Toon posts:

Windows 10 Oktober 2018 Update

Pagina: 1
Acties:
  • 1.540 views
reviews: Windows 10 October 2018 Update - Geen Sets, wel Klembord en Kladblok
Het versienummer gaat van 17763 naar 1809 en de codenaam van de update was Redstone 5
@Olaf volgens mij wordt hier build en versienummer door elkaar gehaald, we gaan van1803 naar 1809 als ik het goed heb.
Voor de build gaan we van 17134 naar 17763.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 10:17

• Martin1946
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-05-2022
Geluidskaart Audigy 2 werkt niet meer naar behoren na oktober update windows 10 :?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Martin1946 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:32:
Geluidskaart Audigy 2 werkt niet meer naar behoren na oktober update windows 10 :?
offtopic:
Dat past meer in [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 , het heeft niks met dat reviewartikel te maken ;) , al vind ik het opvallend dat de Audigy 2 voor die update in W10 heeft gewerkt :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Steef
  • Laatst online: 22-01 12:28

Steef

GoT's Most Eaten

@Olaf

Inmiddels is 1809 op pauze gezet door Microsoft om rapporten van verdwenen bestanden te onderzoeken.

Bericht van Microsoft:
https://support.microsoft...windows-10-update-history

Reddit:
https://old.reddit.com/r/...809_has_been_pulled_from/

De download pagina staat ook weer op de "April" update:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Sony A6600 | 16 - 55G F2.8 | 70 - 350G

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Staat inmiddels online :)

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03 20:07
Als ik zoek naar updates nog steeds geen resultaten.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jelle Mees schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:01:
Als ik zoek naar updates nog steeds geen resultaten.
Zie 2 berichten boven die van jou ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Tachi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12-2022
Hoe weet ik nu of ik de goede ISO heb?

Ik heb nu een ISO (English 64-bits) van 4,46 GB (4.798.982.144 bytes) met de volgende hash (md5) 9065BB606708828266DA06FCBA9E9AF2 en (sha256) 07286C9E55E9A5753D461DA87E4A2D873FA6FFFA33D0F225B6D8E4A0AC069ED0

• Dirk
  • Laatst online: 00:10

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Door hem bij Microsoft zelf te downloaden. Heb je hem uit een willekeurige andere, niet-officiële, bron, dan gaan we je niet helpen.

Sowieso zit je hier in een verkeerd topic en subforum, de redactie kan je hier niet mee helpen.

[Voor 27% gewijzigd door Dirk op 10-10-2018 17:19]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Tachi
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-12-2022
Wat een vooringenomen reactie, Dirk!

Het komt van Microsoft en wordt nog steeds aangeraden om te wachten met downloaden en een of andere blog te volgen met de laatste ontwikkelingen. Dus hoe kan ik überhaupt controleren of de ISO veranderd is als ik geen vergelijkingsmateriaal heb?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er staan her en der lijsten met bestandsnamen van de iso's van alle talen en edities met sha1/md5 hashes erbij (o.a. op forums.mydigitallife.net ), kijk daar of Google de hash en let op wanneer die voor het eerst is verschenen. Is dat voor vandaag -> zeer waarschijnlijk de oude/buggy iso. Nieuwe zijn er volgens mij nog niet, het insiderprogramma is er nu mee bezig. Zie de update van nieuws: Microsoft wil uitrol W10 October 2018 Update hervatten na verhelpen v...

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 10-10-2018 19:48]

Oscar Wilde

Anoniem: 733707

Tachi schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:49:
Wat een vooringenomen reactie, Dirk!

Het komt van Microsoft en wordt nog steeds aangeraden om te wachten met downloaden en een of andere blog te volgen met de laatste ontwikkelingen. Dus hoe kan ik überhaupt controleren of de ISO veranderd is als ik geen vergelijkingsmateriaal heb?
Door het te vragen in een topic in een juist subforum. De Geachte Redactie, is zoals de naam het als zegt, bedoeld voor opmerkingen over artikelen aan de redactie. Niet voor ISO tech hulp.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^Dat. Ik doe hier dus maar een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee