*knip* Reageren doen we op de discussie, niet op de man.
[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 30-09-2018 13:52 ]
[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 30-09-2018 13:52 ]
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2018 11:57 ]
Als bedrijf krijg je een melding als er een google-review over je bedrijf gegeven wordt.Nat-Water schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:43:
Ik vraag me altijd af hoe bedrijven weten dat jij die review geschreven hebt.. Het enigste wat ik kan bedenken is dat je ze er zelf op wijst. Dan weer de vraag - waarom zou je dat doen?
Verder. Trommel die review er af, en als je je geld terug hebt en alles afgehandeld review je hen dan nog eens - zonder emotionele uitingen. Zo makkelijk kan het zijn.
Mijn review heb ik op Kiyoh geplaatst en nu ook op Trustpilot.MEN-O schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:57:
[...]
Als bedrijf krijg je een melding als er een google-review over je bedrijf gegeven wordt.
Screenshots zijn ook goed jaSignex schreef op zondag 30 september 2018 @ 11:10:
[...]
Zijn screenshots ook goed? heb wat moeite met copy/pasten, anders moet ik alle datums/tijd apart erbij typen en ben hier niet zo handig in.
[ Voor 13% gewijzigd door Teijgetje op 30-09-2018 12:58 ]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.
Nog VOORDAT je iets bestelt staat er al "lastig leverbaar", maar wel dat ze wekelijks consoles binnen krijgen...loki504 schreef op zondag 30 september 2018 @ 12:59:
[...]
Hij kreeg pas later te horen dat het 1 week kan duren.
[ Voor 12% gewijzigd door eric.1 op 30-09-2018 13:15 ]
Dat heb ik misschien dan wel fout, en dat is dus de reden van annulering want ze geven ook niet aan op welke dag ze de lading verwachten.eric.1 schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:12:
[...]
Nog VOORDAT je iets bestelt staat er al "lastig leverbaar", maar wel dat ze wekelijks consoles binnen krijgen...
Kan best een week duren dus.
Nee, dat heb je niet fout (naja, had vooraf een indicator kunnen wezen om hier niet te bestellen maar daar heb je niets meer aanSignex schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:23:
[...]
Dat heb ik misschien dan wel fout, en dat is dus de reden van annulering want ze geven ook niet aan op welke dag ze de lading verwachten.
Als je niet tegen de mening van anderen kan dan moet je misschien niet met je vreemde verhaal naar buiten komen op een vrij drukbezocht forum.Signex schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:10:
[...]
Geduld heb ik wel, daar gaat dit verhaal helemaal niet om. Ze zijn heel brutaal, dat mogen andere mogelijke klanten best weten voordat ze ook maar iets van hun kopen.
Houd je mening voor je als je niks hebt bij te dragen ipv mij aan te vallen.
Je hebt dat recht ook, ook daar.NeutraleTeun schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:09:
Als een bedrijf adverteert met 'op voorraad' of 'morgen in huis' en na betaling blijkt dat er toch een langere levertijd op zit, dan zou ik ook gewoon kunnen annuleren.
Prima recht, geen ramp en winkel heeft eigenlijk nog geen onkosten.
Ongeacht reden, reactie of juiste manier van annuleren.
Als de intentie van annuleren bekend is bij het bedrijf en die komen met zulke dreigementen en scheldwoorden, dan zou ik voet bij stuk houden, niet buigen en alles eraan doen om ze flink op de blaren te laten zitten.
De annulering is door de winkel geaccepteerd. Het probleem is dat de winkel om oneigenlijke redenen de terugbetaling opschort. Het lijkt er nu zelfs op dat de winkel de terugbetaling helemaal niet meer wil uitvoeren.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:39:
[...]
Je hebt dat recht ook, ook daar.
Alleen moet je eerst juist annuleren, niet zoals jij vindt dat goed genoeg is, (dan wordt het een zooitje) en dan in gewoon gesprek blijven.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik vind het wel handig om de ervaring over deze webwinkel te lezen. Het zorgt ervoor dat anderen zich bewust worden van hoe zo een winkel omgaat met bestellingen en klanten. Dat is precies ook de bedoeling van een review.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 10:29:
ik zou ook die review verwijderen. schiet je niks mee op. zorg gewoon dat je je geld terug krijg en laat ze daarna met rust. dat is het beste denk ik
< dit stukje webruimte is te huur >
Die communicatie doet er niet toe, op de website staat via email, niet via WA.GlowMouse schreef op zondag 30 september 2018 @ 13:49:
[...]
De annulering is door de winkel geaccepteerd. Het probleem is dat de winkel om oneigenlijke redenen de terugbetaling opschort. Het lijkt er nu zelfs op dat de winkel de terugbetaling helemaal niet meer wil uitvoeren.
De reviews zijn pas geplaatst nadat de winkel traag was met terugbetalen. Of het handig is om een review te plaatsen voordat de complete ervaring achter de rug is kun je twisten, maar TS heeft ervoor gekozen om dat wel te doen. Dat kun je onhandig vinden, maar het mag geen enkele invloed hebben op het terugbetalingsproces.
Ik mis overigens nog steeds de complete communicatie met de winkel.
[ Voor 16% gewijzigd door Teijgetje op 30-09-2018 15:05 ]
Dus? De bevestiging kwam per mail...prima toch?Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 14:47:
[...]
Die communicatie doet er niet toe, op de website staat via email, niet via WA.
Waar haalt iedereen WA vandaan?ik heb alsnog mail van hun gehad dat mijn bestelling geannuleerd is
Het is bevestigd met de vraag een retourformulier in te vullen.eric.1 schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:01:
[...]
Dus? De bevestiging kwam per mail...prima toch?
[...]
Waar haalt iedereen WA vandaan?
Het is gewoon bevestigd; hop afhandelen die zaak.
[ Voor 12% gewijzigd door Teijgetje op 30-09-2018 15:19 ]
Ik zou even wachten op de communicatie voordat je zulke stellingen poneert. Daarnaast is het maar de vraag of er vormeisen mogen worden gesteld aan het annuleren via de wkoa.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:11:
[...]
Je hebt juridisch geen poot om op te staan als je de gevraagde procedure niet wilt volgen en de annuleringstermijn daardoor laat verlopen.
[ Voor 12% gewijzigd door GlowMouse op 30-09-2018 15:18 ]
Omgekeerd kan net zo makkelijk stellen dat je niet stelling tegen moet kiezen zolang er nog niets fout is gedaan door verkoper en koper de procedure niet wil volgen.GlowMouse schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:17:
[...]
Ik zou even wachten op de communicatie voordat je zulke stellingen poneert. Daarnaast is het maar de vraag of er vormeisen mogen worden gesteld aan het annuleren via de wkoa.
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Je hebt het helemaal mis. Zij gaven aan op de orderbevestiging te reageren om te annuleren en dat heb ik gedaan NIET per whatsapp.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:29:
[...]
Omgekeerd kan net zo makkelijk stellen dat je niet stelling tegen moet kiezen zolang er nog niets fout is gedaan door verkoper en koper de procedure niet wil volgen.
De verkoper voldoet gewoon aan de WKOA.
Alles staat duidelijkheid op zijn site en ook in de WKOA geldt maar twee weken herroepingsrecht (§ 2)
Stuurt hij geen annuleringsfornulier binnen twee weken na koop dan vervalt zijn recht hier op. Keihard. Juridisch vastgelegd in de WKOA.
[ Voor 4% gewijzigd door Signex op 30-09-2018 15:46 ]
Verwijderd
[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 30-09-2018 16:17 ]
[ Voor 25% gewijzigd door Bartosy op 30-09-2018 16:14 ]
Verwijderd
[ Voor 76% gewijzigd door Yorinn op 30-09-2018 16:20 ]
Ik lees dat er om een retourformulier gevraagd kan, en is gedaan.Signex schreef op zondag 30 september 2018 @ 15:43:
[...]
Je hebt het helemaal mis. Zij gaven aan op de orderbevestiging te reageren om te annuleren en dat heb ik gedaan NIET per whatsapp.
Bericht gekregen dat mijn bestelling geannuleerd wordt, dus vertel mij wat daar nu fout aan is?
Ik heb mijn plicht gedaan, dus het geld verwacht ik dus nog steeds binnen die 14 dagen na annulering.
