Toon posts:

Wijziging User Review [baxic][Rambo008]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.068 views

• Rambo008
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-05 20:04
Er was een deal afgesproken maar persoon verkoopt aan ander

Nu krijg ik een wraakreview terwijl hij deal niet nakomt

Graag verwijderen beoordeling van baxic en zou graag actie tegen hem zien

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 13:54

• Rambo008
Beste baxic,

Onderstaand bericht is een reactie op 'I5 ddr 3 ram geheugen en een moederbord ' (https://tweakers.net/aanb...en-en-een-moederbord.html).

----------

Hallo bied 100 euro

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie Over: (Veilig) tweedehands handelen

zaterdag 6 oktober 2018 23:36

baxic
Deal voor 120

zaterdag 6 oktober 2018 23:52

Rambo008
Eerst opsturen jij?

zaterdag 6 oktober 2018 23:55

baxic
Hmm dat kan wel btw ik heb ook nog een koeler een 500 w psu voor 130 totaal mag je het hebben. En ik stuur als eerste op.

zondag 7 oktober 2018 00:02

Rambo008
Akkoord verzenden met dpd is 11,75 dus totaal 141,75

Kan met Dpd versturen? https://www.pakkettenvers...rder/placeOrderSecondStep

Mag naar:

xx
xx
xx

xxx
mvg
Ramazan

zondag 7 oktober 2018 00:34

baxic
Ik ga dit maandag of dinsdag voor je regelen je hoort van me

woensdag 10 oktober 2018 13:36

Rambo008
Hallo is pakket al verstuurd?

mvg

woensdag 10 oktober 2018 13:47

baxic
Nee ik heb het verkocht aan iemand die meteen wou betalen.

woensdag 10 oktober 2018 13:53

Rambo008
Is goed man ik zal je slecht beoordelen we hadden een deal
Ga zo door

woensdag 10 oktober 2018 14:01

baxic
Ik vond het niet fijn dat je perse wou dat ik als eerste op stuurde. lijkt me nogal shady.
Maar is goed ik zal jou ook beoordelen.

woensdag 10 oktober 2018 14:02

Rambo008
Shady met 39 goede beoordelingen?
Kijk naar je eigen beoordelingen zou shady zijn als ik eerst ging betalen met de slechte beoordelingen van jou

woensdag 10 oktober 2018 14:03

Rambo008
Ik zal je ook reporten mocht je slechte beoordeling plaatsen aangezien jij degene bent die deal niet nakomt.

woensdag 10 oktober 2018 14:04

Rambo008
Reported hopelijk wordt je geband

woensdag 10 oktober 2018 14:10

Rambo008

woensdag 10 oktober 2018 14:14

baxic

• Rambo008
LeMeNick schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:21:
Als ik zijn beoordeling zo lees mag je blij zijn dat hij het aan een ander verkoopt. Waarschijnlijk had je troep/een defect product ontvangen.
Daarom was de deal eerst ontvangen en testen en daarna betalen

• MustacheNicker
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-06 15:32
*knip*

[Voor 93% gewijzigd door Microkid op 11-10-2018 05:42]

• baxic
Zo te zien assumed iedereen hier dingen. en dat is nooit goed. Ik heb verder ook geen problemen met Rambo maar twas simpelweg misscommunicatie kan gebeuren. Rambos reactie hierop vind ik nogal heftig en onterecht. Snap dat je misschien gefrustreerd bent. Maar ik ben geen tiener en ik was zeker niet van plan troep op te sturen. Ik heb het uiteindelijk verkocht aan iemand in persoon deze is hier gewoon blij mee.

Ben er eigenlijk wel klaar mee dit gezeur dus als een MOD dit snel kan oplossen.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 22:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Er was duidelijk een deal: opsturen en dan betalen. Dit blijkt gewoon helder uit de DM. Om het dan aan iemand anders te verkopen die direct kon betalen is geen excuus om de overeenkomst eenzijdig te verbreken. De review van Rambo008 blijft dus staan en de wraakreview van baxic gaat weg.

3800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• baxic
Wat een onzin... Zo is het helemaal niet gegaan.

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

Oh nee?
baxic: Deal voor 120
rambo008: Eerst opsturen jij?
baxic: ik stuur als eerste op
rambo008: Akkoord
baxic: Ik ga dit maandag of dinsdag voor je regelen
baxic: ik heb het verkocht aan iemand die meteen wou betalen.

[Voor 14% gewijzigd door Microkid op 11-10-2018 21:48]

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• baxic
Reviews zijn nu allebei weg ik ben tevreden.

Anoniem: 1031525

*knip*

[Voor 96% gewijzigd door Microkid op 11-10-2018 21:48]

• Microkid

Microkid

Sunglasses and beards

baxic schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:51:
Reviews zijn nu allebei weg ik ben tevreden.
Fixed, mijn collega was iets te enthousiast ;)

• 454232
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
*knip*

[Voor 119% gewijzigd door Microkid op 12-10-2018 05:40]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee