Toon posts:

PostNL aangetekend pakket niet bezorgd

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:23

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Op 13 augustus heb ik een aangetekende brief (brievenbuspakket) verstuurd t.w.v. €47,98 + €16,95 verzendkosten naar Canada (eBay verkoop).
Begin september heeft de koper contact met mij opgenomen dat het pakket nog niet ontvangen was.
Op 8 september was het mogelijk om een onderzoek te laten starten door PostNL. Dit heb ik direct laten doen.
PostNL heeft 12 werkdagen om dit onderzoek af te ronden (dit is mij meerdere malen aangegeven door PostNL medewerkers).

Vorige week (21-09) heb ik contact opgenomen om te vragen wat de status was van het onderzoek. De PostNL medewerker wist mij te vertellen dat het onderzoek pas op 25-09 afgerond zou worden en dat er nog niets bekend was. Ik heb gisteren geen bericht gehad over de uitkomst.

Vanmorgen heb ik weer contact opgenomen met PostNL om de status te vragen. Er was wederom nog niets bekend. Er werd een notitie achter gelaten bij het onderzoeksteam.

Zojuist krijg ik een mail dat het onderzoek is gestart (na 13 werkdagen dus).
Inmiddels ben ik een onderzoek gestart naar de status van uw zending. Binnen 4 tot 8 weken ontvang ik een reactie van de postorganisatie in Canada.
Waarbij "het ontvangen van een antwoord" nog geen oplossing is uiteraard.

Uiteraard vind ik dit niet acceptabel. Het geschil heb ik al verloren op eBay. Mijn geld ben ik al kwijt. Ik heb PostNL verzocht het bedrag per ommegaande terug te boeken. Zij moeten het verlies maar nemen. Hier heb ik nog geen reactie op ontvangen.

Wat zijn nu mijn rechten? Moet ik bij de geschillencommissie aankloppen? Ik ga niet nog eens 8 weken wachten natuurlijk.

Een aangetekende brief is standaard tot € 50,- verzekerd.

[Voor 3% gewijzigd door St@m op 26-09-2018 16:06]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:30
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 15:58:
Op 13 augustus heb ik een aangetekend pakket verstuurd t.w.v. €47,98 + €16,95 verzendkosten naar Canada (eBay verkoop).
Begin september heeft de koper contact met mij opgenomen dat het pakket nog niet ontvangen was.
Op 8 september was het mogelijk om een onderzoek te laten starten door PostNL. Dit heb ik direct laten doen.
PostNL heeft 12 werkdagen om dit onderzoek af te ronden (dit is mij meerdere malen aangegeven door PostNL medewerkers).

Vorige week (21-09) heb ik contact opgenomen om te vragen wat de status was van het onderzoek. De PostNL medewerker wist mij te vertellen dat het onderzoek pas op 25-09 afgerond zou worden en dat er nog niets bekend was. Ik heb gisteren geen bericht gehad over de uitkomst.

Vanmorgen heb ik weer contact opgenomen met PostNL om de status te vragen. Er was wederom nog niets bekend. Er werd een notitie achter gelaten bij het onderzoeksteam.

Zojuist krijg ik een mail dat het onderzoek is gestart (na 13 werkdagen dus).

[...]

Waarbij "het ontvangen van een antwoord" nog geen oplossing is uiteraard.

Uiteraard vind ik dit niet acceptabel. Het geschil heb ik al verloren op eBay. Mijn geld ben ik al kwijt. Ik heb PostNL verzocht het bedrag per ommegaande terug te boeken. Zij moeten het verlies maar nemen. Hier heb ik nog geen reactie op ontvangen.

Wat zijn nu mijn rechten? Moet ik bij de geschillencommissie aankloppen? Ik ga niet nog eens 8 weken wachten natuurlijk.

Een aangetekende brief is standaard tot € 50,- verzekerd.
Die verzekering is een wassen neus. Je zal waarschijnlijk x bedrag per kg krijgen. Zij zijn helaas niet verantwoordelijk voor jou spullen. Dit is hard maar de realiteit om bezorging betaalbaar te houden in Nederland. Probeer zoveel mogelijk euro's bij PostNL te halen. En neem je verlies.

Loki Gaming Mmo pvp channel

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
loki504 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:10:
[...]

Die verzekering is een wassen neus. Je zal waarschijnlijk x bedrag per kg krijgen. Zij zijn helaas niet verantwoordelijk voor jou spullen. Dit is hard maar de realiteit om bezorging betaalbaar te houden in Nederland. Probeer zoveel mogelijk euro's bij PostNL te halen. En neem je verlies.
Nee, de verzekering is geen wassen neus. Het is een verzekering. Het is niet een standaard pakket waar je x prijs per kg krijgt.
Ik kan aantonen wat ik heb verstuurd.
Tot 50 euro vergoeding bij verlies of beschadiging
Blijkt uit dit onderzoek dat u recht heeft op schadevergoeding? De hoogte hiervan is afhankelijk van de waarde van de inhoud van uw brief.
https://www.postnl.nl/ver...d/?searchResult=position1

Je laatste opmerking "Probeer zoveel mogelijk euro's bij PostNL te halen".. daar gaat het dus om. Hoe haal ik mijn geld terug. De onderzoeksperiode is verstreken. PostNL wil er nog even 8 weken achteraan plakken.

[Voor 24% gewijzigd door St@m op 26-09-2018 16:16]

Wat zullen we nu eens verbieden: vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - patatje/frietje oorlog

• loki504
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:13:
[...]

Nee, de verzekering is geen wassen neus. Het is een verzekering. Het is niet een standaard pakket waar je x prijs per kg krijgt.
Ik kan aantonen wat ik heb verstuurd.

[...]

[...]

https://www.postnl.nl/ver...d/?searchResult=position1

Je laatste opmerking "Probeer zoveel mogelijk euro's bij PostNL te halen".. daar gaat het dus om. Hoe haal ik mijn geld terug. De onderzoeksperiode is verstreken. PostNL wil er nog even 8 weken achteraan plakken.
PostNL bellen/Mailen?

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Wellicht nog even de TS lezen?

• loki504
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:19:
[...]

Wellicht nog even de TS lezen?
Heb ik gedaan. Misschien geduld of bellen?
Wij kunnen PostNL ook niet achter hun broek aan zitten.
Ja je kan er allerlei instanties bij halen. Maar dingen als geschillencommissie houden zich ook met enige regelmaat niet aan de wet. Tevens kost dat je eerst ook nog eens 50 euro. En dan weet je niet wie het onderzoek leid. Misschien wel iemand die goede vriendjes is met PostNL. En dan ben je helemaal ver van huis.

Ik denk zelf dat je nog de meeste kans maakt bij boos@bnnvara.nl
Daar is PostNL altijd erg meewerkend.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
loki504 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:25:
[...]

Heb ik gedaan. Misschien geduld of bellen?
Bellen heb ik al gedaan, heeft geen zin. Je krijgt een klantenservicemedewerker aan de lijn die niets wil of mag zeggen, je niet kan doorverbinden en verder alleen maar zegt dat je geduld moet hebben tot er contact opgenomen wordt. Wat ik nu al een aantal keer naar ze heb geuit: mijn geduld is op.
Ik heb meerdere zaken lopen bij PostNL, ze maken er een zooitje van en ik wacht nu al met al op een kleine 200 euro. Niet helemaal relevant aan deze casus, I know, maar ik heb geen zin om ook voor dit probleem weer weken te gaan wachten. Ze komen de afspraken maar eens na. Dit lijkt me een heldere case. Pakket niet bezorgd. 25 dagen wachttermijn verstreken, 12 dagen onderzoekstermijn verstreken. Dan moet er nu actie komen.
Wij kunnen PostNL ook niet achter hun broek aan zitten.
Dat vraag ik ook niet.
Ja je kan er allerlei instanties bij halen. Maar dingen als geschillencommissie houden zich ook met enige regelmaat niet aan de wet. Tevens kost dat je eerst ook nog eens 50 euro. En dan weet je niet wie het onderzoek leid. Misschien wel iemand die goede vriendjes is met PostNL. En dan ben je helemaal ver van huis.
Is dat jou ervaring met De Geschillencommissie? Als ik eens door de uitspraken blader lijken die me allemaal terecht. Een geval als die van mij staat er niet tussen (voor zover ik kan zien).
Ik denk zelf dat je nog de meeste kans maakt bij boos@bnnvara.nl
Daar is PostNL altijd erg meewerkend.
Dit kan ik niet serieus nemen..

Normaliter zou ik dit over de schutting gooien naar mijn rechtsbijstand, maar ik heb een eigen risico van 100 euro, heeft dus niet zo'n zin. Maar als de enige oplossing dan is roeptoeteren op internet. So be it. Ik ga wel een twitter- en facebookaccount aanmaken.

[Voor 6% gewijzigd door St@m op 26-09-2018 16:48]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-03 04:03
Weet je zeker dat het pakket ook echt kwijt is geraakt? Je zou niet de eerste verkoper op eBay zijn die opgelicht wordt met een vals geschil. Heb er zelf ook ervaring mee helaas. Wat zegt de tracking?

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@St@m Rare zaak heb je te pakken. zoals hierboven ook gezegd, wat zegt TT ?
Je bent verzekerd en dat krijg je vergoed. Maar ik zou wel willen weten waar het pakje is

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Tracking zegt dat het op 17-8 in Canada is aangekomen. Daarna is het stil.

Dus als de koper me probeert op te lichten is dat gelukt, ik ben afhankelijk van de tracking.

[Voor 39% gewijzigd door St@m op 26-09-2018 17:33]

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

slaay

Natuurbeleven.com

De Consumentenbond heeft het voor jou al netjes op een rij gezet wat je kunt doen:
https://www.consumentenbo...ef-postnl-niet-aangekomen

Dich bis echt unne foëzen haas

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-03 04:03
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:32:
Tracking zegt dat het op 17-8 in Canada is aangekomen. Daarna is het stil.

Dus als de koper me probeert op te lichten is dat gelukt, ik ben afhankelijk van de tracking.
Internationale post is gewoon heel lastig. Soms doet de tracking het helemaal niet meer, terwijl het wel gewoon afgeleverd wordt. Helaas is tracking je enige bescherming op eBay. Om die reden verzend ik ook uitsluitend nog met UPS, DHL Express en FedEx. De tracking daarvan is veel nauwkeurig. Ik zou het onderzoek even afwachten en misschien dat de Canadese post toch meer informatie heeft.

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:13:

Dit is normaal voor PostNL. Je zult gewoon moeten wachten: dit duur nou eenmaal zo lang.

Ik heb net ongeveer dezelfde situatie gehad: aangetekende brief naar Canada, verzonden op 4-07. Case geopend op 6-08 en uitslag van de case op 21-09.

Dit is simpelweg het normale proces bij PostNL, je bent hier geen uitzondering op.
Welkom bij het verzenden op eBay met PostNL, dit zul je wel vaker mee gaan maken. Ookal is het namelijk wel afgeleverd (want ook dat kan uit de case blijken!), dan ga je nog steeds je geld niet terug krijgen.
Dit is een risico wat je hebt genomen bij het verkopen via eBay, je wist het kennelijk alleen niet ;)

De PostNL trackingcode werkt ook op de website van Canada post, heb je dat al geprobeerd? Niet altijd, maar vaak wel.

[Voor 6% gewijzigd door thaan op 26-09-2018 18:00]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@St@m ook op oa 17track.net gekeken of op de site van Canadian Post ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Da_mage15
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-05-2019
Ik verstuur gemiddeld zo'n 1300 pakketten per jaar naar Amerika en Canada.
Ik vind de tijd tussen 13 augustus en begin september behoorlijk kort voor het overgaan tot een Paypal claim. Het is ieder zijn recht om een claim te starten, echter is 2.5 week geen uitzonderlijk lange levertijd en ligt dit dichter bij een gemiddelde levertijd ( 8 tot 11 WERKdagen). De kans dat de koper het pakje alsnog ontvangt en niets meer laat horen is helaas wel groot. Rare actie van Paypal imo.
De lange onderzoekstijden zijn internationaal vastgelegd in een post verdrag. De prijs per kilo is inderdaad bij bepaalde verzenders (DPD, GLS) zo opgesteld, echter betaal je bij PostNL extra geld voor een (schijn)verzekering.
Als het pakje inderdaad spoorloos is verdwenen zul je als verzender de verzendkosten en verkoopkosten terug krijgen, ben je een zakelijke verzender dan krijg je alleen je inkoopwaarde terug en met geluk je verzendkosten :)
Want PostNL we hebben iets voor je staat voor heel wat anders als dat je denkt..

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
MelvinW schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:49:
[...]

Internationale post is gewoon heel lastig. Soms doet de tracking het helemaal niet meer, terwijl het wel gewoon afgeleverd wordt. Helaas is tracking je enige bescherming op eBay. Om die reden verzend ik ook uitsluitend nog met UPS, DHL Express en FedEx. De tracking daarvan is veel nauwkeurig. Ik zou het onderzoek even afwachten en misschien dat de Canadese post toch meer informatie heeft.
Punt is dat het onderzoek al afgerond had moeten zijn. Er wordt nu pas gestart met het onderzoek.
En als ik de kosten van de door jouw aangehaalde verzenders moet doorberekenen verkoop ik niets meer ;)
thaan schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:00:
[...]

Dit is normaal voor PostNL. Je zult gewoon moeten wachten: dit duur nou eenmaal zo lang.
Dat betwist ik dus. Voor het onderzoek is 12 dagen nodig. Die zijn verstreken.
Ik heb net ongeveer dezelfde situatie gehad: aangetekende brief naar Canada, verzonden op 4-07. Case geopend op 6-08 en uitslag van de case op 21-09.
Ik heb het ook wel vaker gehad. Onderzoek werd altijd netjes binnen 12 dagen gesloten.
Dit is simpelweg het normale proces bij PostNL, je bent hier geen uitzondering op.
Welkom bij het verzenden op eBay met PostNL, dit zul je wel vaker mee gaan maken. Ookal is het namelijk wel afgeleverd (want ook dat kan uit de case blijken!), dan ga je nog steeds je geld niet terug krijgen.
Dit is een risico wat je hebt genomen bij het verkopen via eBay, je wist het kennelijk alleen niet ;)
Ik verzend 2000 paketten per jaar over heel de wereld. Ik weet dondersgoed hoe eBay werkt. Dit is ook niet een "stomme eBay topic".
De PostNL trackingcode werkt ook op de website van Canada post, heb je dat al geprobeerd? Niet altijd, maar vaak wel.
Nope
Hackus schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:00:
@St@m ook op oa 17track.net gekeken of op de site van Canadian Post ?
Si
Da_mage15 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:21:
Ik verstuur gemiddeld zo'n 1300 pakketten per jaar naar Amerika en Canada.
Ik vind de tijd tussen 13 augustus en begin september behoorlijk kort voor het overgaan tot een Paypal claim. Het is ieder zijn recht om een claim te starten, echter is 2.5 week geen uitzonderlijk lange levertijd en ligt dit dichter bij een gemiddelde levertijd ( 8 tot 11 WERKdagen). De kans dat de koper het pakje alsnog ontvangt en niets meer laat horen is helaas wel groot. Rare actie van Paypal imo.
Eens, maar goed.. het is gebeurd.
De lange onderzoekstijden zijn internationaal vastgelegd in een post verdrag.
Dat is volgens mij alleen de tijd die met moet wachten voordat een onderzoek ingesteld kan worden toch?
De prijs per kilo is inderdaad bij bepaalde verzenders (DPD, GLS) zo opgesteld, echter betaal je bij PostNL extra geld voor een (schijn)verzekering.
Als het pakje inderdaad spoorloos is verdwenen zul je als verzender de verzendkosten en verkoopkosten terug krijgen, ben je een zakelijke verzender dan krijg je alleen je inkoopwaarde terug en met geluk je verzendkosten :)
Want PostNL we hebben iets voor je staat voor heel wat anders als dat je denkt..
Voor PostNL ben ik gewoon een particuliere verzender. Dus die ~65 euro gaat vast wel terugkomen. Ik heb alleen geen zin om er 8 weken op te wachten. Vorige keren is het netjes binnen de gestelde tijd opgelost. Blijkbaar hebben ze het druk, maken ze fouten in het proces. Allemaal niet mijn probleem.

Ik ga ze denk ik maar schriftelijk aansprakelijk stellen. Volgens de link van @slaay is dat de eerste stap.

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:56
Sterkte... Postnl ligt er echt niet wakker van en gaat de termijn zo lang mogelijk rekken om uitkeren te voorkomen of uit te stellen.

Dat is gewoon hun werk methode. Staat allemaal in hun voorwaarden dus aanklagen en alles kan he doen maar je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Nou weten medewerkers over het algemeen niets van regels die net-niet-standaard zijn, dus: heb je ergens zwart-op-wit dat die 12 werkdagen op jouw situatie van toepassing is? Kan het zijn dat dat enkel het standaard-getal is voor binnen-nederland-verzending? En dat er voor buitenland-verzendingen andere getallen gelden - o.a. omdat men dan ook afhankelijk is van onderzoek van de buitenlandse dienst?

Ik heb een poging gedaan, maar kan in elk geval zelf in de voorwaarden niets vinden over een onderzoekstermijn op de website van PostNL zelf. Ook in de Postwet, voor zover ik die snapte, kon ik er niets over terugvinden. Wel op de website van Geschillencommissie Post: (link naar pdf)
Op de klachten zal binnen 30 dagen door PostNL inhoudelijk moeten worden gereageerd.
...ofwel, een reactie, geen definitieve uitslag. Dus als je dit hard wil spelen met PostNL, dan moet je als eerste, lijkt mij, ergens zwart-op-wit die 12-dagen-limiet zien te vinden.

Wat zijn eigenlijk je opties als PostNL morgen terugkomt met "uit onderzoek is gebleken dat het pakketje op de correcte bestemming is afgeleverd"? Kan je dan bij Ebay het geschil heropenen?

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:04

LankHoar

Langharig tuig

mrveenie schreef op woensdag 26 september 2018 @ 19:17:
Sterkte... Postnl ligt er echt niet wakker van en gaat de termijn zo lang mogelijk rekken om uitkeren te voorkomen of uit te stellen.

Dat is gewoon hun werk methode. Staat allemaal in hun voorwaarden dus aanklagen en alles kan he doen maar je bent akkoord gegaan met hun voorwaarden.
AV staat niet boven de wet. Overigens lijkt het er helaas vaak op dat PostNL wel boven de wet staat. Zucht...

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:56
De postwet waar je dan naar refereert is wel bijna volledig op de hand van Postnl geschreven... Er staat verder nergens wettelijk waar ze toe verplicht zijn. En de verzekering voorwaarden zijn wel degelijk iets wat in de av staat en niet in de wet.

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Ik heb me er maar bij neergelegd. Een deel van mijn probleem is na een melding op klacht.nl gelukkig opgelost nu. Dus ik heb al weer 100 euro terug. Dit ga ik dan maar even rustig afwachten. Mijn volgende onderzoeken moeten deze week gestart worden, dus ik blijf maar even lief. Al betwijfel ik of ze überhaupt zullen doorhebben dat ik het ben. Incompetentie in alle lagen van de organisatie straalt er vanaf.