Ik heb letterlijk bewijs in mijn mailbox van dat ik naar mijn geld kan fluiten..
Zover ik weet noemen ze dat stelen...
EDIT: Lees maar eens wat hierboven staat: https://www.cheapgamesale...n-retournen-en-herroepen/
Dit is toch allemaal niet relevant zodra de winkel reageert met een bevestiging van de annulering?...Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:59:
[...]
Ik lees dat er om een retourformulier gevraagd kan, en is gedaan.
Heb je die ingevuld?
En zijn die twee weken om?
Zo ja dan kan je aan het eind van de twee weken na opsturen van dat formulier een klacht indienen.
Voor die tijd moet je gewoon de procedure volgen.
Dat iets geannuleerd wordt betekent niet dat iets geannuleerd is. Die annulering volgt op het formulier.
En voor die tijd overal je beklag doen/zwarte pieten uitdelen is ook een vorm van chantage, je geeft iemand geen kans maar veroordeeld hem wel op internet.
En als er alleen maar slechte recensies staan?????? Kijk je alleen plaatjes?
Fixing things to the breaking point...
Dit soort semantisch geneuzel helpt helemaal niemand. Daarnaast, geen idee waarom je een rampentent als deze denkt te moeten verdedigen. Zeker niet als je ziet hoe ze zich gedragen.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:59:
[...]
Dat iets geannuleerd wordt betekent niet dat iets geannuleerd is.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Op hun website staat terugbetaling binnen 3 dagen. Dus is het terecht dat je na 3 dagen gaat klagen. Wil je dit niet? Wek die verwachting dan niet.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 16:59:
[...]
Ik lees dat er om een retourformulier gevraagd kan, en is gedaan.
Heb je die ingevuld?
En zijn die twee weken om?
Zo ja dan kan je aan het eind van de twee weken na opsturen van dat formulier een klacht indienen.
Dat iets geannuleerd wordt betekent niet dat iets geannuleerd is. Die annulering volgt op het formulier.
En voor die tijd overal je beklag doen/zwarte pieten uitdelen is ook een vorm van chantage, je geeft iemand geen kans maar veroordeeld hem wel op internet.
En als er alleen maar slechte recensies staan?????? Kijk je alleen plaatjes?
[ Voor 9% gewijzigd door loki504 op 30-09-2018 17:41 ]
[ Voor 24% gewijzigd door kroepmoesje op 30-09-2018 17:53 . Reden: reactie op loki504 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik verwacht niet dat ze erg lang in de lucht zullen blijven als ik dit zo leesLeon Zwiers schreef op zondag 30 september 2018 @ 17:49:
Snap niet zo goed dat mensen met die soort bedrijven in zee gaan. Genoeg over de handelswijze van deze stumper bekend om daar met een grote boog omheen te maneuvreren.
Dat gezegd hebbende zou ik het aan de rechtsbijstand overlaten. Doe ook meteen even aangifte van chantage met alle correspondentie die je inmiddels hebt. Die gast mag best aangepakt worden inmiddels.
Maar heb je dat formulier nu verstuurd of niet? Imo weiger je dat halsstarrig.Signex schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 20:50:
Ze kwamen met een bericht van dat ik opeens een annulering formulier moest invullen?
Ik heb letterlijk mail van hun dat ze mijn bestelling hadden geannuleerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Teijgetje op 30-09-2018 20:00 ]
Roep je dit omdat je een jurische achtergrond hebt of omdat je het leuk vind klinken?Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:58:
[...]
Maar heb je dat formulier nu verstuurd of niet? Imo weiger je dat halsstarrig.
Op de site staat dat daar om gevraagd kan worden, m.i. heb je je daar verder aan te houden ondanks de toezegging dat het geannuleerd zal worden (als je dat formulier instuurt). Dat is dus niet opeens, dat kon je al vinden.
Doe je het niet dan sta je m.i. niet in je recht en verloopt de annuleringsperiode deze week misschien wel omdat je niet aan de voorwaarden voldaan hebt.
En staat hij in zijn recht.
Zolang jij dat niet indient kan hij zich achter de regels verschuilen en de terugbetaling traineren, ook al heb jij bericht dat het geannuleerd kan (als je dat formulier invult en opstuurt).
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn juridisch vaak twee hele verschillende dingen.
Je roept het nogal stellig, maar het is gewoon niet waar. De wet zegt:Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:58:
[...]
Doe je het niet dan sta je m.i. niet in je recht en verloopt de annuleringsperiode deze week misschien wel omdat je niet aan de voorwaarden voldaan hebt.
De consument oefent het in lid 1 bedoelde recht uit door binnen de in dat lid gestelde termijn het ingevulde modelformulier voor ontbinding, bedoeld in bijlage I deel B van de richtlijn, te zenden of een andere daartoe strekkende ondubbelzinnige verklaring te doen aan de handelaar.
Onzin, winkel heeft bevestigd (en dus akkoord gegaan) met de annulering. Als de normale procedure is dat je het dansend bij bliksem onder een volle maan na slachting van een maagd doet maar jij vraagt het gewoon mondeling en de winkel zegt 'Oke, dat is goed' dan is daarmee een akkoord...Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:58:
[...]
Maar heb je dat formulier nu verstuurd of niet? Imo weiger je dat halsstarrig.
Op de site staat dat daar om gevraagd kan worden, m.i. heb je je daar verder aan te houden ondanks de toezegging dat het geannuleerd zal worden (als je dat formulier instuurt). Dat is dus niet opeens, dat kon je al vinden.
Zolang jij dat niet indient kan hij zich achter de regels verschuilen en de terugbetaling traineren, ook al heb jij bericht dat het geannuleerd kan (als je dat formulier invult en opstuurt).
Als je dat formulier ingediend hebt gaat imo pas de wettelijke 14 dagen in, je hebt dan pas aan de voorwaarden voldaan.
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn juridisch vaak twee hele verschillende dingen.
Fixing things to the breaking point...
[ Voor 16% gewijzigd door Teijgetje op 30-09-2018 20:38 ]
Verwijderd
Je hebt het gewoon mis, maar loopt mensen hier van repliek te bedienen of je precies weet waar je het over hebt. Je onjuiste informatie verder verspreidend. Niet alleen met je eerdere stellingen maar nu weer met AV is AV. AV gaan niet boven de wet, gewoon heel simpel. Zie de post van @GlowMouseTeijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:26:
Nee, ik heb geen juridische achtergrond.
Wel gezond verstand dat zegt als de richtlijnen er staan, de algemene voorwaarden, je die op te volgen hebt/daar beter aan doet.
Hoe moeilijk kan dat zijn?
En waarom moet je perse tegen de stroom in om je gelijk te krijgen? Een winkelier mag gewoon zijn eigen algemene voorwaarden opstellen, daar ga je ook expliciet mee akkoord als je de bestelling plaatst en afrekent.
Vraag is dus nog steeds "is dat formulier verstuurd of niet"? Staat vast in de algemene voorwaarden.
TS schiet er zoveel mee op dat hij dan aan alle voorwaarden voldaan heeft. En dus juridisch sterk(er) in zijn schoenen staat.
Maar ik hoop dat jullie gelijk hebben, imo en m.i. zijn inderdaad mijn bescheiden mening maar,
En Signex in geval van een kort geding, die hij zelf zal moeten voorfinancieren, de dagvaarding is vaak gratis, te horen krijgt dat jullie gelijk hebben en zijn kosten ook vergoed worden.
Anders wordt het een hele dure PlayStation.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2018 20:42 ]
Ik maak hier van dichtbij een hoofdpijndossier mee waarbij de "advocaat" telkens advies negeert om daar vervolgens mee om zijn oren geslagen te worden.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:35:
[...]
Je hebt het gewoon mis,
Los van de verspreiding van onjuiste info zet je jezelf ermee voor joker. Ofwel, werkelijk niemand heeft er iets aan inclusief jezelf.
Verwijderd
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik houd me rustig en wacht die 14 dagen af, vanaf volgende week maandag is het 14 dagen geleden dat hij claimde de annulering voort te zetten.Teijgetje schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:01:
[...]
Hopelijk post Signex ook wanneer hij het geld retour heeft en checkt hij een site wat beter voortaan voordat hij er iets besteld.
Elk nadeel heb z`n voordeel zei J.C. ooit al.
Lijkt mij een goed plan.Signex schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:10:
[...]
Ik houd me rustig en wacht die 14 dagen af.
Heb het gevoel dat hij expres die volledige 14 dagen afwacht en dan pas het geld terug stort. (Gezien zijn gedrag.)
Niemand die hier beweert dat ze niet bindend zijn. Juist dat ze niet boven de wet gaan. En laat dat formuliertje daar nu net een voorbeeld van zijn zoals eerder aangegeven door @GlowMouse.Teijgetje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:25:
[...]
Lijkt mij een goed plan.
Heb je voor de zekerheid dat formuliertje ingevuld?
Kleine moeite lijkt me, hoewel hier beweert wordt dat de Algemene Voorwaarden niet bindend zijn, zijn ze dat wel zolang ze niet tegen de wet in gaan en niet onredelijk zijn.
Ik denk ook dat hij de maximale termijn zal nemen gezien je al een slechte review gepost had omdat hij niet gelijk op je mail gereageerd had maar pas binnen 24 uur.... (begreep ik uit de OP)
Hopelijk komt het allemaal goed.
Verwijderd
Je zegt weer dingen die niet gezegd zijn. We gaan je desinformatie ook niet oneindig faciliteren. De koek is een keer op als je zo doorgaat.Teijgetje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:25:
[...]
Lijkt mij een goed plan.
Heb je voor de zekerheid dat formuliertje ingevuld?
Kleine moeite lijkt me, hoewel hier beweert wordt dat de Algemene Voorwaarden niet bindend zijn, zijn ze dat wel zolang ze niet tegen de wet in gaan en niet onredelijk zijn.
Ik denk ook dat hij de maximale termijn zal nemen gezien je al een slechte review gepost had omdat hij niet gelijk op je mail gereageerd had maar pas binnen 24 uur.... (begreep ik uit de OP)
Hopelijk komt het allemaal goed.
Dat heb ik gemist, die uitleg dat dat formulier om te annuleren, waar om gevraagd kan worden, en op de site staat, onwettig is.FirePuma142 schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:32:
[...]
Juist dat ze niet boven de wet gaan. En laat dat formuliertje daar nu net een voorbeeld van zijn zoals eerder aangegeven door @GlowMouse.
Hoe dan ook, wat @Verwijderd al eerder zei, desinformatie doet geen goed in topics als deze.
pffff vermoeiend wel nu hoorTeijgetje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
Dat heb ik gemist, die uitleg dat dat formulier om te annuleren, waar om gevraagd kan worden, en op de site staat, onwettig is.
Als ik Glowmouse aanklik krijg ik geen uitleg maar zijn profiel.
Ik heb drie keer een formulier in moeten vullen om iets te annuleren/retourneren. Dat is dus allemaal onwettig? Als je me PM't geef ik die bonafide sites wel even, kan je daar het ook even melden.
En leg me ook even uit wat er dan desinformatie is in mijn vorige post.
[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 03-10-2018 21:00 ]
Desinformatie is opperen dat het formuliertje toch echt nodig is want niet onredelijk bezwarend.Teijgetje schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:41:
[...]
En leg me ook even uit wat er dan desinformatie is in mijn vorige post.
GlowMouse schreef op zondag 30 september 2018 @ 20:02:
[...]
Je roept het nogal stellig, maar het is gewoon niet waar. De wet zegt:
[...]
The Killer schrijft;paQ schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 20:45:
[...]
Het is niet onwettig! Dat maak je er (weer) zelf van.
Verkeerd begrepen dat dat formuliertje dus boven de wet gaat. Als in onwettelijk.Niemand die hier beweert dat ze niet bindend zijn. Juist dat ze niet boven de wet gaan. En laat dat formuliertje daar nu net een voorbeeld van zijn.
In vino veritas, in aqua sanitas
Afgaande op die reviews is de manier van afhandeling zoals in dit topic beschreven wordt geen incidenteel probleem. Ik wist trouwens niet dat Thrustpilot ook echt door consumenten gebruikt werd.JohanNL schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 00:23:
https://nl.trustpilot.com/review/cheapgamesale.nl
Inmiddels zijn er al weer wat slachtoffers gemaakt, hopelijk krijg je je geld z.s.m. terug en is de rest allemaal bluf.
