LG heeft zijn V40 ThinQ-smartphone aangekondigd. De smartphone heeft drie camera's aan de achterkant en twee aan de voorkant. Amerikaanse techmedia hebben het toestel kunnen reviewen en menen dat de camera's niet zo goed zijn als die van de concurrentie. De LG V40 ThinQ heeft een primaire camera met f/1.5-lens en maximale resolutie van twaalf megapixels. Die pixels zijn 1,4 micron per stuk. De tweede camera heeft een groothoeklens, net als vorige LG-modellen als de G7 en V30. Die heeft een resolutie van zestien megapixels met 1 micron grote pixels en een f/1.9-lens. De derde heeft een telefoto-lens. De twee camera's voorop bieden een iets verschillende beeldhoek. De drie camera's aan de achterkant bieden ook diverse functies, zoals het nemen van foto's met alledrie de camera's kort achter elkaar, waarna de software die via een animatie aan elkaar plakt. Ook kunnen gebruikers in de viewfinder live het beeld bekijken van alledrie de camera's om het juiste frame te vinden. De V40 ThinQ heeft een 6,4"-oledscherm met een resolutie van 3120x1440 pixels. Het toestel heeft net als de G7 een Qualcomm Snapdragon 845-soc. LG doet daar 6GB aan lpddr4x-geheugen in en 64GB of 128GB aan ufs-opslag. Dat is uitbreidbaar met een microsd-kaart. De accu heeft een capaciteit van 3300mAh. Waar de V30 zich onderscheidt met veel video-functies, lijken die in de V40 ThinQ te ontbreken. De telefoon draait op Android 8.1 en niet op het nieuwere Android 9.0 Pie. Het toestel beschikt net als de G7 over een Google Assistent-knop. Ook de Quad-DAC voor versterking van audio zit weer in de nieuwe high-end smartphone. Onderop is een 3,5mm-jack te vinden, de aansluiting die veel high-end concurrenten inmiddels weglaten. Amerikaanse techmedia hebben de V40 ThinQ al kunnen reviewen. The Verge merkt op dat de camera's niet zo goed zijn als die van concurrenten, maar looft wel de uitgebreide functionaliteit die de drie camera's op de achterkant mogelijk maken. Mr.Mobile vindt de tweede en derde camera 'slechts ok' en meent verder dat de V40 ThinQ een te hoge prijs heeft voor de weinig gepolijste gebruikservaring die het biedt. Android Central raadt gebruikers aan te wachten tot de prijs daalt, omdat hij nu tegenover de concurrentie te hoog geprijsd is. De V40 ThinQ komt in de Verenigde Staten uit voor een prijs van tussen 900 en 1000 dollar. LG heeft bekend gemaakt dat het toestel in ieder geval dit jaar niet naar de Benelux komt.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Zo te zien nog niet veel eigenaren die zich hier gemeld hebben (nu is het toestel ook pas net in NL verkrijgbaar al waren er van de V10 en V20 wel aardig wat mensen die hem geimporteerd hadden)
Anyway ik heb sinds 1 Feb een LG V40. Ik had hier voor de V30.
Tot nu toe bevalt hij aardig. Hij is een stuk sneller en de camera upgrade is welkom.
Blijft wel jammer dat net als bij de V30 de kleur balans van de verschillende sensoren anders is. En dat je geen offset hebt om die al een beetje bij te stellen. Bij de V30 gaf ik de Wide angle in manual stand gewoon +100/200K en dan klopte hij veel beter tov de main cam. Zou handig zijn als je standaard een extra offset mee kan geven zodat hij bij het wisselen dan 100/200 omhoog of omlaag gaat. En dat je op die manier ook de auto stand kan bijsturen zodat trippleshot beter bruikbaar wordt. Nu zie je daar gewoon te veel kleur verschil tussen de verschillende lenzen.
Het grootste issue heb ik met het scherm. Het is opzich een mooi scherm als het uit staat. Maar als het aan staat klopt er gewoon niets van de kleuren. In geen een van de Presets en ook niet in Expert mode. Ik heb er nog niets van kunnen maken wat tov de V30 klopt.
Sommige kleuren worden heel erg opgeblazen en als ik de saturatie dan lager zet is alles weer flets. Je hebt opzich 5 standen maar 2 is te laag en 3 (neutraal is te hoog).
En soms denk je eindelijk de blans tussen rood groen en blauw gevonden te hebben tot je dan een wit scherm ziet en ziet dat het er dan wel rood uit ziet. Fix je dat weer heb je met foto's het idee dat alles weer te groen is. En zo blijf je bezig.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar something is off. Zit er ook over te denken de helpdesk te gaan bellen.
Ik gebruik nu de web preset. Maar die is erg flets tov de Cinema stand van de V30. Maar dat is beter dan opgeblazen kleuren. Huid van mensen ziet er uit alsof ze flink onder de bruinings poeder zitten.
Ik weet niet of andere mensen dit ook ervaren?
Tot nu toe bevalt hij aardig. Hij is een stuk sneller en de camera upgrade is welkom.
Blijft wel jammer dat net als bij de V30 de kleur balans van de verschillende sensoren anders is. En dat je geen offset hebt om die al een beetje bij te stellen. Bij de V30 gaf ik de Wide angle in manual stand gewoon +100/200K en dan klopte hij veel beter tov de main cam. Zou handig zijn als je standaard een extra offset mee kan geven zodat hij bij het wisselen dan 100/200 omhoog of omlaag gaat. En dat je op die manier ook de auto stand kan bijsturen zodat trippleshot beter bruikbaar wordt. Nu zie je daar gewoon te veel kleur verschil tussen de verschillende lenzen.
Het grootste issue heb ik met het scherm. Het is opzich een mooi scherm als het uit staat. Maar als het aan staat klopt er gewoon niets van de kleuren. In geen een van de Presets en ook niet in Expert mode. Ik heb er nog niets van kunnen maken wat tov de V30 klopt.
Sommige kleuren worden heel erg opgeblazen en als ik de saturatie dan lager zet is alles weer flets. Je hebt opzich 5 standen maar 2 is te laag en 3 (neutraal is te hoog).
En soms denk je eindelijk de blans tussen rood groen en blauw gevonden te hebben tot je dan een wit scherm ziet en ziet dat het er dan wel rood uit ziet. Fix je dat weer heb je met foto's het idee dat alles weer te groen is. En zo blijf je bezig.
Ik weet niet wat ze gedaan hebben maar something is off. Zit er ook over te denken de helpdesk te gaan bellen.
Ik gebruik nu de web preset. Maar die is erg flets tov de Cinema stand van de V30. Maar dat is beter dan opgeblazen kleuren. Huid van mensen ziet er uit alsof ze flink onder de bruinings poeder zitten.
[Voor 16% gewijzigd door Astennu op 04-02-2019 13:16]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Hier sinds afgelopen zaterdag ook een V40. Qua scherm geen problemen, kleuren in foto's zijn prima. Ook in vergelijking met mijn oude HTC 10 en de Xperia XZ premium van mijn vrouw. Stand is op auto overigens. Maar misschien ben ik minder kritisch
. Verder is het een zeer fijne telefoon voor zover ik kan beoordelen in de eerste paar dagen. Stevig, veel opties, geen bloatware. En een beetje tegen mijn verwachting in, een uitstekende batterijduur: 9 sot met alles aan en helderheid op auto. Tot nu toe dus niets te klagen; als ik curieuze dingen tegenkom dan zal ik ze hier posten.

Nu sinds een lang weekend in bezit van de V40.
Eigenlijk weinig verassingen als je van een G7 komt. Enig vreemd dingetje wat ik nu heb is dat ik op geen enkele manier mijn OneDrive account aan de bestand beheerder app gekoppeld krijg. Dit werkt op de G7 probleemloos maar krijg het niet voor elkaar met de V40. Synchroniseren doet het niet en als ik dan de app afsluit en opnieuw opstart is heel de OneDrive account weer weg. Google Drive doet het wel gewoon goed.
Voor de rest gewoon een goed telefoon die doet wat het moet doen.
Eigenlijk weinig verassingen als je van een G7 komt. Enig vreemd dingetje wat ik nu heb is dat ik op geen enkele manier mijn OneDrive account aan de bestand beheerder app gekoppeld krijg. Dit werkt op de G7 probleemloos maar krijg het niet voor elkaar met de V40. Synchroniseren doet het niet en als ik dan de app afsluit en opnieuw opstart is heel de OneDrive account weer weg. Google Drive doet het wel gewoon goed.
Voor de rest gewoon een goed telefoon die doet wat het moet doen.
Zijn er nog zaken die mensen specifiek getest willen hebben van de V40 ?
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Hier dezelfde vraag.
Ikzelf ben vooral benieuwd naar de camera's.
Verder het in de hand liggen van het toestel en het scherm ten opzichte van mijn huidige XZ3.
Ikzelf ben vooral benieuwd naar de camera's.
Verder het in de hand liggen van het toestel en het scherm ten opzichte van mijn huidige XZ3.
Ik heb een vreemd probleem. Ik heb een nieuwe V40. Alles ziet er prachtig uit. Werkt soepel, superscherm. Alleen de fotocamera en film app is zo traag als de spreekwoordelijke dikke stront door een trechter. Zelfs op factory default. Komt ongeveer neer op 1 frame per 5 seconden. Wat zou dit kunnen zijn?
Edit extra info. Het meest rare is nog dat hij op 4k op 60 fps, dus het maximale, prima werkt.
Edit extra info. Het meest rare is nog dat hij op 4k op 60 fps, dus het maximale, prima werkt.
[Voor 14% gewijzigd door supernovae123 op 09-03-2019 17:56]
Kan mij niet herinneren dat LG goede schermen heeft gehadAstennu schreef op maandag 4 februari 2019 @ 13:13:
Zo te zien nog niet veel eigenaren die zich hier gemeld hebben (nu is het toestel ook pas net in NL verkrijgbaar al waren er van de V10 en V20 wel aardig wat mensen die hem geimporteerd hadden)
Ik denk dat het niet zo zeer het scherm is maar meer de afstelling. En het probleem dat het wide gamut schermen zijn en sommige beelden dan SDR zijn terwijl het scherm HDR kan weergeven. Dan raken de kleuren uit balans.Berlinetta schreef op zondag 10 maart 2019 @ 12:17:
[...]
Kan mij niet herinneren dat LG goede schermen heeft gehad
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Dat is mijn punt juist, het lijkt er op dat de toestellen niet individueel worden afgesteld.Astennu schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:12:
[...]
Ik denk dat het niet zo zeer het scherm is maar meer de afstelling. En het probleem dat het wide gamut schermen zijn en sommige beelden dan SDR zijn terwijl het scherm HDR kan weergeven. Dan raken de kleuren uit balans.
Voor mij persoonlijk is het niet erg maar jij merkt dat blijkbaar wel.
Dit valt trouwens ook terug te zien bij andere toestellen die een LG scherm gebruiken.
Ik had er bij mijn V30 geen last van. De G4 was wel erg blauw maar verder was dat scherm opzich ook prima.Berlinetta schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 00:07:
[...]
Dat is mijn punt juist, het lijkt er op dat de toestellen niet individueel worden afgesteld.
Voor mij persoonlijk is het niet erg maar jij merkt dat blijkbaar wel.
Dit valt trouwens ook terug te zien bij andere toestellen die een LG scherm gebruiken.
Bij de V40 zijn de kleuren dan voor mijn gevoel overstaturated al moet ik zeggen dat ik er nu wel wat meer aan gewend ben dan eerst.
Ik vind het verder een erg prettig toestel.
[Voor 3% gewijzigd door Astennu op 12-03-2019 02:53]
-Tov de G7 , is de notificatie LED verwijderd en in de plaats een selfie camera gestoken . klopt dat?
-G7 scherm met booster aan is superhelder . In felle zon en met donkere zonnebril perfect leesbaar . Hoe helder is het scherm van de V40 ?
-Werkt koppeling in de wagen met rSAP ?
-De versies die in Europa verkocht worden zijn allen dual sim ? (USA lijkt single sim te zijn)
-Hoe is de stabiliteit van cellular data met 2 actieve 4G simkaarten in het toestel ? (is in mijn G7 namelijk absoluut belabberd . single sim goed maar dual sim 4G trekt nergens op)
-G7 scherm met booster aan is superhelder . In felle zon en met donkere zonnebril perfect leesbaar . Hoe helder is het scherm van de V40 ?
-De versies die in Europa verkocht worden zijn allen dual sim ? (USA lijkt single sim te zijn)
-Hoe is de stabiliteit van cellular data met 2 actieve 4G simkaarten in het toestel ? (is in mijn G7 namelijk absoluut belabberd . single sim goed maar dual sim 4G trekt nergens op)
[Voor 19% gewijzigd door CrimInalA op 24-03-2019 16:42]
Valt mij eigenlijk nu pas op dat sinds 2 weken de locatie bij het maken van foto's niet meer bijgevoegd wordt.
Het heeft dus gewerkt en nu opeens niet meer...
Telefoon aantal malen opnieuw opgestart. Ik heb de data en cache van zowel de camera app als de galerij app
verwijderd. App machtigingen van zowel de camera als de galerij app verwijderd en weer toegevoegd.
Maar het helpt niet.
Iemand nog een idee hoe dit op te lossen?
Een complete factory reset vind ik wel weer gelijk heel rigoureus en heel erg tijdrovend.
Het heeft dus gewerkt en nu opeens niet meer...

Telefoon aantal malen opnieuw opgestart. Ik heb de data en cache van zowel de camera app als de galerij app
verwijderd. App machtigingen van zowel de camera als de galerij app verwijderd en weer toegevoegd.
Maar het helpt niet.
Iemand nog een idee hoe dit op te lossen?
Een complete factory reset vind ik wel weer gelijk heel rigoureus en heel erg tijdrovend.

Ja, er is geen notificatieled aanwezig. Wel heb je zo'n always-on scherm wat ik zelf prettiger vind werken. De notificatieled van mijn Sony gebruik ik alleen om te kijken of ie al klaar is met laden.CrimInalA schreef op zondag 24 maart 2019 @ 16:40:
-Tov de G7 , is de notificatie LED verwijderd en in de plaats een selfie camera gestoken . klopt dat?
Het scherm vond ik helder genoeg, mijn Sony XZ3 kan nog wat helderder, maar in de volle zon moet die van de V40 goed genoeg zijn.
Geen idee, weet niet wat rSAP is

Volgens mij zijn ze allemaal dual sim ja.
Niet getest, had maar 1 sim tot mijn beschikking.
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
De ontwikkelingen voor een custom ROM voor de V40 zijn begonnen. De bootloader is zoals bekend via de normale manier te unlocken, al was er nog geen customer recovery en/of custom ROM voor beschikbaar.
Een bekende ontwikkelaar van custom ROM's voor de V30 is nu ook begonnen aan de V40 en heeft TWRP werkend gekregen.
Mochten er hier ook geïnteresseerd zijn, dan kan ik jullie op de hoogte houden.
Een bekende ontwikkelaar van custom ROM's voor de V30 is nu ook begonnen aan de V40 en heeft TWRP werkend gekregen.
Mochten er hier ook geïnteresseerd zijn, dan kan ik jullie op de hoogte houden.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
@Ginz hou ons zeker op de hoogte mbt custom rom en twrp .
Spijtig wel dat enkel het Europees model een unlocked bootloader heeft , dat zet toch altijd een rem op de custom rom community .
Ik heb interesse in deze telefoon aangezien ik van LG te horen heb gekregen dat deze bluetooth rSAP zou supporten . Met de nadruk op "zou" , want zolang ik het niet zelf getest heb of van een community member hoor dat het werkt ben ik sceptisch .
Spijtig wel dat enkel het Europees model een unlocked bootloader heeft , dat zet toch altijd een rem op de custom rom community .
Ik heb interesse in deze telefoon aangezien ik van LG te horen heb gekregen dat deze bluetooth rSAP zou supporten . Met de nadruk op "zou" , want zolang ik het niet zelf getest heb of van een community member hoor dat het werkt ben ik sceptisch .
Bij mij is er een update van ruim 1.5gb beschikbaar, lijkt op de OS update.
I am the great Cornholio!
Hier ook. Eindelijk Android 9! Helaas is er ook een applicatie gamelauncher meegeleverd die niet te verwijderen is. Jammer dat soort dingen. Hoop dat er nu snel een rootmethode komt.HaterFrame schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:10:
Bij mij is er een update van ruim 1.5gb beschikbaar, lijkt op de OS update.
Gamelauncher is van google zelf geloof ik.
Hoe is jullie batterij na de Pie update? Heb hier een enorme drain in standby, ongeveer 40 procent van een lading. Ook actief gebruik is minder, haal nu 4-5 uur sot ipv 6-8 wat het was bij gelijk gebruik.
Voor mijn gevoel juist weer wat beter, zelfs nu ik sinds deze update dual sim gebruik.
Wel heb ik google assistent met spraak detectie uitgeschakeld, dat scheelde behoorlijk.
Wel heb ik google assistent met spraak detectie uitgeschakeld, dat scheelde behoorlijk.
Hier ook beter, maar ik gebruik hem extreem weinig. Doe zo 3 dagen op 1 lading. Was 2 1/2. Google assistant en zoveel mogelijk meuk ook uitgeschakeld.marek965 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:32:
Hoe is jullie batterij na de Pie update? Heb hier een enorme drain in standby, ongeveer 40 procent van een lading. Ook actief gebruik is minder, haal nu 4-5 uur sot ipv 6-8 wat het was bij gelijk gebruik.
Net nog even gekeken. Na 2 dagen staat de lading nog op 73%!
[Voor 6% gewijzigd door Philo Melos op 24-06-2019 16:12]
Vraagje, heb al meerdere filmpjes op YouTube bekeken maar het wordt nergens genoemd.
Heeft de V40 alleen een aan/uit-knop aan de zijkant? Als in: de vingerafdrukscanner op de achterkant is niet meer tevens de aan/uit-knop zoals bij de G5/G6/V20/V30 ?
Heeft de V40 alleen een aan/uit-knop aan de zijkant? Als in: de vingerafdrukscanner op de achterkant is niet meer tevens de aan/uit-knop zoals bij de G5/G6/V20/V30 ?
Klopt.AzzKickah schreef op maandag 15 juli 2019 @ 15:44:
Vraagje, heb al meerdere filmpjes op YouTube bekeken maar het wordt nergens genoemd.
Ik heb zojuist de juni security update gehad, weet niet hoe lang die al uit is aangezien ik op vakantie ben. Het lijkt er wel op dat de updates nu wat sneller komen.
Hallo! Ik heb me net getrakteerd op een v40, omdat ik een muziekspeler wil waar ik ook soms mee bel.
Alleen ik heb die pie update nog niet? Op update drukken heeft ook weinig effect. Is er een andere knop die ik nog niet gevonden heb?
Alleen ik heb die pie update nog niet? Op update drukken heeft ook weinig effect. Is er een andere knop die ik nog niet gevonden heb?
Waar heb je die gekocht, daar wil soms nog wel eens verschil in zitten... Anders ff naar instellingen, algemeen, update centre. Daar zou je moeten kunnen updaten. Welke muziek player gebruik je? Uapp is aan te raden en voor wat betreft streaming Tidal hifi met MQA is eargasmKosm schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:30:
Hallo! Ik heb me net getrakteerd op een v40, omdat ik een muziekspeler wil waar ik ook soms mee bel.

Bedankt voor je tips, ik ga zeker es wat anders proberen dan Spotify. Niet dat ik daar ongelukkig mee ben ofzo.
Mochten er nog meer mensen zitten te wachten op de pie update : ik heb LG Bridge gedownload voor de pc/mac, beetje vies programma van LG, maar ik zie wel gelijk twee updates voor de V40.
Mochten er nog meer mensen zitten te wachten op de pie update : ik heb LG Bridge gedownload voor de pc/mac, beetje vies programma van LG, maar ik zie wel gelijk twee updates voor de V40.
Hallo V40 fanaten 
Ik heb sinds deze week ook de V40 en ben dus superblij.
Maar ik wil er een andere stock ROM op flashen (eentje zonder provider logo's en bloatware) maar ik loop ermee vast.
Voor dat ik hier een hele lap tekst ga neerplempen over wat ik allemaal al heb geprobeerd (het lukt niet met LGUP 1.14 want je hebt blijkbaar 1.16 nodig, voor de kenners) wou ik even vragen of hier mensen zijn die me met dit proces zouden kunnen helpen?
Iemand al eens een V40 geflashed?
Thanks!
Edit:
Het is me gelukt.
DLL: https://drive.google.com/file/d/1qKR...ew?usp=sharing
Information/details: https://www.mylgphones.com/lgup-dll-...n1-9-39-7.html en https://forum.xda-develop...lash-to-european-t3963950
Firmware: https://lg-firmwares.com/lg-lmv409n-...#tab=firmwares
Als iemand hulp nodig heeft, DM me.

Ik heb sinds deze week ook de V40 en ben dus superblij.
Maar ik wil er een andere stock ROM op flashen (eentje zonder provider logo's en bloatware) maar ik loop ermee vast.
Voor dat ik hier een hele lap tekst ga neerplempen over wat ik allemaal al heb geprobeerd (het lukt niet met LGUP 1.14 want je hebt blijkbaar 1.16 nodig, voor de kenners) wou ik even vragen of hier mensen zijn die me met dit proces zouden kunnen helpen?
Iemand al eens een V40 geflashed?

Thanks!
Edit:
Het is me gelukt.
DLL: https://drive.google.com/file/d/1qKR...ew?usp=sharing
Information/details: https://www.mylgphones.com/lgup-dll-...n1-9-39-7.html en https://forum.xda-develop...lash-to-european-t3963950
Firmware: https://lg-firmwares.com/lg-lmv409n-...#tab=firmwares
Als iemand hulp nodig heeft, DM me.
[Voor 26% gewijzigd door AzzKickah op 04-09-2019 15:10]
Heb 'm sinds gisteren via tmobile.
Vind het een erg mooie telefoon, had rood gewild, is niet verkrijgbaar in NL. Is blauw geworden.
De zeer goede LG G7 Thinq is amper nog te koop hier, de opvolger G8 thinq is nooit gekomen wel de mindere G8s, die 'mot' ik nie
.
Mijn referentiekader is de G6 heb nu mijn 2e met eveneens haarscheurtjes in het front glas. Slechts GG 3 en 4 achterop. De V40 heeft rondom GG 5.
De V40 is een flink stuk vlotter dan de G6, beter afgewerkt en prettiger in mijn hand. 5.7 vs 6.4 inch, hoewel de breedte niet veel scheelt, is in het voordeel van de V40, in mijn mannenhand.
+ punt t.o.v. G6, 7 en 8? is dat de aan/uit functie rechts in de zijkant v/h toestel zit en de vingerscanknop alleen daarvoor bestemd is.
Via de knop in de zijkant uit standby halen werkt fijner dan met de achterkant knop.
Is all over intuïtiever dan de G6, screen met Edge laat de V40 forser lijken, I love it
1 duidelijk minpunt is het snelladen dat doet hij niet of niet zo rap als de G6 maar stoor mij er niet aan. Draadloos laden kan als ik het goed onthouden heb wel alleen niet met bookcase eromheen, who cares
Jammer dat LG voor de V40 geen quickcase ontwikkeld heeft. Vind de originele om mijn G6 nog steeds top of the line in exact dezelfde kleur als mijn G6.
Op versus com div. vergelijkingen gedaan met merken als xiaomi, 9t pro met 855 processor, of Hoeookweer 😊 type 30, 40 enz. de V40 wordt met 'slechts' een 845 processor erg vaak als vergelijkingswinnaar gezien zelfs t.o.v. de One plus 7, de 7 pro wint het wel v/d V40
Ik weiger high end smartphones tegen de prijs van een redelijk goede ebike te kopen de prijs verstoppen in mijn abo kosten is mezelf beduvelen. Voor mij is de primaire functie van een mobiele telefoon nog altijd het flawless kunnen bellen, appen en berichten versturen. Docs in het algemeen kunnen inscannen en verzenden, mobiel bankieren enz.
Ben van mening dat mijn criteria niet beter uitgevoerd worden met een te dure zure appel of een Sambalbijsung.
De tril motor werkt beter dan die in de G6, kan volume van de beltoon kan nu nog lager of uit.
De mogelijkheden van de audio en camera's moet ik nog ontdekken. Even snel de LG tune gelijk met die in mijn G6 afgespeeld dat verschil is groot en dikke + v/d V40.
Een voorlopige 10 voor deze LG topper is op z'n plaats.
Vind het een erg mooie telefoon, had rood gewild, is niet verkrijgbaar in NL. Is blauw geworden.
De zeer goede LG G7 Thinq is amper nog te koop hier, de opvolger G8 thinq is nooit gekomen wel de mindere G8s, die 'mot' ik nie

Mijn referentiekader is de G6 heb nu mijn 2e met eveneens haarscheurtjes in het front glas. Slechts GG 3 en 4 achterop. De V40 heeft rondom GG 5.
De V40 is een flink stuk vlotter dan de G6, beter afgewerkt en prettiger in mijn hand. 5.7 vs 6.4 inch, hoewel de breedte niet veel scheelt, is in het voordeel van de V40, in mijn mannenhand.
+ punt t.o.v. G6, 7 en 8? is dat de aan/uit functie rechts in de zijkant v/h toestel zit en de vingerscanknop alleen daarvoor bestemd is.
Via de knop in de zijkant uit standby halen werkt fijner dan met de achterkant knop.
Is all over intuïtiever dan de G6, screen met Edge laat de V40 forser lijken, I love it
1 duidelijk minpunt is het snelladen dat doet hij niet of niet zo rap als de G6 maar stoor mij er niet aan. Draadloos laden kan als ik het goed onthouden heb wel alleen niet met bookcase eromheen, who cares
Jammer dat LG voor de V40 geen quickcase ontwikkeld heeft. Vind de originele om mijn G6 nog steeds top of the line in exact dezelfde kleur als mijn G6.
Op versus com div. vergelijkingen gedaan met merken als xiaomi, 9t pro met 855 processor, of Hoeookweer 😊 type 30, 40 enz. de V40 wordt met 'slechts' een 845 processor erg vaak als vergelijkingswinnaar gezien zelfs t.o.v. de One plus 7, de 7 pro wint het wel v/d V40
Ik weiger high end smartphones tegen de prijs van een redelijk goede ebike te kopen de prijs verstoppen in mijn abo kosten is mezelf beduvelen. Voor mij is de primaire functie van een mobiele telefoon nog altijd het flawless kunnen bellen, appen en berichten versturen. Docs in het algemeen kunnen inscannen en verzenden, mobiel bankieren enz.
Ben van mening dat mijn criteria niet beter uitgevoerd worden met een te dure zure appel of een Sambalbijsung.
De tril motor werkt beter dan die in de G6, kan volume van de beltoon kan nu nog lager of uit.
De mogelijkheden van de audio en camera's moet ik nog ontdekken. Even snel de LG tune gelijk met die in mijn G6 afgespeeld dat verschil is groot en dikke + v/d V40.
Een voorlopige 10 voor deze LG topper is op z'n plaats.
[Voor 3% gewijzigd door pierotr op 25-09-2019 19:10. Reden: Wat schrijffouten door auto woord aanvullen.]
De Samsung s10 is beter en voor goedkoper te krijgen dan deze lg v40...... En dat is duidelijk een high-end telefoon. Ik ben blij dat je tevreden bent, maar qua support/updates/tweaks ben je dik in het nadeel bij LG.pierotr schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:01:
[Voor 10% gewijzigd door Valinor op 25-09-2019 21:07]
Ik heb zojuist de september security update kunnen installeren, +- 250mb als ik het me goed herinner 

En wie heeft het over een slecht updatebeleid bij LG?
Ik vindt echt dat LG er aan werkt om hier in te verbeteren.
Ik vindt echt dat LG er aan werkt om hier in te verbeteren.

Dat was een van de beloften van afgelopen jaar, die lossen ze vooralsnog goed in 

Deze mening deel ik volledig met je.HaterFrame schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:53:
Dat was een van de beloften van afgelopen jaar, die lossen ze vooralsnog goed in
Als het een beetje meezit, kan ik me morgenavond ook eigenaar gaan noemen van de V40.
Nu nog de V30 in bezit, waar ik zeer tevreden over ben.
Maar soms moet je jezelf eens wat leuks gunnen en dat ga ik met de V40 doen

Hij bevalt mij tot nu toe echt helemaal fantastisch. 

Ik kom van de V30 en heb nu al sinds de release de V40.
Bevalt mij ook meer dan prima, de dual sim werkt super. Bereikbaar op beide nummers en hij gebruikt de data van de werk sim
Enige puntje waar ik aan moest wennen was de tuning van de DAC, daar zit wel wat verschil in. Het geluid is wat neutraler getuned door Meridian in tegenstelling to B&O tuning.
Bevalt mij ook meer dan prima, de dual sim werkt super. Bereikbaar op beide nummers en hij gebruikt de data van de werk sim

Enige puntje waar ik aan moest wennen was de tuning van de DAC, daar zit wel wat verschil in. Het geluid is wat neutraler getuned door Meridian in tegenstelling to B&O tuning.
Tweaken ben ik niet in geïnteresseerd zie dat jou mijn criteria toch een beetje ontgaan zijn maar no probs hiermee.D2FValinor schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:03:
[...]
De Samsung s10 is beter en voor goedkoper te krijgen dan deze lg v40...... En dat is duidelijk een high-end telefoon. Ik ben blij dat je tevreden bent, maar qua support/updates/tweaks ben je dik in het nadeel bij LG.
Mijn gegeven is dat ik geen high end koop van 2 merken die heel duidelijk al jarenlang de prijzen blijven opdrijven en hun producten zo hypen dat juist de argelozen hierin en masse mee gaan.
Camera's zijn belangrijk voor mij, zowel foto als film alleen de s10 plus komt in de buurt van de v40 en kost beduidend meer.. M.b.t. de primaire functies die ik gebruik zijn die in een zure appel en sambalsungbij niet beter wel duurder.
De 5e grote update komt nu binnen P9 stond er al op, zal toch niet koekje 10 zijn, grapje, bedoel te zeggen dat LG haar leven heeft gebeterd, geven andere v40 fans ook aan, voor mij telde ook het formaat in mijn hand mee s10 is geloof ik breder, is net of de v40 speciaal voor mij is gemaakt. De s10 in MIJN hand voelt onprettig door zijn grotere breedte.
Met welke je beter kunt gamen boeit mij niet het is een telefoon. Was de v50 (5G) al te koop geweest had ik toch de v40 gekocht,
Vraagje, ben op zoek naar een ECHT goede screenprotector van glas, buiten de EU is whitestone dome glass de beste ook m.b.t. resultaat na bevestigen.
Kost aardig wat maar schijnt het waard te zijn.
Wie heeft een screenprotector er zelf op gelegd/geplakt. Ging het vlekkeloos, welk merk heb je gekocht.
Thx voor meedenken.
Kost aardig wat maar schijnt het waard te zijn.
Wie heeft een screenprotector er zelf op gelegd/geplakt. Ging het vlekkeloos, welk merk heb je gekocht.
Thx voor meedenken.
Bij mij ook binnen, Google assistent uitgezet, weigerde om koffie te halen dus op non actief.HaterFrame schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:42:
Ik heb zojuist de september security update kunnen installeren, +- 250mb als ik het me goed herinner
Gebruik qua office gedoe, email en agenda alles van MS. Vergelijkbaar van Google uitgeschakeld, scheelt weer wat werkgeheugen en 🔋 sap.
Mijn punt ontgaat jou.pierotr schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 01:05:
[...]
Tweaken ben ik niet in geïnteresseerd zie dat jou mijn criteria toch een beetje ontgaan zijn maar no probs hiermee.
Mijn gegeven is dat ik geen high end koop van 2 merken die heel duidelijk al jarenlang de prijzen blijven opdrijven en hun producten zo hypen dat juist de argelozen hierin en masse mee gaan.
Camera's zijn belangrijk voor mij, zowel foto als film alleen de s10 plus komt in de buurt van de v40 en kost beduidend meer.. M.b.t. de primaire functies die ik gebruik zijn die in een zure appel en sambalsungbij niet beter wel duurder.
De 5e grote update komt nu binnen P9 stond er al op, zal toch niet koekje 10 zijn, grapje, bedoel te zeggen dat LG haar leven heeft gebeterd, geven andere v40 fans ook aan, voor mij telde ook het formaat in mijn hand mee s10 is geloof ik breder, is net of de v40 speciaal voor mij is gemaakt. De s10 in MIJN hand voelt onprettig door zijn grotere breedte.
Met welke je beter kunt gamen boeit mij niet het is een telefoon. Was de v50 (5G) al te koop geweest had ik toch de v40 gekocht,
Je zei: Ik weiger high end smartphones tegen de prijs van een redelijk goede ebike te kopen de prijs verstoppen in mijn abo kosten is mezelf beduvelen.
Ik zeg niet dat dit een slechte telefoon is.
Ik gaf je een voorbeeld van een high end smartphone die niet voor de prijs van een ebike wordt verkocht en die beter is dan de v40.
LG drijft de prijzen net zo hard op met hun prijzen. Maar net als Samsung verlagen ze de prijzen al snel.
Ik had het over de normale s10 (zelfde specs als de s10+) en de cameras van Samsung zijn beter.
De updates komen inderdaad wat vaker maar ze zijn nog steeds heel langzaam. Pie kwam pas ergens rond juni uit.
De s10 is smaller dan de v40, niet breder.
[Voor 19% gewijzigd door Valinor op 29-09-2019 18:57]
Ik denk zelf dat het allemaal puur te maken heeft met persoonlijke voorkeur.
Sinds zaterdag ben ik eindelijk ook in het bezit van een V40, nadat het me enige moeite heeft gekost.
Het innerlijke kind in mij is tevreden 😁.
Ikzelf zou absoluut geen Samsung telefoon willen hebben.
Voor mijn vrouw laatst de A40 gekocht, maar doe mij maar een LG.
Kan niet wennen aan de interface van Samsung.
Men zegt dat de interface van LG log en onlogisch is, maar daar vindt ik Samsung juist een sterspeler in.
Iedereen in zijn waarde laten, zo ook de LG telefoongebruikers onder ons.
Sinds zaterdag ben ik eindelijk ook in het bezit van een V40, nadat het me enige moeite heeft gekost.
Men zegt dat de interface van LG log en onlogisch is, maar daar vindt ik Samsung juist een sterspeler in.
Ikzelf heb ook slechte ervaringen met Samsung en ben daardoor bij LG beland met de V30.Junkyxl schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:02:
Ik denk zelf dat het allemaal puur te maken heeft met persoonlijke voorkeur.
De interface is idd niet altijd even logisch maar wel redelijk simpel te doorgronden.
Daarnaast wat voor mij belangrijk is is de DAC, er zijn maar weinig/geen telefoons die een fatsoenlijke DAC hebben vergeleken met mijn oude Pioneer XDP 100R.
Volledig mee eens.HaterFrame schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:46:
[...]
Ikzelf heb ook slechte ervaringen met Samsung en ben daardoor bij LG beland met de V30.
De interface is idd niet altijd even logisch maar wel redelijk simpel te doorgronden.
Daarnaast wat voor mij belangrijk is is de DAC, er zijn maar weinig/geen telefoons die een fatsoenlijke DAC hebben vergeleken met mijn oude Pioneer XDP 100R.
Nu heb ik in het verleden HTC en Samsung toestellen gehad die in mijn beleving best goed klonken.
Maar sinds ik vanaf de G4 op LG ben overgestapt heb ik eigenlijk weinig behoefte aan iets anders.
Het is natuurlijk geen high end DAC wat in de toestellen wordt verwerkt, maar zeker beter dan standaard en dat maakt de LG toestellen in mijn optiek uniek.
Voor mij is het gewoon perfect.
En qua updatebeleid maakt LG grote sprongen voorwaarts.
En sindsdien geen werkende wifi meer. Het verbindt, krijgt een IP-adres en daarna waait er 1x per uur een bitje overheen.HaterFrame schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:42:

Ik ben zeker de enige?
Ben bang van wel, heb nog geen problemen ondervonden met WiFi. Al eens gegoogled?jadjong schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:36:
[...]
En sindsdien geen werkende wifi meer. Het verbindt, krijgt een IP-adres en daarna waait er 1x per uur een bitje overheen.![]()
Ik ben zeker de enige?
Niet veel meer dan de standaard 'reset alles naar factory default' en 'have you tried turning it off and on?'. Die laatste had ik natuurlijk al gedaan maar alle opgeslagen wifi/bluetooth verbindingen naar het hiernamaals verhuizen vind ik altijd zo'n paardenmiddel.HaterFrame schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:38:
[...]
Ben bang van wel, heb nog geen problemen ondervonden met WiFi. Al eens gegoogled?

Als je alleen je huidige wifi verbinding laat verdwijnenjadjong schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:42:
[...]
Niet veel meer dan de standaard 'reset alles naar factory default' en 'have you tried turning it off and on?'. Die laatste had ik natuurlijk al gedaan maar alle opgeslagen wifi/bluetooth verbindingen naar het hiernamaals verhuizen vind ik altijd zo'n paardenmiddel.
Maakt weinig uit. De verbinding komt bij alle verschillende netwerken/accespoints razendsnel tot stand en DHCP doet het prima, maar daarna geen data. Alsof er een firewall tussen zit die alles blokkeert. Alleen die heb ik niet op de telefoon.
Een ping naar het eigen IP van de telefoon geeft instant response, ping naar tweakers.net duurt bijna een minuut voordat je de eerste reply hebt, de tweede, derde, vierde zit ongeveer tien seconde tussen en daarna krijg je elke seconde een reply. Zoals het hoort in de terminal. De ping-tijden zelf zijn gemiddeld 2ms, dus dat is prima. Maar vervolgens de website tweakers.net openen, terwijl de ping blijft lopen, duurt ook een minuut. net alsof ik weer met een 14k4 modem online ben.
Als er eenmaal connectie is gaat het als de brandweer, totdat die connectie verloopt.
Speedtest.net app kan na wat aanmoediging de download starten en haalt respectabele snelheden, maar de upload is dan weer een time-out.
Inmiddels ben ik er achter dat wifi zonder (WPA2) wachtwoorden wel zijn ding doet.

Een ping naar het eigen IP van de telefoon geeft instant response, ping naar tweakers.net duurt bijna een minuut voordat je de eerste reply hebt, de tweede, derde, vierde zit ongeveer tien seconde tussen en daarna krijg je elke seconde een reply. Zoals het hoort in de terminal. De ping-tijden zelf zijn gemiddeld 2ms, dus dat is prima. Maar vervolgens de website tweakers.net openen, terwijl de ping blijft lopen, duurt ook een minuut. net alsof ik weer met een 14k4 modem online ben.

Speedtest.net app kan na wat aanmoediging de download starten en haalt respectabele snelheden, maar de upload is dan weer een time-out.
Inmiddels ben ik er achter dat wifi zonder (WPA2) wachtwoorden wel zijn ding doet.

Vandaag de security update van november naar binnen gehaald en geïnstalleerd 

En deze middag een update geïnstalleerd met daarin Android security patch level 1 januari 2020.

Jip, hier het zelfde.OscarMore schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 21:48:
En deze middag een update geïnstalleerd met daarin Android security patch level 1 januari 2020.
Valt me wel op dat het toestel weer net iets smoother aanvoelt door de update.
Ben benieuwd of de batterijduur ook iets verbeterd is.
Kon het met de V30 toch wel langer op een lading volhouden dan bij de V40
Voor mij voelt het ook wat soepeler aan
Blijft gewoon een lekker toestel in gebruik.
Bevalt de camera jullie?
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met een super goede camera voor werk, maar ik was ook niet echt van zin om boven de 400 EUR te spenderen.
Ik heb nu een Lenovo P2, waarvan ik ervan overtuigd ben dat de camera 10 jaar geleden gemaakt is.
Ik zag in de specificaties dat de V40 zijn camera specs in de buurt liggen van mijn Lenovo P2, maar ik weet ook wel dat megapixels niet alles is en camera software een groot verschil maakt.
Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon met een super goede camera voor werk, maar ik was ook niet echt van zin om boven de 400 EUR te spenderen.
Ik heb nu een Lenovo P2, waarvan ik ervan overtuigd ben dat de camera 10 jaar geleden gemaakt is.
Ik zag in de specificaties dat de V40 zijn camera specs in de buurt liggen van mijn Lenovo P2, maar ik weet ook wel dat megapixels niet alles is en camera software een groot verschil maakt.
Het is alweer een poos geleden dat ik 'm reviewde, de foto-kwaliteit was ongeveer hetzelfde als van de gemiddelde high-end phone 2 jaar terug, behoorlijk goed dus, maar ik zou 'm niet speciaal kopen voor de fotokwaliteit.EunByuL schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:26:
Bevalt de camera jullie?
Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.
Je zet wel een gigantische stap vooruit wbt camerakwaliteit ten opzichte van de P2. Met name in donkere omstandigheden zal de V40 veel beter presteren. Als je inzoomt op foto's zul je wel zien dat de 'processing' van LG nogal agressief is; vaak verlies je wat detail in ruil voor minder noise. LG telefoons hebben geen geweldige super-nachtmodus zoals de Google Pixels en Huawei topmodellen.EunByuL schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 20:26:
Bevalt de camera jullie?
Je kunt overigens ook GCam installeren voor betere foto's - vergelijkbaar met de Pixel. De verwerking en HDR van Google is gewoon ontzettend goed vergeleken met LG (en Samsung).
Sinds een paar weken een V40, fijn toestel, goeie camera, maar de batterij valt wat tegen, nou ja 3000 mAh... wat kan je dan verwachten. Vingerafdruk scanner op de achterkant is snel, maar lastig als ie in de houder zit in de auto... Anyway, ik heb er een hoesje bij en wil graag het scherm automatisch laten uitgaan als ik 'm sluit. Kan dat? En zo ja, hoe...? Het always on screen gaat wel uit als de klep dichtgaat...
Denk niet dat dat zomaar kan. De Always on Display gaat uit omdat de proximity sensor bedekt wordt - zodat de AOD bijvoorbeeld in een broekzak niet onnodig aanblijft. Voor zover ik weet is er geen app die gebruik kan maken van de proximity sensor om het scherm uit te zetten. Vroeger verkocht LG zelf hoesjes waarbij dit wel werkte, maar die zijn er inmiddels niet meer dacht ik.dirkhimself schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:19:
Sinds een paar weken een V40, fijn toestel, goeie camera, maar de batterij valt wat tegen, nou ja 3000 mAh... wat kan je dan verwachten. Vingerafdruk scanner op de achterkant is snel, maar lastig als ie in de houder zit in de auto... Anyway, ik heb er een hoesje bij en wil graag het scherm automatisch laten uitgaan als ik 'm sluit. Kan dat? En zo ja, hoe...? Het always on screen gaat wel uit als de klep dichtgaat...
Jammer.... was altijd zo handig. Aan de andere kant moet je dan de unlock weer uitschakelen....crankthisup schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 14:05:
[...]
Denk niet dat dat zomaar kan. De Always on Display gaat uit omdat de proximity sensor bedekt wordt - zodat de AOD bijvoorbeeld in een broekzak niet onnodig aanblijft. Voor zover ik weet is er geen app die gebruik kan maken van de proximity sensor om het scherm uit te zetten. Vroeger verkocht LG zelf hoesjes waarbij dit wel werkte, maar die zijn er inmiddels niet meer dacht ik.
Kleine kick, ik heb zojuist de Android 10 update binnen kunnen hengelen.
Mij is opgevallen sinds de Android 10 update dat het volume van bluetooth audio een stuk hoger ligt.
Nog iemand die het zelfde ervaart?
Ik blijf het een geweldig toestel vinden overigens.
Nog iemand die het zelfde ervaart?
Ik blijf het een geweldig toestel vinden overigens.
Fingerprint scanner unlockt mijn telefoon niet meer.... Kan alleen door 2x (!) op de unlock knop aan de zijkant te drukken, en dan werkt de Fingerprint unlock ineens weer wel. Heel irritant. Weet iemand hoe dit komt? En hoe het op te lossen?
Geen idee wat het veroorzaakt, maar zelfs na paar volledige formats heb ik hetzelfde issue als jij met mijn LG G8S.dirkhimself schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 18:18:
Fingerprint scanner unlockt mijn telefoon niet meer.... Kan alleen door 2x (!) op de unlock knop aan de zijkant te drukken, en dan werkt de Fingerprint unlock ineens weer wel. Heel irritant. Weet iemand hoe dit komt? En hoe het op te lossen?
Uiteindelijk eraan gewend geraakt, gebeurt ongeveer om de paar dagen.
Sinds de laatste update heeft mijn vingerscanner ook last van makken.
Lijkt mij misschien eerder een software issue?
Als ik de hardwarediagnose moet geloven is alles verder in orde.
Lijkt mij misschien eerder een software issue?
Als ik de hardwarediagnose moet geloven is alles verder in orde.
Hey Google of OK Google werkt niet (meer?)
Ik heb 't nooit gebruikt, maar voor zover ik kan zien staat alles goed ingesteld, maar de V40 reageert nergens op... De button doet 't wel, maar daar heb ik niks aan als ik op de motor rijdt en Hey Google bel iemand wil gebruiken.....
Weet iemand een oplossing??
Ik heb 't nooit gebruikt, maar voor zover ik kan zien staat alles goed ingesteld, maar de V40 reageert nergens op... De button doet 't wel, maar daar heb ik niks aan als ik op de motor rijdt en Hey Google bel iemand wil gebruiken.....
Weet iemand een oplossing??
Meer mensen die ook ervaren dat sinds de V30d update (december securitypatch) de batterij minder lang mee gaat?
Voorheen met energiebesparing op middelste stand kon ik met gemak 2 dagen uitkomen op 1 lading.
Nu red ik het net 1 dag en een beetje.
Kan er ook geen vinger op leggen waar het verbruik nu écht in zit.
Voorheen met energiebesparing op middelste stand kon ik met gemak 2 dagen uitkomen op 1 lading.
Bij mij was dat heel duidelijk merkbaar, daarvoor trouwens ook al. Gewoon batterij degradatie, wel erg snel trouwens. Heb inmiddels de LG ingeruild voor n xiaomi mi 10T.
Zou de telefoon terug naar fabrieksinstellingen iets uit kunnen maken?
Dacht al dat het aan mij lag.Junkyxl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 22:40:
Meer mensen die ook ervaren dat sinds de V30d update (december securitypatch) de batterij minder lang mee gaat?
Maar goed, ik mag verlengen.
Dan gaat deze verder als mp3player.
Doet ie het in vergelijking met andere players weer beter

Gisteren ff de telefoon terug naar fabieksinstellingen gebracht en opnieuw geïnstalleerd.
Dit lijkt een hele verbetering te zijn op batterijduur.
Komende dagen maar eens opvolgen hoe het verdere verloop gaat zijn.
Dit lijkt een hele verbetering te zijn op batterijduur.
Komende dagen maar eens opvolgen hoe het verdere verloop gaat zijn.
Batterijverbruik is weer terug bij het oude. Sinds de update ook wat veranderingen in de camera app ondervonden.
Zijn hier ook V40 gebruikers die geswitched zijn naar een V60 van LG?
Zo ja, wat zijn de merkbare verschillen tov de V40?
Goeie vraag! Daar ben ik ook benieuwd naar.Junkyxl schreef op zondag 21 februari 2021 @ 16:11:
Batterijverbruik is weer terug bij het oude. Sinds de update ook wat veranderingen in de camera app ondervonden.
Kan het zijn dat de LG V60 in NL alleen als dual screen wordt verkocht? Dat vind ik persoonlijk wat veel van het goede.
Geen idee. Ik zie diverse aanbiedingen met of zonder dualscreen en 128GB of 256GB opslag. Ik twijfel enorm of ik überhaupt nog een toestel van LG moet nemen. Alle geruchten die ik op het web lees, biedt niet veel hoop op goede support in de toekomst. En daar vind ik de V60 toch wel erg prijzig voor.
Edit: zie zojuist dat volgens de pricewatch het toestel niet meer los te koop is. Enkel nog via KPN icm abonnement.
Edit: zie zojuist dat volgens de pricewatch het toestel niet meer los te koop is. Enkel nog via KPN icm abonnement.
[Voor 16% gewijzigd door Junkyxl op 16-03-2021 12:17]
Zijn er nog gebruikers van een LG V40?
Ook tussen gisteren en vandaag problemen gehad met niet gebeld kunnen worden en niet meer kunnen bellen? Blijkt de Google app te zijn.
Zie ook de Reddit van de LG V40. Hoewel daar gesproken wordt over beta-versies is mijn ervaring dat het probleem zich ook voordeed met de normale versie van de Google app van 2 dagen terug. E.a. is bij mij opgelost met een release die vandaag werd uitgerold. In de release notes van de Google app overigens geen melding van dit issue. Pfff, hoop tijd mee verprutst...
Ook tussen gisteren en vandaag problemen gehad met niet gebeld kunnen worden en niet meer kunnen bellen? Blijkt de Google app te zijn.

Hier idem van die SMS en Data. Daardoor al het vermoeden dat het een software-probleem zou zijn. Vandaag een update voor Carrier Services. Waarom twijfel ik nu om die te installeren...
Pagina: 1
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, aanbiedingen: [LG V40 ThinQ] Levertijd & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels, aanbiedingen: [LG V40 ThinQ] Levertijd & Prijzen