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:44
St@m schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:43:
Dit kan ik niet serieus nemen..

Normaliter zou ik dit over de schutting gooien naar mijn rechtsbijstand, maar ik heb een eigen risico van 100 euro, heeft dus niet zo'n zin. Maar als de enige oplossing dan is roeptoeteren op internet. So be it. Ik ga wel een twitter- en facebookaccount aanmaken.
St@m schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:22:
Ik heb me er maar bij neergelegd. Een deel van mijn probleem is na een melding op klacht.nl gelukkig opgelost nu. Dus ik heb al weer 100 euro terug. Dit ga ik dan maar even rustig afwachten. Mijn volgende onderzoeken moeten deze week gestart worden, dus ik blijf maar even lief. Al betwijfel ik of ze überhaupt zullen doorhebben dat ik het ben. Incompetentie in alle lagen van de organisatie straalt er vanaf.
Dus BNN VARA kun je niet serieus nemen (zit zeker wat in hoor) maar je gelooft wel in "Klacht.nl" ? Tevens €100,- terug van een poststuk t.w.v. €47,98 + €16,95 is best een goede score :) misschien heb je wat tips voor gedupeerde medetweakers?

Verstuur zelf trouwens nooit meer spullen naar de familie in Canada, altijd geopend, kapot, gejat etc. etc. :X

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Erwin schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:33:
[...]

[...]

Dus BNN VARA kun je niet serieus nemen (zit zeker wat in hoor) maar je gelooft wel in "Klacht.nl" ? Tevens €100,- terug van een poststuk t.w.v. €47,98 + €16,95 is best een goede score :) misschien heb je wat tips voor gedupeerde medetweakers?

Verstuur zelf trouwens nooit meer spullen naar de familie in Canada, altijd geopend, kapot, gejat etc. etc. :X
Ik weet niet of het door klacht.nl kwam :P Maar daar krijg je in ieder geval nog reactie van een PostNL medewerker.
Maar wellicht iets beter lezen in het topic, ik had nog wat meer dingen lopen. Eén daarvan was een mislukte labelaankoop. Heeft PostNL dus 4 weken gekost om terug te boeken, terwijl ze 2 weken beloven.

Dit poststuk zal ik waarschijnlijk 8 weken geduld mee moeten hebben.

[Voor 8% gewijzigd door St@m op 02-10-2018 13:47]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03 07:20
@Anoniem: 214644
Is hij bij de geadresseerde zelf aangekomen of in Canada (qua statusvoorgang)? Ik heb (weliswaar was dat niet aangetekend maar normale track & trace) een jaar of twee geleden een keer wat opgestuurd daarheen wat ruim een maand bij de douane heeft gelegen. In de tussentijd was de status volledig 'untraceable' bij de track & trace code en de verschillende instanties.

Wellicht heb ik er over heen gelezen maar ik zag alleen staan 'aangekomen in Canada'.

[Voor 7% gewijzigd door Typhone op 02-10-2018 16:54]

• St@m

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Typhone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:54:
@Anoniem: 214644
Is hij bij de geadresseerde zelf aangekomen of in Canada (qua statusvoorgang)? Ik heb (weliswaar was dat niet aangetekend maar normale track & trace) een jaar of twee geleden een keer wat opgestuurd daarheen wat ruim een maand bij de douane heeft gelegen. In de tussentijd was de status volledig 'untraceable' bij de track & trace code en de verschillende instanties.

Wellicht heb ik er over heen gelezen maar ik zag alleen staan 'aangekomen in Canada'.
Ja, aangekomen in Canada volgens de T&T bij Track17, de stappen die nog moeten volgen bij PostNL tracking zijn:
- Aangekomen in land van bestemming
- Onderweg met pakkettenchauffeur
- Afgeleverd

Maar een week verder, geen reactie op mijn klacht (telefonisch), mail en chat.. Geweldig hoe zo'n bedrijf alles maar kan maken. Dikke schijt aan je klanten, ze hebben toch nauwelijks alternatieven.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee