Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Laptop verbinden met externe beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 08:58
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een splitter/verdeler waarmee ik een laptop kan aansluiten op 2 externe schermen om meer werk ruimte te creëren.

Het gaat om een Dell laptop met de volgende aansluitmogelijkheden :
Video uit HDMI, VGA (D-Sub

De schermen die ik gebruik zijn : 2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart
Aansluitmogelijkheden : Video in.DisplayPort

Wat is je budget?
Ik vind €50 wel een maximaal hiervoor

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope ik sta open voor alles.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
2x : pricewatch: Asus ROG Swift PG278Q Zwart
Standaard Dell werklaptop 15'''

Mijn bedoeling is uiteindelijk om mijn laptop schermen te blijven gebruiken, en 2 losse schermen te gebruiken voor extra informatie etc. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik alle 3 schermen kan voorzien van informatie zonder 2x hetzelfde te zien. Dus 3 unieke schermen?

Ik zou eventueel 1x HDMI naar DP en 1x VGA naar DP kunnen doen, bijvoorbeeld met :
https://www.onlinekabelsh...392Q6DEAQYASABEgLuqPD_BwE

Maar gaat dat ook werken in mijn scenario?

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

Beste antwoord (via rolandos582 op 24-09-2018 04:39)

• MrMonkE
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05:03

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Ik heb het destrijds met een 2e hands dockingstation van 60 euro (Inlusief voeding) opgelost. Is wel lekker ook, je ramt gewoon je laptop in de dockingstation en klaar. Geen gemierk met kabels.
Indien je laptop dat kan zou ik die route nemen.

"Identicon"? More like "Obfuscaton".

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True