Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

wat is de waarde van mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

Onderwerpen

Vraag

• shanethys
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
Mijn vraag
...

ik gebruik mijn pc niet meer wegens dat ik een laptop gebruikt nu is mijn vraag wat is de waarde van deze pc?

-Aerocool Aero-300 FAW
-i7 4790
-asrock h97m pro4
-msi radeon r9 270x 2gb
-GEil 8gb ram
-kingson 120gb ssd
-wdd blue 1tb
-650w voeding
-Cooler Master Hyper TX3 EVO
-cd lezer/brander
-redsleeved cabels

alvast bedankt

Alle reacties

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 14:26
Ik zou zeggen; zoek de componenten eens op (bijv VA / marktplaats).

Dan kan je zelf wel een aardige schatting maken.

• shanethys
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
dat wou ik ook doen maar eerlijk gezegt ken ik er niet veel van
ik heb deze pc aantal jaar geleden laten samen stellen voor mij..

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:03
Waardebepalingen aanvragen zijn niet toegestaan, dus maar een iets duidelijker duwtje:

https://tweakers.net/aanbod/
pricewatch: Intel Core i7-4790 Boxed
pricewatch: MSI Radeon R9 270X GAMING 2G

En zo ga je de hele rits af.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MatsLikeABoss
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 10-06 16:16
200-300 euro krijg je er misschien wel voor....

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Wat is mijn hardware/pc waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Zoals op het hele forum gaan we uit van eigen inzet. Taxatietopics vallen onder deze eigen inzet en zijn dus niet toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat je hardware/pc/laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True