Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vraag
Beste antwoord (via MAX3400 op 21-09-2018 11:26)
Ik gok dat er inderdaad enkel op topicstarter gechecked wordt. Dit lijkt me ook wel een zeer uitzonderlijke situatie (ueberhaupt jezelf mentionen
)

Intentionally left blank
Alle reacties
Ik gok dat er inderdaad enkel op topicstarter gechecked wordt. Dit lijkt me ook wel een zeer uitzonderlijke situatie (ueberhaupt jezelf mentionen
)

Intentionally left blank
Tabelletje completeren is mijn eigen tag toevoegen. Denk / ben bang dat als de derde topicstarter mij had toegevoegd in de tabel, dat ook de notificatie op naam van timmie was komen te staan?crisp schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:16:
Ik gok dat er inderdaad enkel op topicstarter gechecked wordt. Dit lijkt me ook wel een zeer uitzonderlijke situatie (ueberhaupt jezelf mentionen)
waarschijnlijk wel jaMAX3400 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:23:
[...]
Tabelletje completeren is mijn eigen tag toevoegen. Denk / ben bang dat als de derde topicstarter mij had toegevoegd in de tabel, dat ook de notificatie op naam van timmie was komen te staan?
Intentionally left blank
Minor issue dan... Leg maar onderop de stapel voor de iteraties

Je bent de eerste die ermee komtMAX3400 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 11:26:
[...]
Minor issue dan... Leg maar onderop de stapel voor de iteratiesHet aantal keren dat het voorkomt zal waarschijnlijk heeel sporadisch zijn.

Intentionally left blank
Ik word ook altijd als schuldige aangewezen door @MAX3400 

Gamertag: timmie271
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Pagina: 1