Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PostNL aangetekend pakket niet bezorgd

Pagina: 1
Acties:

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:15

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Wellicht nog even de TS lezen?

• MelvinW
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11:34
Weet je zeker dat het pakket ook echt kwijt is geraakt? Je zou niet de eerste verkoper op eBay zijn die opgelicht wordt met een vals geschil. Heb er zelf ook ervaring mee helaas. Wat zegt de tracking?

• slaay
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

slaay

Natuurbeleven.com

De Consumentenbond heeft het voor jou al netjes op een rij gezet wat je kunt doen:
https://www.consumentenbo...ef-postnl-niet-aangekomen

Dich bis echt unne foëzen haas

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@St@m ook op oa 17track.net gekeken of op de site van Canadian Post ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• St@m
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:15

St@m

@ Your Service

Topicstarter
Typhone schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:54:
@Stam
Is hij bij de geadresseerde zelf aangekomen of in Canada (qua statusvoorgang)? Ik heb (weliswaar was dat niet aangetekend maar normale track & trace) een jaar of twee geleden een keer wat opgestuurd daarheen wat ruim een maand bij de douane heeft gelegen. In de tussentijd was de status volledig 'untraceable' bij de track & trace code en de verschillende instanties.

Wellicht heb ik er over heen gelezen maar ik zag alleen staan 'aangekomen in Canada'.
Ja, aangekomen in Canada volgens de T&T bij Track17, de stappen die nog moeten volgen bij PostNL tracking zijn:
- Aangekomen in land van bestemming
- Onderweg met pakkettenchauffeur
- Afgeleverd

Maar een week verder, geen reactie op mijn klacht (telefonisch), mail en chat.. Geweldig hoe zo'n bedrijf alles maar kan maken. Dikke schijt aan je klanten, ze hebben toch nauwelijks alternatieven.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True