Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• hobbyist-pc
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 03-10-2020
Ik ben in bezit gekomen van die kaart Linksys 2.4 GHz ( is nooit gebruikt ,en was nog in doos ) kaart geplaatst op WinXP en de kaart geinstalleerd , geef dan de sleutel in en ga verbinding maken . Maar lukt niet .

1) Onderaan is de icoon aanwezig draadloos netwerk , snelheid 54 MBs ,signaalsterkte zeer goed .

2) Bij het verbinding maken en zoeken zegt hij uiteindelijk " Windows kan geen certificaat vinden aan de kant waarvan u bij netwerk kan aangemeld worden WiFi 2..4 ..258 .
Ik weet in de forums dat er problemen zijn met de kaart ..
Maar punt 2 begrijp ik niet .

Alle reacties

• hobbyist-pc
  • Laatst online: 03-10-2020
Ik vind het heel eigenaardig dat niemand reageerd op mijn vraag (misschien zo dag ). En in het rood sta ik al helemaal niet meer .
Ik denk dat dit toch een degelijke volledige vraag was .

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16-03 21:57
Dit al geprobeerd ?

https://wp.biesma.net/wif...n-geen-certificaat-vinden

En de tips uit dit topic ?

Wireless kan geen certificaat vinden?

Daarnaast is je verwachting dat iemand hier op zondag binnen 2 uur op reageert met een kant-en-klaar antwoord op je enigszins onduidelijke vraag niet heel realistisch. Ook mis ik aanvullende informatie op de vraag:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

[Voor 42% gewijzigd door Breezers op 07-10-2018 14:56]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• rens-br
  • Laatst online: 09:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@hobbyist-pc je kan van ons niet verwachten dat we binnen twee uur met een passende oplossing komen een redelijk reactie termijn is dan ook zo'n 24 uur. Gelieve voortaan dus wat geduld op te brengen. :)

Daarnaast is het op Tweakers de bedoeling om eerst zelf het e.e.a. te proberen en te doen, zou je dat willen toevoegen? Als laatste is het ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven. Zou je dus kunnen toevoegen welke hardware en software je allemaal gebruikt?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True