Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Switch van Xbox naar computer - Gaming

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EzIvy
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15-10-2018
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: topic 1531704

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben opzoek naar een leuke game pc waar ik voornamelijk Fortnite, Black Ops 4 en overwatch op kan gaan spelen. Verder wil ik ook weer gaan beginnen met beats produceren

Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een totaal budget van 1000 euro Inc monitor voor de gehele set. Voor het systeem zelf heb ik een budget van 800.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-l

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben niet 100% op de hoogte van de nieuwste onderdelen vandaar deze vraag ook. De behuizing en led verlichting is voor mij niet van grootste belang maar het zou niet erg zijn.

Ga je overklokken?
Het maximale eruit halen heeft altijd de voorkeur mits dit in het budget blijft

Wat verwacht je van ons?
Wat ik graag zou willen zien is waar ik het goedkoopste uit ben voor het beste systeem binnen mijn budget, een aanbeveling.

Ik hoop een paar mooie aanbevelingen te krijgen, bij voorbaat dank!

Groetjes,

Ivy

Alle reacties

• lamaa1
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 23:15
Het is de bedoeling dat je eerst zelf met een klein opzetje komt met wat je denkt nodig te hebben aan componenten. Dat hoeft uiteraard nog lang niet goed te zijn. Om inspiratie op te doen kan je hier bijvoorbeeld even kijken: BBG

Ik neem aan dat je gewoon op Full HD wilt gamen?

• EzIvy
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 15-10-2018
Net nieuw op tweakers dus thanks voor de tip! Zal het in vervolg nauwkeuriger doen. Ja uiteraard!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True