Toon posts:

Cover voor ISRA punt - Waar kan ik deze kopen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Galavant
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:47
Mijn vraag
...

Ik ben sinds kort over gestapt op koper, maar de vorige bewoner heeft de cover van het ISRA punt verwijdert.

Ik ben op zoek naar dit soort cover(De onderste). Weet iemand toevallig waar ik deze kan halen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik heb online rond gezocht, echter niet veel kunnen vinden. Misschien verkeerde zoek woorden i.v.m. het niet echt bekend zijn met deze technieken. (vakjargon)

EDIT: Er word aangegeven dat ze in de bouwmarkt aanwezig zijn. Vorige keer niet kunnen vinden, zou zo even heen rijden en nog een poging wagen. d:)b

[Voor 14% gewijzigd door _Galavant op 06-10-2018 12:44]

Beste antwoord (via _Galavant op 19-10-2018 13:00)

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-03 12:46
Bij de kringloop liggen die dingen vaak ook wel. Heb daar al diverse WCD's gevonden.

Alle reacties

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Gewoon bij de bouwmarkt, Elektra afdeling.

Hey, pssssst! Wanna buy some stuf? | Opel Vectra C GTS 1.8 '06 | Honda CBR600F '97 | Honda Magna V30 '85

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• krakendmodem
Bij de kringloop liggen die dingen vaak ook wel. Heb daar al diverse WCD's gevonden.

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:44
Als je deze bij de bouwmarkt kan vinden, laat dan even weten welke bouwmarkt :) heb precies hetzelfde aan de hand

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Laat als je het niet kan vinden, de foto aan een medewerker zien. Misschien weet hij nog iets, of kan ie zoeen voor je bestellen.

• krakendmodem
Ben je opzoek naar dat specifieke afdekplaatje? Die zijn inderdaad lastig te vinden in de bouwmarkt.

Kringloop zou je dus kunnen proberen.

Of je provider bellen en vragen of ze die kunnen herstellen.

• ericplan
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

ericplan

5180 Wp PV

Halloaw schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:39:
Mijn vraag
...

Ik ben sinds kort over gestapt op koper, maar de vorige bewoner heeft de cover van het ISRA punt verwijdert.

[Afbeelding]

Ik ben op zoek naar dit soort cover(De onderste). Weet iemand toevallig waar ik deze kan halen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik heb online rond gezocht, echter niet veel kunnen vinden. Misschien verkeerde zoek woorden i.v.m. het niet echt bekend zijn met deze technieken. (vakjargon)

EDIT: Er word aangegeven dat ze in de bouwmarkt aanwezig zijn. Vorige keer niet kunnen vinden, zou zo even heen rijden en nog een poging wagen. d:)b
Ik kan er volgende week één demonteren, deze zit een beetje ongelukkig achter een verwarming die volgende week weggaat en daarna wordt de muur gestuct. Het ISRA-punt is al verplaatst. Stuur me even een DM voor je adres.

A'dam ZonPHP PVOutput

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee