Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• bonux1987
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 06-06 09:30
Dag Heren, Dames,

Ik ben van zin om een nieuwe videokaart aan te kopen en met de nieuwe lancering van de RTX serie weet ik het niet goed meer.

Mijn huidige setup :

- Processor I7 8700K
- Videokaart MSI Radeon R9 270x 4G Gaming
- Geheugen Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 16GB
- Voeding Corsair PSU CX650 Bronze
- Moederbord MSI Z370 SLI PLUS
- Monitor Samsung (modelnr ontbreekt me ) 24" 60Hz

Ik heb recent geinvesteerd in nieuwe onderdelen (cpu, mobo, ram, koeler, ...) nu is het enkel nog de beurt aan de videokaart en men scherm.

MIjn doel is om zonder problemen te kunnen gamen op 1440p en 144hz. Een nieuw scherm hoort hier natuurlijk bij en mijn keuze is gevallen op de Acer Predator XB271HU (TN), deze heeft namelijk GSync. 4K niet nodig voor mij. 1440p is perfect imo.

Nu ben ik aan het twijfelen geslagen ivm de nieuwe videokaart. Ga ik voor een GTX1080, GTX1080ti of toch een inspanning leveren voor de RTX2080 (na het lezen van ettelijke reviews lijkt dit toch niet alles). Budget voor deze kaart is er maar als het pure overkill gaat zijn (remember only 1440p) dan ga ik het geld ook niet buitengooien voor niets.

Games : Battlefield 1 en 5 binnekort, GTA5, FIFA19..., ROME 2 total war, DCS World.

Persoonlijk zou ik nog eventjes willen wachten op prijsdalingen voor de GTX1080ti. Mijn voorkeur gaat uit naar MSI, steeds zeer tevreden over geweest. Gaat de 1080ti ook overkill zijn voor 1440p (ook met het oog op de toekomst)

De RTX2080 heeft ray tracing, maar zulken zaken zijn voor mij nu niet echt "wauw". Denk eerder dat de verandering van 1080p 60hz naar 1440p 144hz al zeer leuk gaat zijn.

Wat zouden jullie bevindingen zijn, voorstellen, raad... let me know aub.

Hopelijk voldoende info hier mee gegeven en ook in de juiste forum afdeling.

Grtz

Alle reacties

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 12:39

Tortelli

mixing gas and haulin ass

1080 Ti is de way te go imo, prijs/prestatieverhouding is beter, performance verschil (zeker in oudere) games is zeer beperkt. Probeer een betaalbare 1080 Ti te kopen (merk maakt feitelijk helemaal niet zoveel uit).

Je wilt wel een 1080 Ti voor 1440p 144Hz gaming weet ik uit ervaring, zou geen tragere kaart dan dat kopen.

Gezien de zeer hoge prijzen verwacht ik geen sterke prijsdaling van de 1080Ti (simpelweg omdat er toch geen concurrentie is).

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | RTX 3080 Trio | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Domme vraag maar in reviews: RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestatiekroon zie je al dat een 1080Ti geen 144 doet op Ultra settings.

En dat is mijn mening na 1 review aanklikken. Ik lees weinig reviews want ik heb geen game-PC maar als de eerste al laat zien dat ik al "andere reviews" lees dan jij in de startpost, op basis van welke benchmarks kom je nu op een 1080 uit?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:00
Tortelli schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:24:
1080 Ti is de way te go imo, prijs/prestatieverhouding is beter, performance verschil (zeker in oudere) games is zeer beperkt. Probeer een betaalbare 1080 Ti te kopen (merk maakt feitelijk helemaal niet zoveel uit).

Je wilt wel een 1080 Ti voor 1440p 144Hz gaming weet ik uit ervaring, zou geen tragere kaart dan dat kopen.

Gezien de zeer hoge prijzen verwacht ik geen sterke prijsdaling van de 1080Ti (simpelweg omdat er toch geen concurrentie is).
1080TI is de wat to go maar dan vooral als je die toch ergens goedkoop kan krijgen of gewoon tweedehands op de kop kan tikken. Als je hem nieuw wil kopen en het prijsverschil met een 2080 klein is zou ik vooral voor die 2080 gaan. Met drivers zal de performance daarvan in de toekomst vast beter worden (of die van de 1080TI minder, maar net hoe je het bekijkt) en de extra features van de 2080 zijn mooi meegenomen als die binnen afzienbare tijd ook echt gebruikt gaan worden. En een 2080 zal over 2 jaar op de tweedehands markt ook meer waard zijn dan een 1080TI, dus een deel van de meerprijs die je nu betaalt krijg je dan weer terug.

• CH4OS
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik game zelf op 1440p en doe dat met een 1080ti. Met de meeste games zit ik zo rond de 100fps en dat is met alles op stockspeeds. In sommige games zit ik geloof ik wat hoger, maar heb even niet meer welke game(s) dat was/waren en met hoeveel fps. Zelf heb ik echter wel een G-Sync monitor en dat scheelt an sich ook al stukken.

Voor volledige specs van mijn PC, zie PC-GJ in gallery: CH4OS.

[ Steam ][ Diablo ][ CptChaos#2957 ]

• pjot1
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Ik zou ook even kijken naar een andere voeding. Deze is niet van al te beste kwaliteit.

Overigens zou ik voor de 1080Ti gaan vanwege de betere prijs/kwaliteit verhouding. :)

• bonux1987
pjot1 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:37:
Ik zou ook even kijken naar een andere voeding. Deze is niet van al te beste kwaliteit.

Overigens zou ik voor de 1080Ti gaan vanwege de betere prijs/kwaliteit verhouding. :)
Thx voor de reply, maar waar haal je die info ivm de voeding ?

• HKS-Skyline
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08-06 09:30

HKS-Skyline

Vroooom ?

MAX3400 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:30:
Domme vraag maar in reviews: RTX 2080 en 2080 Ti - Een nieuwe, maar dure prestatiekroon zie je al dat een 1080Ti geen 144 doet op Ultra settings.

En dat is mijn mening na 1 review aanklikken. Ik lees weinig reviews want ik heb geen game-PC maar als de eerste al laat zien dat ik al "andere reviews" lees dan jij in de startpost, op basis van welke benchmarks kom je nu op een 1080 uit?
Het zal vast niet noodzakelijk zijn om alles op minimaal 144Hz te draaien. Ik heb ook een 144Hz 1440p scherm met een 980ti en ik speel enkel online shooters op ~144fps, en dan vaak ook op lagere settings tbv prestaties. Adventures, RTS etc draai ik op hogere settings met een lagere framerate.

Een 1080ti is flink in prijs aan het zakken en zal mogelijk nog iets verder zakken wanneer de 2080 goed beschikbaar is. De 2080 heeft wel een paar features die leuk kunnen zijn in de toekomst zoals raytracing, maar momenteel heb je er helemaal niets aan. Een 1080ti is momenteel een prima keus.
De prijzen gaan alle kanten op, dus let goed op.

De Gigabyte is bijvoorbeeld een prima optie, de extreme edition van deze kaart komt goed uit de reviews, deze is iets lager geclockt, maar heeft wel de zelfde koeler etc. De prestaties zijn een stuk beter dan bijvoorbeeld een blower style kaart van msi of asus.

pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G
pjot1 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 20:37:

Ik ben benieuwd waar je het statement van de voeding op baseert want naar mijn mening is het volkomen onzin.

En wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding, ik denk dat je prijs/prestatie verhouding bedoeld.

• bonux1987
Thx voor de reply en tijd !

Heb zondag (na het crashen van men kaart :( ) toch voor de Gigabyte Aorus 1080Ti 11G gegaan... tesamen met een Acer Predator xb271hu (gsync) monitor...

Stevige prijs, maar kom ik toch wel lang mee voort !
HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:02:
[...]

Het zal vast niet noodzakelijk zijn om alles op minimaal 144Hz te draaien. Ik heb ook een 144Hz 1440p scherm met een 980ti en ik speel enkel online shooters op ~144fps, en dan vaak ook op lagere settings tbv prestaties. Adventures, RTS etc draai ik op hogere settings met een lagere framerate.

Een 1080ti is flink in prijs aan het zakken en zal mogelijk nog iets verder zakken wanneer de 2080 goed beschikbaar is. De 2080 heeft wel een paar features die leuk kunnen zijn in de toekomst zoals raytracing, maar momenteel heb je er helemaal niets aan. Een 1080ti is momenteel een prima keus.
De prijzen gaan alle kanten op, dus let goed op.

De Gigabyte is bijvoorbeeld een prima optie, de extreme edition van deze kaart komt goed uit de reviews, deze is iets lager geclockt, maar heeft wel de zelfde koeler etc. De prestaties zijn een stuk beter dan bijvoorbeeld een blower style kaart van msi of asus.

pricewatch: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G

[...]

Ik ben benieuwd waar je het statement van de voeding op baseert want naar mijn mening is het volkomen onzin.

En wat betreft de prijs/kwaliteit verhouding, ik denk dat je prijs/prestatie verhouding bedoeld.

• pjot1
  • Nu online
[...]

Dat bedoel ik inderdaad ;)

@bonux1987 en @HKS-Skyline zie Voeding advies en informatie topic - Deel 34 in het Voeding advies en informatie topic - Deel 34

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

[...]

Onderbouw die mening eens a.u.b.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

Hackus schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:02:
[...]