Dan betaal je je eigen verzekeringspremie bij deze winkel. (5%)Pepernoot schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 16:39:
Daarom betalen met PayPal of creditcard...
Nog niet, 14 dagen zijn nog niet om.aex351 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 07:37:
[...]
Ben benieuwd of de topic starter er zijn geld inmiddels terug heeft.
Die contacteren waarschijnlijk eerst de webshop zodat die een verklaring kan geven, dan krijg je pas reactie denk ik.Signex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Heb ook nog niks terug gehoord over mijn klacht bij keurmerk.info.
En ik kan ze niet telefonisch bereiken tenzij ik niet goed genoeg gezocht heb.
Als ze enige vorm van kwaliteit eisen dan ga ik er vanuit dat de webshop op z'n minst geschorst wordt, de wijze waarop de webshop op dit moment handelt is onacceptabel.Webshop Keurmerk onderzoekt uw klacht en tracht het probleem op te lossen. De Stichting bemiddelt en tracht het probleem op te lossen. Indien de aangesloten webshop het probleem niet naar behoren oplost kan de betreffende webwinkel het recht worden ontnomen het Webshop Keurmerk-logo te voeren. Ook kan de webwinkel gedurende een periode worden geschorst. Een schorsing wordt opgeheven wanneer de klacht onterecht is gebleken dan wel de klacht naar behoren is opgelost. Ook kan worden besloten tot definitieve ontzegging van het recht tot gebruik van het Keurmerk-logo
In vino veritas, in aqua sanitas
Op de volgende pagina is publieke informatie beschikbaar over het bedrijf, inclusief telefoonnummer, zoals zij deze hebben opgegeven bij keurmerk.info: https://www.keurmerk.info...nten/webwinkel/?key=14019Signex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Nog niet, 14 dagen zijn nog niet om.
7 Oktober is het 14 dagen geleden, dan waarschijnlijk nog een dag of 2 dat het op mijn rekening terug zou moeten staan.
Heb ook nog niks terug gehoord over mijn klacht bij keurmerk.info.
En ik kan ze niet telefonisch bereiken tenzij ik niet goed genoeg gezocht heb.
En dat nummer kan je niet bellen is alleen te gebruiken voor Whatsapp.aex351 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:44:
[...]
Op de volgende pagina is publieke informatie beschikbaar over het bedrijf, inclusief telefoonnummer, zoals zij deze hebben opgegeven bij keurmerk.info: https://www.keurmerk.info...nten/webwinkel/?key=14019
Whatsapp heeft een mobiel nummer nodig bij de registratie. Als je daarna de simkaart uit de telefoon haalt,of deze op vliegtuigstand zet, kan ie niet meer gebeld worden;)aex351 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 07:30:
Whatsapp vereist toch een mobiele nummer en daarmee ook een mobiele telefoon? Je bedoeld ze nemen niet op?
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
En in beide gevallen kun je dan ook niet meer whatsappenD3nnisd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:32:
[...]
Whatsapp heeft een mobiel nummer nodig bij de registratie. Als je daarna de simkaart uit de telefoon haalt,of deze op vliegtuigstand zet, kan ie niet meer gebeld worden;)
Whatsapp business downloaden en alleen je telefoon verbinden met Wifi.Chntl321 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
En in beide gevallen kun je dan ook niet meer whatsappen
Zucht...
Waar vind ik die in de app store?SgtElPotato schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:30:
[...]
Whatsapp business downloaden en alleen je telefoon verbinden met Wifi.
Ahaa, dus niet bruikbaar indien je Apple hebt
Huh hoezo? Ik heb m'n sim namelijk een tijd eruit gehad en Whatsapp deed het nogChntl321 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
En in beide gevallen kun je dan ook niet meer whatsappen
Ik heb op een oude telefoon een werkende whatsapp staan met een nummer waarvan de simkaart al een jaar gedeactiveerd is. Voor te bellen zit er een andere simkaart inD3nnisd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 12:55:
[...]
Huh hoezo? Ik heb m'n sim namelijk een tijd eruit gehad en Whatsapp deed het nog
[ Voor 4% gewijzigd door henri86 op 06-10-2018 14:56 ]
Voor zover ik wel eens heb begrepen kun jij een aangifte niet intrekken. je kunt wel aangeven dat je je geld hebt gehad, dan besluit de politie wat ze met de aangifte doen.NeutraleTeun schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:03:
Ik zou nog 2x nadenken over het intrekken van die aangifte.
