Mening "ongewenst"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:16

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Topicstarter
Ik heb onder het "Mojang kondigt Minecraft Dungeons aan" nieuws een reactie geplaatst, waarin ik laat weten dat ik liever de RPG elementen in MineCraft zelf verbeterd had willen zien.

Echter, wordt ik 3x als "ongewenst" gemarkeerd zonder dat iemand een logische verklaring geeft.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 19:57
Je oorspronkelijke reactie had ook geen onderbouwing. Je zei "Ik had liever [dit] gezien", zonder te zeggen waarom.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Goedemorgen. Je kunt dit soort vragen de volgende keer kwijt in: Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX

De reactie bestaat op dit moment voor het grootste deel uit klachten over verkregen moderatie wat ongewenst is. Als, zoals Hahn aangeeft, er eerst alleen "k had liever [dit] gezien" stond is dat max een 0 want zonder duiding is zo'n opmerking niet interessant voor andere lezers. Met de moderatieklacht kom je daarbij uit op een -1.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 21:01

Redneckerz

A place to be.

Het zal wellicht vergeten zijn door @Bor maar dan kan hier lijkt mij wel een slotje op. :) Tenzij men een reactie van de TS afwacht.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topics worden niet gesloten tenzij er een goede reden voor is, 'afgehandeld' is voor dit soort topics geen goede reden.

Sowieso, vragen om een slotje in het topic zelf is not done, maak gewoon een TR.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.