Ik zoek een?
Een nieuwe TV voor mijn ouders, maximaal 49" (of liever max ~70cm hoog incl voet, al komt dat volgens mij meestal op hetzelfde neer).
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, Playstation 4 pro. Een smart TV zou een leuke extra zijn - maar als het geen smart TV is is het ook geen ramp
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG 49SK8500PLA Zwart
pricewatch: Philips 49PUS7502 Zwart
pricewatch: LG 49SJ810V Wit, Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Zij maken nu nog gebruik van een oude Samsung receiver (dcb 9401r) en Casema(!) kaart, ik denk dat een CI+ module het makkelijkst voor hun zou zijn, minder kastjes en afstandbedieningen etc. Heb alleen zelf geen TV dus ook niet echt verstand van smartcards etc.
Een nieuwe TV voor mijn ouders, maximaal 49" (of liever max ~70cm hoog incl voet, al komt dat volgens mij meestal op hetzelfde neer).
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, Playstation 4 pro. Een smart TV zou een leuke extra zijn - maar als het geen smart TV is is het ook geen ramp
Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: LG 49SK8500PLA Zwart
pricewatch: Philips 49PUS7502 Zwart
pricewatch: LG 49SJ810V Wit, Zilver
Welke vragen heb je hier nog over?
Zij maken nu nog gebruik van een oude Samsung receiver (dcb 9401r) en Casema(!) kaart, ik denk dat een CI+ module het makkelijkst voor hun zou zijn, minder kastjes en afstandbedieningen etc. Heb alleen zelf geen TV dus ook niet echt verstand van smartcards etc.
[ Voor 15% gewijzigd door MrCrashdummy op 04-10-2018 11:22 ]