Heya, ik heb laatst een nieuw instagram account aangemaakt voor een facebook pagina waar ik beheerder van ben. Het probleem is dat bij het koppelen van accounts de nieuwe instagram pagina automatisch koppelt aan mijn persoonlijke facebook en niet aan de fb pagina. Ook als ik wel de pagina selecteer bij het kopje 'Gekoppelde Accounts' springt hij automatisch terug. Weet iemand hier een oplossing voor?
Vraag
Alle reacties
Bovenaan dit forum staat, zoals élk forum hier zo'n beetje, een beleid. En daarin staat o.a. Wat hoort hier niet.
Ik zóú je topic verplaatst hebben was het de moeite waard geweest, maar helaas ontbreken er nogal wat zaken die in onze quickstart beschreven zijn die we hier graag in een topic zien. Ik verzoek je dan ook vriendelijk een nieuw topic te openen (in het juiste subforum) met daarin de zaken zoals aangegeven in de quickstart. En dan komt 't vast helemaal goed.
Ik zóú je topic verplaatst hebben was het de moeite waard geweest, maar helaas ontbreken er nogal wat zaken die in onze quickstart beschreven zijn die we hier graag in een topic zien. Ik verzoek je dan ook vriendelijk een nieuw topic te openen (in het juiste subforum) met daarin de zaken zoals aangegeven in de quickstart. En dan komt 't vast helemaal goed.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij
Dit topic is gesloten.