We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Topic starter is zogezegd de hoofd poster. in zijn TS sta jij @pven bedankt bij de wijziging
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat snap ikHackus schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:12:
Topic starter is zogezegd de hoofd poster. in zijn TS sta jij @pven bedankt bij de wijziging

Maar EWK edit de post, dan verwacht ik een melding dat EWK mij noemt en niet de TS'r die het bericht niet aan heeft geraakt.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ah, idd: zelfde issue.MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:15:
Zie ook: User noemde jou?
Geen idee of @crisp alsnog een iteratie-verzoekje lan inwilligen.
Het is zijn TS, en medeauteur doet een wijziging. dus komt het via Topic starterpven schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:15:
[...]
Dat snap ik
Maar EWK edit de post, dan verwacht ik een melding dat EWK mij noemt en niet de TS'r die het bericht niet aan heeft geraakt.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik had hier al even naar gekeken, maar het is relatief behoorlijk veel werk om dit te fixen. Aangezien het een behoorlijk zeldzame situatie is en ook niet heel hinderlijk ben ik bang dat dit een wontfix zal worden...MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:15:
Zie ook: User noemde jou?
Geen idee of @crisp alsnog een iteratie-verzoekje lan inwilligen.
Intentionally left blank
Duidelijk, niet fixen dus. Sluiten maar!crisp schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:25:
[...]
Ik had hier al even naar gekeken, maar het is relatief behoorlijk veel werk om dit te fixen. Aangezien het een behoorlijk zeldzame situatie is en ook niet heel hinderlijk ben ik bang dat dit een wontfix zal worden...

Pagina: 1