Beste,
Ik kijk al een tijdje rond maar heb me nooit aangemeld, hierbij heb ik me aangeneld en kom meteen met de deur in huis vallen....
Mijn vraag jamo sub j10 of jamo sub s210
Ik wil heel graag iets meer laag hebben dan de oude sony sub die ik heb.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Opstelling van nu is de marantz nr1504 en oude kleine sony front speakers en sony sub.
De front speakers wil ik binnenkort vervangen voor wat anders. Het liefst iets als de jamo s626. Ik wil graag naar zuilen ipv satelliet speakertjes.
Ik luister graag naar muziek maar film op zn tijd is ook te doen met goed geluid. Ik wil niet echt als stoorzender voor de buren zijn en al helemaal niet voor de kids als ze slapen.
Mocht iemand leuke speakers in gedachte hebben dan hoor ik dat ook graag.
Dank voor jullie hulp alvast.
Ik kijk al een tijdje rond maar heb me nooit aangemeld, hierbij heb ik me aangeneld en kom meteen met de deur in huis vallen....
Mijn vraag jamo sub j10 of jamo sub s210
Ik wil heel graag iets meer laag hebben dan de oude sony sub die ik heb.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Opstelling van nu is de marantz nr1504 en oude kleine sony front speakers en sony sub.
De front speakers wil ik binnenkort vervangen voor wat anders. Het liefst iets als de jamo s626. Ik wil graag naar zuilen ipv satelliet speakertjes.
Ik luister graag naar muziek maar film op zn tijd is ook te doen met goed geluid. Ik wil niet echt als stoorzender voor de buren zijn en al helemaal niet voor de kids als ze slapen.
Mocht iemand leuke speakers in gedachte hebben dan hoor ik dat ook graag.
Dank voor jullie hulp alvast.