Huizen prijzen stijgen leuk maar nu ?

Pagina: 1
Acties:
  • 565 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Wij hebben net een koophuis (2015) en dat was in mijn beleving een mooi dieptepunt van de markt. het resultaat mooi (klus)huis voor een ton+/- een ton lager dan de "buren".
Het is niet zodanig "klus" dat het programma "help mijn man = harry de beunhaas" maar goed we hebben geen haast.

Oke nu de werkelijke reden van het topic, wat betekend nu deze huizen(gekte) markt nu voor mij / jullie ?
dat het nu moeilijker is een huis te krijgen en je tot je 30ste moet wonen bij je ouders (2 kids van ongeveer 9 jaar) dus jipppie nog 21 jaren met ze samen ... :( en ik hoopte ze met 20 de deur uit te kunnen laten vliegen ;)

Maar wat kan je nu in de toekomst gaan verwachten ? beetje realistisch gezien ..
en klopt het dat je nu een huis koopt dat je huis straks onder water gaat staan ?

ik zou graag een vette winst maken zoals de mensen die voor de euro een huis kochten maar ja dat zie ik niet gebeuren.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:42
Je hebt alleen iets aan hogere huizenprijzen als je
- (veel) kleiner gaat wonen
- Gaat huren

Want als je een vergelijkbaar ander huis wilt kopen is deze net zo hard in prijs gestegen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 17:28
Het blijft een marktwerking natuurlijk, vraag/aanbod dat is waar het uiteindelijk om draait.
Dat het niet zo langer doorkan, is wel duidelijk. Het lijkt mij een kwestie van tijd voor de prijzen weer drastich zullen dalen, maar daarna zal er wel weer een stijgende periode aankomen... Ups/downs, zo gaat het best vaak in de wereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:00
Of tenzij je van locatie veranderd (Amsterdam naar Groningen bv.)

Verder blijft de toekomst gissen, teveel factoren die invloed hebben op de huizenmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Wat een vaag topic. Wat is je vraag, wat er in de toekomst gebeurd? Dat weet niemand.

En aan mijn bovenbuurman, er is natuurlijk ook nog de optie om een huis te kopen in een regio waar de prijzen niet zo hard stijgen. Ik kan het zelfs aanraden.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Dit wordt al 5 delen lang hier besproken: Ontwikkelingen op de huizenmarkt - Deel 5 Vandaar een slotje. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.