Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

veilig overklokken van de asus strix 970 4GB OC

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

Onderwerpen

Vraag

• Daycon
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 26-10-2018
ik heb een vraag mijn andere topic die ik heb gaat over mijn fps stotters nou was bij mij de bel gaan rinkelen nou ik toch als advies heb gekregen om msi afterburner te downloaden om mijn metingen na te gaan om hem dan over te klokken dat ie nog beter presteert en dan als resultaat geen fps stotters zou hebben is dit veilig om te doen zo ja hoe?> of is t dan beter om over stappen naar een andere betere videokaart en welke zou er dan geadviseerd kunnen worden mijn budget voor een andere videokaart ligt rond de 300-350 euro

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Daycon schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 22:26:
ik heb een vraag mijn andere topic die ik heb gaat over mijn fps stotters
Dus waarom daar niet verder? Daarnaast hoort dit niet in OT.
micro/fps stottering bij bepaalde spellen

[Voor 5% gewijzigd door Microkid op 22-09-2018 22:46]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True