[bug] laatste reactie topic valt weg via /last

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iENO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Als ik dit topic benader via "Laatste" (/last), lijkt de laatst geplaatste reactie niet zichtbaar te zijn. Benader ik hetzelfde topic via de paginering (laatste paginanummer), dan is de laatste reactie wel gewoon zichtbaar.

Het probleem doet zich bij mij onder meerdere browsers voor (laatste versies van Edge, Firefox Developer en Chrome op desktop geprobeerd, en Brave via mobiel...zowel ingelogd als uitgelogd, regulier en in-private).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:19

crisp

Devver

Pixelated

Gefixed :Y)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:15
@crisp er zijn sowieso nog veel dingen die fout gaan. Bij vrijwel alle topics in m'n bookmarks die afgelopen uur(en?) zijn gemarkeerd dat er nieuwe berichten zijn, bevatten geen nieuwe berichten. Klikken op het ballonetje opent dan wel de laatste pagina maar scrollt niet (bevat wel een reactie id en anchor) maar het laatste/onderste bericht is dan al iets ouder en heb ik al lang gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga zo even kijken of ik een scriptje daarvoor kan maken..

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb zojuist alle topics waarin vanmiddag tussen 2 en 4 gepost is even door de 'recount' heen gehaald. Als er nog meer topics zijn die nu niet meer lijken te kloppen post ze dan hier eventjes met een mention :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie opmerkingen crisp
Pagina: 1