Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Probleem met styling

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

Vraag

• Speesjaal
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 22-01-2019
Ik ben vrij nieuw in het coderen en heb al mijn input type='text' gestyled in CSS. Echter wil ik dat bij 1 ding niet hebben. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit bij deze niet word gebruikt terwijl de rest van de css styling wel word toegepast op die pagina. Ik heb rond gegoogled maar kon niet echt een duidelijke oplossing vinden.

Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Alvast bedankt!

Alle reacties

• frickY
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:14
Bijvoorbeeld met de :not selector.

Hier is op internet wel vrij veel over te vinden. Al gezocht? Wat lukte niet?

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:27
De not selector inderdaad, of de styling aan een class koppelen en die ene uitzondering een andere class geven

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:01

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Eén topic is wel genoeg...

CSS & HTML probleem

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True