Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[forum] url-tag: adres met twee # tekens werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

• N8w8
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Betreft deze post. Werkte altijd perfect, maar ik heb vandaag de post gewijzigd, waarna de meeste links stuk zijn gegaan. edit: de bug is er nu nog, maar ik heb mn post nogmaals gewijzigd waardoor die niet meer zichtbaar is.

Ik heb de code voor die links niet gewijzigd (edit: inmiddels wel dus), dus het lijkt erop dat ie door die ongerelateerde wijziging, de vertaling van ubb naar html voor de hele post opnieuw (en dit keer dus verkeerd) heeft gedaan (spreekt vast voor zich, maar ik noem het maar).

De links die stuk zijn, hebben allemaal twee # tekens in de url. Haal ik er eentje weg, dan werkt het wel (maar wijst ie uiteraard niet naar de correcte url, want die heeft twee # tekens).

Overigens weet ik niet zeker of ik hem zojuist maar 1x heb gewijzigd; mocht je willen/kunnen vergelijken met een goeie versie, negeer dan al mijn wijzigingen van vandaag.

Het is natuurlijk een klein issue, als t geen prioriteit heeft hoor ik t graag, dan verzin ik wel wat anders. iig bedankt :)

[Voor 6% gewijzigd door N8w8 op 08-10-2018 15:58. Reden: voorbeeld post gewijzigd]

Voip tarieven vergelijkings tool

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True