Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilco.dh
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-01-2019
Mensen, ik heb een vraag.
Ik heb sinds enkele maanden een Nokia 6.1 gekocht (zonder abonnement)
Van die paar maanden ben ik hem zeker 1 a 1.5 maand kwijt geweest omdat telkens
de telefoon vast loopt en dan uit gaat. Ik krijg hem met geen mogelijkheid zelf weer aan
de praat. Tevens loopt de camara ook steeds vast, telefoon aan en uit zetten en hij doet
het weer. Je zult begrijpen dat ik hier flink van baal. En het mooiste is dan de hulp / garantie
wat je van Nokia en de verkopende partij, de .....Markt. Dat is kort gezegd 0,0. Ze kunnen geen
fout vinden en sturen hem weer retour.
Ze doen een reset op de eoa manier want ik kan hem, als hij retour is weer gebruiken (telefoon
zit niet vast).

Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben of mensen die dit gehad hebben en die een
oplossing hebben hiervoor hebben.

Ik heb meerdere Nokia's in het verleden gehad en was er zeer content mee, echter met deze
ervaring.......voor mij GEEN Nokia meer.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262853

Wellicht vind je hier wat antwoorden, in ieder geval allemaal Nokia 6.1 gebruikers.
[Nokia 6.1 (2018)] Ervaringen & Discussie

Desbetreffend topic stond trouwens bovenaan toen jij je topic maakte, vreemd dat je het niet gezien hebt.

Anoniem: 1186452

Heb nu deze nokia 6 een jaar,het probleem is dit, dat de onderste 3 toetsen op het toestel ( de grote knop in het midden, en de knoppen links en rechts, niet meer reageren,heb verschillende keren toestel uitgezet en herstart gedaan, maar niks helpt. Iemand ervaring hiermee ?
groet Peter koenen.