SD kaartjes backup-en naar eHDD zonder computer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortixx
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-06-2023
Ik ga over een weekje naar Thailand en ik neem mijn laptop niet mee. Ik heb een paar camera's waarvan ik de content van de sd kaartjes wel op een externe hdd wil zetten. Ik heb alleen een telefoon bij me.

Is er een stukje hardware waar ik mijn hdd en sd kaartjes in kan prikken zodat het automatisch opgeslagen wordt? Of iets dat via mijn telefoon gaat? Of is het gewoon handiger om een paar extra kaartjes te kopen? :+

Ik heb een gopro 5, mavic air en old school dslr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07 09:40
ook al kan het automatisch, hoe ga je controleren dat de content ook echt op die externe schijf staat?
En wat ga je dan met de SDkaartjes doen? Leegmaken? Dan creëer je volgens mij nog steeds één apparaat wat stuk kan en ervoor kan zorgen dat je alles kwijt bent.. :-)

Ik meen mij overigens te herinneren dat deze discussie eerder is geweest, zoek die ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-07 13:34
MrTre schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 14:47:
Ik meen mij overigens te herinneren dat deze discussie eerder is geweest, zoek die ff op.
ik denk dat je deze bedoelt
Hoe foto`s back-uppen op vakantie

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.