ik heb al een tijde een game pc met het volgende probleem micro stottering/fps drops ik speel voornamelijk gewoon op 60 fps en dan daalt t soms naar 55 50 of zelfs 30 en schiet het gelijk weer naar 60 het lijkt misschien niet veel maar continue is het als ik een spel opstart dat dit gebeurt en blijft het spel even hangen voor nog geen seconden denk ik
het is voornamelijk bij black ops 3 dat dit gebeurt weetniet of het een black ops 3 issue is of toch misschien aan bepaalde componenten in mijn pc maar daar ik niet vanuit aagezien mijn specs van de pc hier:
Windows 10
- 2x Crucial Ballistix Sport LT 4GB DDR4 DIMM 2400 MHz (1x4GB)
- moederbord Asus Prime H310M-K
- proccesor Intel Core i5 8600 Coffee Lake
- voeding 600 watt MF600MS hyper M van t merk fsp
- SSD 120GB(daar staat mijn schone windows 10 installatie op)
- HDD 1TB(daar staan mijn overige bestanden en games op)
- Asus strix 970 oc 4GB
HDD is van seagate 7200RPM en de SSD is van samsung
mijn cpu gebruikt geen 100% bij gaming en mijn gpu ook niet worden ook niet te warm blijven rond de 65-70 graden
ik speel speel zelf voornamelijk op medium/high setting altijd max 60 fps blij black ops 2 heb ik daar bijvoorbeeld weer geen last van ik kom er zelf niet echt meer uit wat hier t probleem is maar heb t niet bij elk spel hoop snel dat ik dit kan oplossen vandaar dat ik hier graag mijn topic wil platen met dit probleem ik sta open voor hulp van alle kanten en dat wadeer ik super !
als er iets dat ik ben vergeten te melden laat graag even weten
dank je wel
PS: dit is al een eerder gemaakte topic van mij alleen vanwegens dat ik dubbele posts neer zetten zijn mijn topics gesloten voor de mensen die er heel erg last van nogmaals sorry het was voor mij niet helemaal duidelijk dus vandaar ik heb graag hulp van alle kanten
...
het is voornamelijk bij black ops 3 dat dit gebeurt weetniet of het een black ops 3 issue is of toch misschien aan bepaalde componenten in mijn pc maar daar ik niet vanuit aagezien mijn specs van de pc hier:
Windows 10
- 2x Crucial Ballistix Sport LT 4GB DDR4 DIMM 2400 MHz (1x4GB)
- moederbord Asus Prime H310M-K
- proccesor Intel Core i5 8600 Coffee Lake
- voeding 600 watt MF600MS hyper M van t merk fsp
- SSD 120GB(daar staat mijn schone windows 10 installatie op)
- HDD 1TB(daar staan mijn overige bestanden en games op)
- Asus strix 970 oc 4GB
HDD is van seagate 7200RPM en de SSD is van samsung
mijn cpu gebruikt geen 100% bij gaming en mijn gpu ook niet worden ook niet te warm blijven rond de 65-70 graden
ik speel speel zelf voornamelijk op medium/high setting altijd max 60 fps blij black ops 2 heb ik daar bijvoorbeeld weer geen last van ik kom er zelf niet echt meer uit wat hier t probleem is maar heb t niet bij elk spel hoop snel dat ik dit kan oplossen vandaar dat ik hier graag mijn topic wil platen met dit probleem ik sta open voor hulp van alle kanten en dat wadeer ik super !

als er iets dat ik ben vergeten te melden laat graag even weten
dank je wel
PS: dit is al een eerder gemaakte topic van mij alleen vanwegens dat ik dubbele posts neer zetten zijn mijn topics gesloten voor de mensen die er heel erg last van nogmaals sorry het was voor mij niet helemaal duidelijk dus vandaar ik heb graag hulp van alle kanten
...