Vraag

• Pelintres
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 05-05-2019
Mijn vraag
Goeie middag,

Wie kan mij een oplossing geven of misschien is er wel geen oplossing ☹
Ik heb Ziggo met 200 mb internet en heb de modem/Router van ziggo die heb ik in bridge mode daar achter heb ik mijn Netgear R700 router nou is het zo dat als ik alleen de ziggo gebruik ik zo 160mb haal.
Zet ik de Netgear erachter en ik doe de speedtest kom ik net aan de 60mb ik snap er niks van.
Ik zou mijn Netgear graag willen houden ik vind die ziggo modem/router niet zo stabiel over wifi.

Grt. Mario
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:49
Via WIFI of bekabeld? Indien WIFI.. 2.4 of 5GHz?

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 11:57
@Pelintres,

Kun je wat meer informatie geven? haal je deze snelheid over WiFi of bekabeld? zat je verbonden met 2.4 GhZ of 5 GhZ WiFi?

• naamloos509
  • Registratie: Augustus 2018
  • Niet online
Wat meer info over het hoe en wat zou idd wel zo fijn zijn.

De Netgear community heeft het er ook over. Nog niet zo erg gedateerd:

https://community.netgear...r-Fix-SOLVED/td-p/1483216

Hierbij speelt de Fw van de Netgear een rol

[Voor 8% gewijzigd door naamloos509 op 21-09-2018 13:20]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:28

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Pelintres welkom op Tweakers.

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven, helaas ontbreekt er in je openingspost nog e.e.a. Lees even Het algemeen beleid #quickstart door, zodat je weet wat er van je verwacht wordt en voeg dan in ieder geval het volgende toe:
- Hoe wordt er getest?
- Waarmee test je?
- Heb je nog andere relevante apparatuur?
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

[Voor 5% gewijzigd door rens-br op 21-09-2018 15:22]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zie ook dit topic.
R7000 halveert meer dan de helft internet snelheid
Het heeft mogelijk te maken met brakke firmware, dit moet je testen.

[Voor 27% gewijzigd door New Yorker op 22-09-2018 06:45]

Weg

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee