Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cover voor ISRA punt - Waar kan ik deze kopen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Galavant
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 25-07 09:38
Mijn vraag
...

Ik ben sinds kort over gestapt op koper, maar de vorige bewoner heeft de cover van het ISRA punt verwijdert.

Ik ben op zoek naar dit soort cover(De onderste). Weet iemand toevallig waar ik deze kan halen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Ik heb online rond gezocht, echter niet veel kunnen vinden. Misschien verkeerde zoek woorden i.v.m. het niet echt bekend zijn met deze technieken. (vakjargon)

EDIT: Er word aangegeven dat ze in de bouwmarkt aanwezig zijn. Vorige keer niet kunnen vinden, zou zo even heen rijden en nog een poging wagen. d:)b

[Voor 14% gewijzigd door _Galavant op 06-10-2018 12:44]

Beste antwoord (via _Galavant op 19-10-2018 13:00)

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 31-07 13:31
Bij de kringloop liggen die dingen vaak ook wel. Heb daar al diverse WCD's gevonden.

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True