Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Versterker en impendantie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tffy51
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 26-09-2018
Beste,

ik heb een JBL club 704 versterker met de volgende specificaties
Power Output, 2Ω
100W RMS x 4, <1.0% THD+N
Max Power
1000W Peak
Power Output, 4Ω
70W RMS x 4, <1.0% THD+N
Power Output, 4Ω Bridged
145W RMS x 2, <1.0% THD+N

Houd dit dan in dat bridged er alleen 4 ohm op gezet kan worden omdat er anders een te grote stroom gaat lopen? Leek mij dat dit zo moest zijn maar ik wilde het toch nog even controleren.

Alle reacties

• burrfoot
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 13-03-2020
Ja, zo lees ik het ook.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
De impendantie is volgens mij variabel van een speaker. Maar meer dan 4 Ohm kan vast geen kwaad, aangezien de stromen dan alleen maar minder zijn. 2 Ohm of speakers parallel aansluiten zou ik niet proberen.

• D vd V
  • Registratie: oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Check [FAQ] Audio de ook even voor dit onderwerp.

Panasonic TX-P50GT60 | Marantz SR7011 - UD5007 | Bluesound Node | Nvidia Shield TV Pro 2019 | Focal Chorus 826W - 806W - CC800W | SVS SB-2000 Pro | Synology DS918+

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True