[ Voor 99% gewijzigd door Stoeptegel5 op 18-06-2025 16:14 ]
Heel strict is 3200MHz een overclock, en wordt het niet gegarandeerd door AMD, maar je zou eens kunnen proberen om het voltage iets te verhogen naar 1.36~1.37V en kijken of het dan wel stabiel is.
C:\>_
Niks mis met het geheugen, je zit buiten de specs van je Ryzen te werken.
het verschil tussen 3134 en 3200 zal best meetbaar zijn, maar er echt iets van merken doe je niet.
Er zijn hier een paar topics over de Ryzen, daar staat best info over wat te doen als je het beslist wilt proberen
het verschil tussen 3134 en 3200 zal best meetbaar zijn, maar er echt iets van merken doe je niet.
Er zijn hier een paar topics over de Ryzen, daar staat best info over wat te doen als je het beslist wilt proberen
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik ga het proberenVinnie schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:45:
Heel strict is 3200MHz een overclock, en wordt het niet gegarandeerd door AMD, maar je zou eens kunnen proberen om het voltage iets te verhogen naar 1.36~1.37V en kijken of het dan wel stabiel is.
Weet je misschien ook waar ik deze topics kan vinden? Het lukt mij niet met de zoekfunctieTens schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 18:49:
Niks mis met het geheugen, je zit buiten de specs van je Ryzen te werken.
Pagina: 1