Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: topic 1531704
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen. Rainbow Six Siege is wat ik zal gaan spelen. Als het mogelijk is lijkt het me ook leuk als het systeem FL Studio kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan 1800 euro missen voor alles.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een compleet nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er heel weinig verstand van. Maar ik uit mijn omgeving heb ik begrepen dat de processor en videokaart het belangrijkste zijn voor mij. Ik weet ook niet precies wat op wat past. Ik heb wel gekeken naar de socket (1151) van de processor...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Speciale wensen heb ik niet. Het lijkt me prettig als het systeem niet na een paar maanden al out-dated is.
Ga je overklokken?
Ik heb te weinig verstand van overklokken. Ik denk niet dat het verstandig is om dit te doen tenzij het geheel risicoloos is..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de juiste componenten uitkiezen. Want ik heb gehoord dat veel componenten niet samengaan. En ik hoop dat jullie me kunnen vertellen waar ik meer of minder geld aan moet uitgeven. Want ik ga niet veel geks doen met het systeem. Gamen (voornamelijk Rainbow 6 Siege) En mocht mijn budget het toelaten zou ik graag FL Studio er op willen draaien met 1 of 2 midi controllers(een keyboard en een mpd/mpc). Bang for Buck klinkt heel aantrekkelijk maar een 50/100 euro extra uit moeten geven om ergens zeker van te zijn vind ik absoluut geen probleem!
Dit is wat ik bij elkaar heb weten te rapen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: topic 1531704
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gaan gamen. Rainbow Six Siege is wat ik zal gaan spelen. Als het mogelijk is lijkt het me ook leuk als het systeem FL Studio kan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan 1800 euro missen voor alles.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik wil een compleet nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er heel weinig verstand van. Maar ik uit mijn omgeving heb ik begrepen dat de processor en videokaart het belangrijkste zijn voor mij. Ik weet ook niet precies wat op wat past. Ik heb wel gekeken naar de socket (1151) van de processor...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Speciale wensen heb ik niet. Het lijkt me prettig als het systeem niet na een paar maanden al out-dated is.
Ga je overklokken?
Ik heb te weinig verstand van overklokken. Ik denk niet dat het verstandig is om dit te doen tenzij het geheel risicoloos is..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de juiste componenten uitkiezen. Want ik heb gehoord dat veel componenten niet samengaan. En ik hoop dat jullie me kunnen vertellen waar ik meer of minder geld aan moet uitgeven. Want ik ga niet veel geks doen met het systeem. Gamen (voornamelijk Rainbow 6 Siege) En mocht mijn budget het toelaten zou ik graag FL Studio er op willen draaien met 1 of 2 midi controllers(een keyboard en een mpd/mpc). Bang for Buck klinkt heel aantrekkelijk maar een 50/100 euro extra uit moeten geven om ergens zeker van te zijn vind ik absoluut geen probleem!
Dit is wat ik bij elkaar heb weten te rapen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 179,- | € 179,- |
1 | Asus TUF B360-Pro Gaming | € 99,- | € 99,- |
1 | MSI GeForce GTX 1060 ARMOR 6G OCV1 | € 285,- | € 285,- |
1 | Dell 400-ALUO, 1TB | € 199,95 | € 199,95 |
1 | Corsair Crystal 460X RGB Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
1 | Dell Alienware AW2518HF Zwart | € 291,01 | € 291,01 |
1 | Rii K66 | € 68,- | € 68,- |
1 | Corsair ValueSelect CMV16GX4M1A2400C16 | € 128,99 | € 128,99 |
1 | Corsair RM750x (2018) | € 80,95 | € 80,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.436,85 |