Toon posts:

Messenger berichten blijven op verzonden staan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• KurtDR
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 08-10-2018
Bij Messenger stuur ik een bericht maar blijft op verzonden staan.
De persoon komt wel online enz. en zou mij of de berichten niet geblokkeerd hebben.
Enkel wanneer ik bv even op telefoneren druk, worden de berichten afgeleverd.
bij andere heb ik dit niet.
Weet iemand hoe dit komt of wat de oorzaak is?

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Over welke "Messenger" gaat het precies? Wellicht heeft de ontvanger ingesteld staan om geen 'gelezen' bevestiging te versturen. Ook kan het soms even duren, ivm drukte of storing, heb je de status daarom gechecked? Eventueel via de dienst zelf en/of sites zoals allestoringen.nl?

[Voor 89% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2018 10:48]

• KurtDR
  • Laatst online: 08-10-2018
Is de android versie (bij mij OIS). drukte denk ik niet want bij andere gaat het direct. Er waren berichten die 12 uur eerder verstuurd waren.
Berichten worden niet afgeleverd. Wist me te zeggen dat ik nadat ik gebeld had, alle berichten plots binnen kwamen.
even gechat en dan was alles normaal. Deze ochtend terug van't zelfde.
Kan ik per vergissing misschien op de ene of andere wijze geblokkeerd staan, of de berichten dan toch?
Kan ik dit zien of ik geblokkeerd of genegeerd wordt?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:07

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Wat hoort hier niet?
IMS >> CSA

[Voor 15% gewijzigd door RobIII op 07-10-2018 13:27]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

KurtDR schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:01:
Is de android versie (bij mij OIS). drukte denk ik niet want bij andere gaat het direct. Er waren berichten die 12 uur eerder verstuurd waren.
Berichten worden niet afgeleverd. Wist me te zeggen dat ik nadat ik gebeld had, alle berichten plots binnen kwamen.
even gechat en dan was alles normaal. Deze ochtend terug van't zelfde.
Kan ik per vergissing misschien op de ene of andere wijze geblokkeerd staan, of de berichten dan toch?
Kan ik dit zien of ik geblokkeerd of genegeerd wordt?
Nogmaals, om welke "Messenger" op Android gaat het? Ik neem aan Facebook Messenger, maar er zijn legio apps met Messenger in de naam, WhatsApp ook, wanneer je get voluit noemt. Wellicht krijg je dan meer antwoorden, omdat er wat meer van de context duidelijk is en duidelijk is wat de (on)mogelijkheden zijn.

Alsof je een garage binnenloopt, meldt wat de klachten zijn zonder te vermelden om wat voor en welk voertuig het gaat. En wat is OIS? Het zegt mij in ieder geval niets.

[Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2018 01:21]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 01:15:
[...]
En wat is OIS? Het zegt mij in ieder geval niets.
Als de ene Android is dan is de andere iOS. Tikfout kan gebeuren.

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 01:15:
[...]
Nogmaals, om welke "Messenger" op Android gaat het?
Volgens mij staat er toch vrij duidelijk Facebook Messenger in de gekoppelde onderwerpen.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

fm77 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:52:
[...]

Volgens mij staat er toch vrij duidelijk Facebook Messenger in de gekoppelde onderwerpen.
Ik zie geen gekoppelde onderwerpen, maar dan nog is het wel zo handig het wel in het topic te vermelden. ;)

EDIT:
Ik zie het nu slinks op de pagina staan. Toch blijft het veel handiger om het ook in de topicstart te vermelden, het is gewoon basis informatie.

[Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 08-10-2018 08:45]

• Daanie15
  • Laatst online: 18-10-2018
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een dag geleden een bericht gestuurd naar een vriend op Facebook en deze wordt alleen verzonden en niet afgeleverd. Deze persoon heeft geen messenger geïnstalleerd. Hoe kan ik ervoor zorgen dat het bericht wordt afgeleverd. Persoon is tussendoor gewoon online geweest.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee