Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22-07 08:28
49SK8500 is zeker wel een goede. 2018 model ipv de andere twee die zijn van 2017. SJ810 is eigenlijk een beetje de voorganger van de SK8500. Philips is enkel leuk vanwege de ambilight. Als ik kijk naar de smartplatformen webOS vs AndroidTV dan zou webOS een stuk vlotter en stabieler zijn.

Als ik me niet vergis zit er een smartcard in de samsung receiver. Deze zou je gewoon kunnnen gebruiken dan heb je enkel een losse module nodig. Meeste (web)shops verkopen deze los. Geen aanrader om het via Ziggo aan te vragen want dan krijg je een pakket bestaande uit een extra smardcard met module en het zal dan een aanpassing in je abbo worden waardoor je 2 eu per maand extra betaald.

Het is overigens niet onverstandig om even te kijken wat betreft ziggo en of dat nog voordeliger kan. Hangt natuurlijk af van het gebruik van jou en je ouders.

edit link module. Ci+ en dan versie 1.3.
pricewatch: Smit Interactieve CI+ 1.3 module (Ziggo)

[Voor 10% gewijzigd door CDRK op 05-10-2018 11:51]

Stay Frosty!

• MrCrashdummy
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 21-06 17:43
CDRK schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:49:
49SK8500 is zeker wel een goede. 2018 model ipv de andere twee die zijn van 2017. SJ810 is eigenlijk een beetje de voorganger van de SK8500. Philips is enkel leuk vanwege de ambilight. Als ik kijk naar de smartplatformen webOS vs AndroidTV dan zou webOS een stuk vlotter en stabieler zijn.

Als ik me niet vergis zit er een smartcard in de samsung receiver. Deze zou je gewoon kunnnen gebruiken dan heb je enkel een losse module nodig. Meeste (web)shops verkopen deze los. Geen aanrader om het via Ziggo aan te vragen want dan krijg je een pakket bestaande uit een extra smardcard met module en het zal dan een aanpassing in je abbo worden waardoor je 2 eu per maand extra betaald.

Het is overigens niet onverstandig om even te kijken wat betreft ziggo en of dat nog voordeliger kan. Hangt natuurlijk af van het gebruik van jou en je ouders.

edit link module. Ci+ en dan versie 1.3.
pricewatch: Smit Interactieve CI+ 1.3 module (Ziggo)
Bedankt! Dan gaat het de 8500 worden. De CI+ module krijgen we gratis van Ziggo aangezien ze nog een oud abonnement hadden die gratis kon worden omgezet in een even duur abonnement mét CI+ module!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True