Hallo,
Na een meer dan een jaar op mijn prebuild pc te hebben gespeelt is het tijd voor een nieuwe.
Nu zou ik graag deze zelf gaan bouwen, omdat het mijn eerste keer is heb ik hier even een topic gemaakt zodat ik een beetje hulp kan krijgen bij het kiezen van de juiste hardware enzo.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen op ultra settings, De games die ik zoal speel zijn PUBG, COD,Fallout,...
Als ook wil graag opnieuw beginnen met streamen, dus de pc moet zeker goed kunnen multi tasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 1800-2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik zal houden van mijn vorige setup is mijn scherm en natuurlijk muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet echt uit of het nou intel of amd is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag toch een GTX 1080 TI er in willen
Ga je overklokken?
Zou dat graag willen gaan doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat dit mijn eerste build zal worden zou ik graag wat feedback hebben over de hardware die ik zou gaan gebruiken.
Heb ik nog extra bekabeling nodig? Zijn er bepaalde Tools die ik nodig heb om de pc te bouwen?
Zijn er dingen die beter kunnen? Waar moet ik vooral op letten als ik deze ga samenstellen?
Thanks!
Na een meer dan een jaar op mijn prebuild pc te hebben gespeelt is het tijd voor een nieuwe.
Nu zou ik graag deze zelf gaan bouwen, omdat het mijn eerste keer is heb ik hier even een topic gemaakt zodat ik een beetje hulp kan krijgen bij het kiezen van de juiste hardware enzo.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen op ultra settings, De games die ik zoal speel zijn PUBG, COD,Fallout,...
Als ook wil graag opnieuw beginnen met streamen, dus de pc moet zeker goed kunnen multi tasken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van ongeveer 1800-2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het enige dat ik zal houden van mijn vorige setup is mijn scherm en natuurlijk muis en toetsenbord

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet echt uit of het nou intel of amd is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zou graag toch een GTX 1080 TI er in willen
Ga je overklokken?
Zou dat graag willen gaan doen
Wat verwacht je van ons?[i]
Omdat dit mijn eerste build zal worden zou ik graag wat feedback hebben over de hardware die ik zou gaan gebruiken.
Heb ik nog extra bekabeling nodig? Zijn er bepaalde Tools die ik nodig heb om de pc te bouwen?
Zijn er dingen die beter kunnen? Waar moet ik vooral op letten als ik deze ga samenstellen?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-8086K | € 483,- | € 483,- |
1 | Asus PRIME Z370-P | € 108,95 | € 108,95 |
1 | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 815,- | € 815,- |
1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 54,03 | € 54,03 |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,51 | € 19,51 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 142,01 | € 142,01 |
1 | Corsair RM750x (2018) | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Samsung 860 EVO 500GB | € 89,54 | € 89,54 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.792,99 |
Thanks!