Toon posts:

Laptop verbinden met externe beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:40
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een splitter/verdeler waarmee ik een laptop kan aansluiten op 2 externe schermen om meer werk ruimte te creëren.

Het gaat om een Dell laptop met de volgende aansluitmogelijkheden :
Video uit HDMI, VGA (D-Sub

De schermen die ik gebruik zijn : 2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart
Aansluitmogelijkheden : Video in.DisplayPort

Wat is je budget?
Ik vind €50 wel een maximaal hiervoor

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope ik sta open voor alles.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart
Standaard Dell werklaptop 15'''

Mijn bedoeling is uiteindelijk om mijn laptop schermen te blijven gebruiken, en 2 losse schermen te gebruiken voor extra informatie etc. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle 3 schermen kan voorzien van informatie zonder 2x hetzelfde te zien. Dus 3 unieke schermen?

Ik zou eventueel 1x HDMI naar DP en 1x VGA naar DP kunnen doen, bijvoorbeeld met :
https://www.onlinekabelsh...392Q6DEAQYASABEgLuqPD_BwE

Maar gaat dat ook werken in mijn scenario?

Beste antwoord (via rolandos582 op 24-09-2018 04:39)

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:05

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

Ik heb het destrijds met een 2e hands dockingstation van 60 euro (Inlusief voeding) opgelost. Is wel lekker ook, je ramt gewoon je laptop in de dockingstation en klaar. Geen gemierk met kabels.
Indien je laptop dat kan zou ik die route nemen.

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

Ik heb het destrijds met een 2e hands dockingstation van 60 euro (Inlusief voeding) opgelost. Is wel lekker ook, je ramt gewoon je laptop in de dockingstation en klaar. Geen gemierk met kabels.

• rolandos582
MrMonkE schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:33:
Hmm dat kan inderdaad ook nog! Niet aan gedacht, heb je een voorbeeld hiervan?

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:06
Welk type Dell laptop heb je?

• rolandos582
Het gaat om een vergelijkbare als deze : pricewatch: Dell Latitude E5550 E5550-7143

• MrMonkE

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

rolandos582 schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:36:
[...]

Hmm dat kan inderdaad ook nog! Niet aan gedacht, heb je een voorbeeld hiervan?
zo iets:
https://www.ebay.co.uk/p/...ort-Replicator/1387515196

Zelf zou ik hem met voeding nemen, zodat je een vaste setup hebt thuis.
En 1 adapter voor op je werk.
Zo deed ik het altijd, dan hoef je die ook niet mee te sleuren als je op 1 lokatie werkt.

• rolandos582
MrMonkE schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:41:
[...]

zo iets:
https://www.ebay.co.uk/p/...ort-Replicator/1387515196

Zelf zou ik hem met voeding nemen, zodat je een vaste setup hebt thuis.
En 1 adapter voor op je werk.
Zo deed ik het altijd, dan hoef je die ook niet mee te sleuren als je op 1 lokatie werkt.
Aha, ben ik niet meer op zoek naar zoiets : https://www.psaparts.nl/l...tation-usb-3--b4v3c4.html

Sluit je aan met USB en dan vervolgens als je beeldschermen op het docking station.?

• MrMonkE

MrMonkE

★ Adblocker or bust ★

rolandos582 schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:45:
[...]

Aha, ben ik niet meer op zoek naar zoiets : https://www.psaparts.nl/l...tation-usb-3--b4v3c4.html

Sluit je aan met USB en dan vervolgens als je beeldschermen op het docking station.?
Misschien heb je zo iets nodig,
Maar ik durf niet te zeggen of die je daar hebt gelinkt 2xdvi kan. Ik denk van niet.

Alle kabels gaan in je dockingstation en je hoeft alleen je laptop er in en uit te prikken.
Let wel op of het voor jou specifieke laptop geschikt is.

Zelf heb ik liever een docking station.
Die uit je link werkt denk ik met een kabeltje..

• rolandos582
MrMonkE schreef op zondag 23 september 2018 @ 23:55:
[...]

Misschien heb je zo iets nodig,
Maar ik durf niet te zeggen of die je daar hebt gelinkt 2xdvi kan. Ik denk van niet.

Alle kabels gaan in je dockingstation en je hoeft alleen je laptop er in en uit te prikken.
Let wel op of het voor jou specifieke laptop geschikt is.

Zelf heb ik liever een docking station.
Die uit je link werkt denk ik met een kabeltje..
Ah ja, ik zie die hier inderdaad wel vaker gebruikt worden. Dat klik systeem ziet er goed uit! :-)

Zo te zien moet ik :
https://www.dell.com/en-u...d/331-6304/pc-accessories of https://www.dell.com/en-u...d/331-6307/pc-accessories hebben. Perfect! :-)

[Voor 18% gewijzigd door rolandos582 op 24-09-2018 04:38]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee