Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-03 19:20
Ik zoek een?
Een nieuwe TV voor mijn ouders, maximaal 49" (of liever max ~70cm hoog incl voet, al komt dat volgens mij meestal op hetzelfde neer).

Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, Playstation 4 pro. Een smart TV zou een leuke extra zijn - maar als het geen smart TV is is het ook geen ramp

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG 49SK8500PLA Zwart
pricewatch: Philips 49PUS7502 Zwart
pricewatch: LG 49SJ810V Wit, Zilver

Welke vragen heb je hier nog over?
Zij maken nu nog gebruik van een oude Samsung receiver (dcb 9401r) en Casema(!) kaart, ik denk dat een CI+ module het makkelijkst voor hun zou zijn, minder kastjes en afstandbedieningen etc. Heb alleen zelf geen TV dus ook niet echt verstand van smartcards etc.

[ Voor 15% gewijzigd door MrCrashdummy op 04-10-2018 11:22 ]

Beste antwoord (via MrCrashdummy op 05-10-2018 13:00)

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 08:57
49SK8500 is zeker wel een goede. 2018 model ipv de andere twee die zijn van 2017. SJ810 is eigenlijk een beetje de voorganger van de SK8500. Philips is enkel leuk vanwege de ambilight. Als ik kijk naar de smartplatformen webOS vs AndroidTV dan zou webOS een stuk vlotter en stabieler zijn.

Als ik me niet vergis zit er een smartcard in de samsung receiver. Deze zou je gewoon kunnnen gebruiken dan heb je enkel een losse module nodig. Meeste (web)shops verkopen deze los. Geen aanrader om het via Ziggo aan te vragen want dan krijg je een pakket bestaande uit een extra smardcard met module en het zal dan een aanpassing in je abbo worden waardoor je 2 eu per maand extra betaald.

Het is overigens niet onverstandig om even te kijken wat betreft ziggo en of dat nog voordeliger kan. Hangt natuurlijk af van het gebruik van jou en je ouders.

edit link module. Ci+ en dan versie 1.3.
pricewatch: Smit Interactieve CI+ 1.3 module (Ziggo)

[ Voor 10% gewijzigd door CDRK op 05-10-2018 11:51 ]

Stay Frosty!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• CDRK
49SK8500 is zeker wel een goede. 2018 model ipv de andere twee die zijn van 2017. SJ810 is eigenlijk een beetje de voorganger van de SK8500. Philips is enkel leuk vanwege de ambilight. Als ik kijk naar de smartplatformen webOS vs AndroidTV dan zou webOS een stuk vlotter en stabieler zijn.

Als ik me niet vergis zit er een smartcard in de samsung receiver. Deze zou je gewoon kunnnen gebruiken dan heb je enkel een losse module nodig. Meeste (web)shops verkopen deze los. Geen aanrader om het via Ziggo aan te vragen want dan krijg je een pakket bestaande uit een extra smardcard met module en het zal dan een aanpassing in je abbo worden waardoor je 2 eu per maand extra betaald.

Het is overigens niet onverstandig om even te kijken wat betreft ziggo en of dat nog voordeliger kan. Hangt natuurlijk af van het gebruik van jou en je ouders.

[ Voor 10% gewijzigd door CDRK op 05-10-2018 11:51 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-03 19:20
CDRK schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:49:

Bedankt! Dan gaat het de 8500 worden. De CI+ module krijgen we gratis van Ziggo aangezien ze nog een oud abonnement hadden die gratis kon worden omgezet in een even duur abonnement mét CI+ module!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Leuk! Overigens heb je bij sommige winkels er ook nog een cashback op zitten twv € 100,-. Loopt t/m 28 okt.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Altijd even de winkel bellen voor een offerte. Kan zo een heleboel schelen.

Kijk ook even bij Sony. De tv's uit de 9xxx serie staan erg goed aangeschreven.

Your Friendly Neighborhood Moderator