JS voor specifieke pagina en onderliggende pagina's

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1123801

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil op mijn website voor bepaalde pagina's een specifieke <a>title gebruiken. Ik heb helaas geen duizenden euro's om te investeren..

Voorbeeld op de pagina en onderliggende pagina's van *snip* spam *snip* . wil ik de <a> title 'foo kopen' gebruiken. Echter ik krijg het niet voor elkaar. Wanneer ik met mijn js kennis js gebruik wordt op mijn gehele website deze titel gebruikt. En dit is niet de bedoeling.
Wie o wie kan mij helpen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
{if $Page->URL 'https://www.mijnsite.nl/foo/..'} title="foo kopen" {/if}

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 04-10-2018 14:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op Got. Ik wil je vriendelijk verzoeken even onze Quickstart door te nemen, naast Kan iemand even...?.

De code die je post lijkt PHP/Smarty code (voor een specifiek CMS lijkt het), maar helemaal valid lijkt me die code sowieso niet. En dan nog; 't is al helemaal geen javascript...

Open gerust een nieuw topic maar hou dan even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd. Daarbij, als je code post, gebruik dan code tags a.u.b. Tot slot: laat de naam van je site / domein achterwege. Dat is nergens voor nodig en valt onder spam
Anoniem: 1123801 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:26:
Ik heb helaas geen duizenden euro's om te investeren..
Not sure wat dit moet betekenen, maar werving is hier sowieso niet toegestaan ;) (Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!). Maar ik zie niet waarom dit überhaupt geld zou moeten kosten :? (En mocht je nog geen CMS gebruiken; overweeg dan 1 van de duizenden opensource CMS'en?)

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 04-10-2018 14:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.