Oke. Goed om te weten.Signex schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:01:
Ik zag op de pagina wel een optie voor het intrekken van mijn aangifte.
Maar je kan wel gelijk hebben, ze zijn nog geen onderzoek gestart namelijk wellicht dat ik daarom de optie krijg.
Als vandaag 7 oktober de veertiende dag is na de dag waarop jij duidelijk hebt gemaakt de overeenkomst te ontbinden en het aankoopbedrag staat nu morgen niet op jouw rekening, is de handelaar te laat met het uitkeren van het verschuldigde bedragen dus in verzuim. Artikel 6:230r lid 1 BW De handelaar heeft hierbij rekening te houden met transactietijden van de bank.Signex schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 23:19:
[...]
Nog niet, 14 dagen zijn nog niet om.
7 Oktober is het 14 dagen geleden, dan waarschijnlijk nog een dag of 2 dat het op mijn rekening terug zou moeten staan.
[ Voor 1% gewijzigd door Dimens op 07-10-2018 13:57 . Reden: Vergeten ATW toe te passen (dank aan GlowMouse) ]
Nope, morgen pas (ATW).Dimens schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:14:
[...]
Als vandaag 7 oktober de veertiende dag is na de dag waarop jij duidelijk hebt gemaakt de overeenkomst te ontbinden en het aankoopbedrag staat nu niet op jouw rekening, is de handelaar te laat met het uitkeren van het verschuldigde bedragen dus in verzuim.
Verwijderd
Goed zo.Signex schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:00:
Aangifte doen heeft dus geholpen, en ze vroegen dat ik mijn aangifte ook moest intrekken maar ik had erop geantwoord dat ik eerst bewijs wou zien dat het geld ook terug gestort is.
Nu maar afwachten wat ze hierop zeggen, ze hebben mij al bijna 2 week laten wachten dan verwacht ik het geld ook terug volgende week maandag/dinsdag.
Nadat je het geld ontvangen hebt check dan ook even goed of het niet nog de status "reservering" heeft. Zolang deze status actief is kan het bedrag nog teruggevorderd worden.Signex schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:42:
Mail terug gekregen, geld zou al onderweg moeten zijn, dan zou het er morgen dan moeten staan of dinsdag.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Dat zou vreemd zijn:Signex schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:01:
Ik zag op de pagina wel een optie voor het intrekken van mijn aangifte.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Sorry, maar dat is onzin!Panzer_V schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
Nadat je het geld ontvangen hebt check dan ook even goed of het niet nog de status "reservering" heeft. Zolang deze status actief is kan het bedrag nog teruggevorderd worden.
[ Voor 27% gewijzigd door Medione1210 op 07-10-2018 21:13 ]
Dit is alleen van toepassing op creditcards en automatische afschriften. Bij normaal overmaken is dit onmogelijk.Panzer_V schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
Nadat je het geld ontvangen hebt check dan ook even goed of het niet nog de status "reservering" heeft. Zolang deze status actief is kan het bedrag nog teruggevorderd worden.
Kortom...weest voorzichtig met al te vroeg halleluja te roepen morgen
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ik heb toch echt de optie gezien onder de status van mijn aangifte.OmeJoyo schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:02:
[...]
Dat zou vreemd zijn:
https://www.juridischloke...gifte/aangifte-intrekken/
https://www.politie.nl/al.../veelgestelde-vragen.html
Kan ik mijn aangifte weer intrekken?
Nee, dat is niet mogelijk. Wanneer u echt een goede reden hebt, kunt u hierover op het politiebureau een verklaring afleggen. De politie stuurt dit dan door naar het Openbaar Ministerie. Zij beslissen of ze uw aangifte laten vervallen of niet.
Verwijderd
Mijn handen jeuken in elk geval om dit voor @Signex op te pakken. Dit zijn van die typische zaakjes voor de fun er bij.Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:54:
Waarschijnlijk wel, als het niet het geval was geweest had de discussie inmiddels wel gegaan over dagvaarden etc.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq