Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke 4K mediaspeler speelt nou echt alles af?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• henz12
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 30-09-2018
Ik zoek een 4K Mediaspeler die veel afspeelt zoals DVD-ISO, VIDEO_TS
Zodat je dvd makkelijk afkanspelen via hd

deze 2 twee ondersteunen veel bestanden

https://www.wifimedia.eu/...3m0A-hEAQYASABEgLnS_D_BwE

https://www.opus.nl/eminent-em7680-4k-tv-streamer.html

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden

Alle reacties

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 22:32
Heb je al naar de Nvidia Shield TV gekeken? 200 euro bij de MediaMarkt. Van wat ik zo lees ondersteunt die praktisch alle formats en doordat het op Android TV draait wordt hij ook goed ondersteund (ook door Nvidia).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• henz12
Kan nog niet vinden of deze bestanden als VOB VIDEO_TS ondersteund

apps zijn niet zo belangrijk

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kodi speelt dat gewoon af. Zoek een mediaspeler waar Kodi, LibreElec, OpenElec of OSMC op draait en klaar. Vero 4K+ is ook nog een optie.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• thefox154
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 20:18
henz12 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 10:54:
Ik zoek een 4K Mediaspeler die veel afspeelt zoals DVD-ISO, VIDEO_TS
Zodat je dvd makkelijk afkanspelen via hd

deze 2 twee ondersteunen veel bestanden

https://www.wifimedia.eu/...3m0A-hEAQYASABEgLnS_D_BwE

https://www.opus.nl/eminent-em7680-4k-tv-streamer.html

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden
Ik ben zelf al jaaaren lang fan van dune. Super apparaten, en zelfs voor de inmiddels bijna 10 jaar oude prime op de slaapkamer komt er zo nu en dan nog een softwareupdate voorbij. De dunes spelen ook deze formaten, met nog vele anderen. Ben tot op heden nog nooit iets tegengekomen wat hij niet slikt.

Als je geen zin hebt in software gedoe met kodi etc maar gewoon een plug&play mediaspeler wilt hebben zit je bij dune zeker goed.

• colorsone
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 00:12
Apple TV 4K + Infuse gebruik ik al een tijd naar volle tevredenheid, wellicht is dat een optie?

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

MAX3400 schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 11:37:
Kodi speelt dat gewoon af. Zoek een mediaspeler waar Kodi, LibreElec, OpenElec of OSMC op draait en klaar. Vero 4K+ is ook nog een optie.
Vero 4k+ heb ik ook net en is een goed apparaat. Alleen moet je wel met hand het eea instellen als je hem via het netwerk toegang wilt geven tot je bestanden.

Zie ook dit topic:
Wat is de beste manier om 4K HDR content op TV af te spelen?

• Djampire
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 18:39
Nvidia Shield is the way to go. Top of the bill, 4K, HDR, native netflix, speelt (met de juiste app) alle formaten af. Ik zou zelf niet snel kiezen voor een van de (overpriced) apparaten van Apple, tenzij je natuurlijk al een hele roedel iphones, imacs en dergelijke in huis hebt. Het werkt namelijk allemaal wel erg prettig samen als je het eenmaal hebt. Android is soms idd wat meer aanklooien, maar geeft mijn insziens wel meer bang for buck over de lange duur.

3480 kWh Solar Array, Xiaomi Mi8, i7-8700k 16GB DDR4 GTX 1070 6GB

• henz12
De dune lijkt me wel wat

Nvidia Shield is leuk dat je ook games kan streamen
verder heb je bij Nvidia Shield VLC nodig denk om alles af te kunnen spelen

jammer dat je persé moet inloggen met een Google account

[Voor 16% gewijzigd door henz12 op 30-09-2018 08:11]

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
@henz12 Aankoopadvies dus een schopje naar Consumentenelektronica Aankoopadvies met dit topic.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True