Onderbouw die mening eens a.u.b.
Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen dat deed....
Het stuk waar je naar linkt begint met de onderstaande zin:

Hieronder staan een aantal niet-interessante voedingen, welke vaak wel populair zijn. Deze voedingen zijn meestal niet slecht zoals die hierboven

De CX serie is dan misschien niet de beste voeding qua prijs/kwaliteit verhouding, maar er is verder niets mis mee. Ik heb er meerdere ingebouwd bij mensen en heb ze zelden kapot zien gaan. Sure er waren misschien betere voedingen voor de prijs, maar er is totaal geen noodzaak om een voeding die de ts al heeft te vervangen voor iets anders zolang deze prima werkt. Met deze configuratie zal de voeding lang niet op zijn tandvlees lopen en kan zo zonder problemen nog een paar jaar mee.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:40:
[...]

Wat zou de wereld toch mooi zijn als iedereen dat deed....

[...]

Het stuk waar je naar linkt begint met de onderstaande zin:

Hieronder staan een aantal niet-interessante voedingen, welke vaak wel populair zijn. Deze voedingen zijn meestal niet slecht zoals die hierboven

De CX serie is dan misschien niet de beste voeding qua prijs/kwaliteit verhouding, maar er is verder niets mis mee. Ik heb er meerdere ingebouwd bij mensen en heb ze zelden kapot zien gaan. Sure er waren misschien betere voedingen voor de prijs, maar er is totaal geen noodzaak om een voeding die de ts al heeft te vervangen voor iets anders zolang deze prima werkt. Met deze configuratie zal de voeding lang niet op zijn tandvlees lopen en kan zo zonder problemen nog een paar jaar mee.
Voor het zelfde geld kun je beter de RM650X(2018) kiezen, dat is een goede voeding van goede bouwkwaliteit en goede kwaliteit onderdelen. Ook nog van hetzelfde merk, maar een betere klasse

#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair CX650M€ 74,85€ 74,85
1Corsair RM650x (2018)€ 77,-€ 77,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 151,85

Dit lees ik uit de link:
De oude Corsair CX Bronze en CX Modulair zijn twee populaire series. Maar deze voedingen hebben eigenlijk niks bijzonders. Ze hebben geen DC-DC of andere vorm van individuele spanningsregulatie (tenminste t/m 600W), maar groep regulatie dus geen goede spanningsstabiliteit en ook geen hoog rendement. De kwaliteit van deze serie komt ook niet veel verder dan matig. Bij zo'n voeding hoort dus een lage prijs. De prijs van deze series is echter vrij relatief hoog waardoor er betere opties zijn. De 750W versie heeft overigens wel DC-DC, maar is ook geen hoogvlieger zoals te lezen is in deze review van HardOCP, prijs hiervan is dan ook te hoog. De prijs is namelijk vergelijkbaar met een aantal high-end 750W voedingen. De opvolgers van deze voedingen zijn een stuk interessanter, die worden hieronder dan ook genoemd.

[Voor 15% gewijzigd door Hackus op 24-09-2018 15:48]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

Hackus schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:45:
[...]

Voor het zelfde geld kun je beter de RM650X(2018) kiezen, dat is een goede voeding van goede bouwkwaliteit en goede kwaliteit onderdelen. Ook nog van hetzelfde merk, maar een betere klasse

#~Product~Prijs~Subtotaal~
1~Corsair CX650M~€ 74,85~€ 74,85~
1~Corsair RM650x (2018)~€ 77,-~€ 77,-~
Bekijk collectie
Importeer producten~
Totaal~€ 151,85~
Heb je uberhaupt de startpost en mijn reactie gelezen?
De TS heeft de voeding al. Waarom zou hij onnodig geld uit moeten geven en een andere moeten kopen zolang zijn huidige voeding prima werkt?

• Hackus
  • Niet online

Hackus

HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:48:
[...]

Heb je uberhaupt de startpost en mijn reactie gelezen?
De TS heeft de voeding al. Waarom zou hij onnodig geld uit moeten geven en een andere moeten kopen zolang zijn huidige voeding prima werkt?
Omdat het 'dure' goedkope MEUK is, en niet aan te raden voor nieuwe (sowieso duurdere) systemen

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

Hackus schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:51:
[...]

Omdat het 'dure' goedkope MEUK is, en niet aan te raden voor nieuwe (sowieso duurdere) systemen
Mooie onderbouwing. Doe nog maar een poging.

Je wilt dus zeggen dat de TS 2x zo veel geld uit moet geven omdat de voeding die hij heeft te duur is voor wat je krijgt? Makes a lot of sense.... not :? 8)7

Het is niet alsof de boel de lucht in vliegt als hij zijn huidige voeding gebruikt voor deze setup. Als jij denkt van wel, kom dan met een fatsoenlijke onderbouwing svp.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:58:
[...]

Je wilt dus zeggen dat de TS 2x zo veel geld uit moet geven omdat de voeding die hij heeft te duur is voor wat je krijgt? Makes a lot of sense.... not :? 8)7

Het is niet alsof de boel de lucht in vliegt als hij zijn huidige voeding gebruikt voor deze setup. Als jij denkt van wel, kom dan met een fatsoenlijke onderbouwing svp.
Ze hebben geen DC-DC of andere vorm van individuele spanningsregulatie. Prijs is even duur als een betere klasse voeding. Het is dus een miskoop waardig voor zijn wensen, is mijn mening. Er is zoveel goed advies te vinden (ook al heb je nu deze voeding al) Mensen kopen vaak zomaar een voeding terwijl een slechte voeding veel schade kan veroorzaken aan dure componenten. Wat is nu €80,- voor een goede voeding ?
Een goed kast is even duur, RAM is duurder, je moederbord, je SSD etc etc. Een goede kwaliteitsvoeding is van belang voor een build.

*= Mijn advies is nieuwe goede voeding kopen, en deze zsm verkopen (evt retour aan shop/winkel)

• Boermansjo
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 18-06 16:05
HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:58:
[...]

Ik vermoed dat hij bedoeld om voor 80 plus gold te gaan dan bronze.
(Btw moest TS toch veranderen zou ik eerder pricewatch: Corsair TX650M V2 aanraden. Die zijn toch wat beter dan de RM series volgens een aantal reviews)

• HKS-Skyline

HKS-Skyline

Vroooom ?

Hackus schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:06:
[...]

Ze hebben geen DC-DC of andere vorm van individuele spanningsregulatie. Prijs is even duur als een betere klasse voeding. Het is dus een miskoop waardig voor zijn wensen, is mijn mening. Er is zoveel goed advies te vinden (ook al heb je nu deze voeding al) Mensen kopen vaak zomaar een voeding terwijl een slechte voeding veel schade kan veroorzaken aan dure componenten. Wat is nu €80,- voor een goede voeding ?
Een goed kast is even duur, RAM is duurder, je moederbord, je SSD etc etc. Een goede kwaliteitsvoeding is van belang voor een build.

*= Mijn advies is nieuwe goede voeding kopen, en deze zsm verkopen (evt retour aan shop/winkel)
Naar mijn mening zonde van het geld. De prijs van de componenten staat overigens los van de kwetsbaarheid. Maargoed, de kans dat deze voeding problemen gaat veroorzaken is zeer klein. Als de voeding stuk gaat kan je er ook een nieuwe in zetten. Nergens in de tekst waar jij op wijst staat dat de voeding kwalitatief slecht is en gevaarlijk is voor je componenten. De kwaliteit van de voeding matched enkel niet met de prijs. Als hij gevaarlijk zou zijn voor de componenten dan zou hij nooit verkocht zijn.
En tsja Hardware.info zal dan zeker ook wel uit hun nek lullen?

https://nl.hardware.info/...watt-voedingen-vergeleken

• pjot1
  • Nu online
HKS-Skyline schreef op maandag 24 september 2018 @ 16:21:
[...]

Naar mijn mening zonde van het geld. De prijs van de componenten staat overigens los van de kwetsbaarheid. Maargoed, de kans dat deze voeding problemen gaat veroorzaken is zeer klein. Als de voeding stuk gaat kan je er ook een nieuwe in zetten. Nergens in de tekst waar jij op wijst staat dat de voeding kwalitatief slecht is en gevaarlijk is voor je componenten. De kwaliteit van de voeding matched enkel niet met de prijs. Als hij gevaarlijk zou zijn voor de componenten dan zou hij nooit verkocht zijn.
En tsja Hardware.info zal dan zeker ook wel uit hun nek lullen?

https://nl.hardware.info/...watt-voedingen-vergeleken
Misschien wil @-The_Mask- of @Uszka hier even op reageren....

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 14:04
Als @bonux1987 pricewatch: Corsair CX650 heeft dan is er weinig aan de hand. Het is een voeding met modern DC-DC design. Oké, er zijn betere, efficientere en stillere voedingen en met een 1080 Ti zie ik liever een voeding met 2 aparte PEG kabels maar een slechte voeding is het zeker niet. Hetzelfde als de pricewatch: Corsair CX650M maar dan met fixed kabels en minder PEG connectoren. Volgens mij heeft de CXx50 twee OEMs, CWT en Great Wall maar beiden zijn even goed. De CXx50M komt alleen van CWT.

[Voor 27% gewijzigd door Uszka op 24-09-2018 17:59]

• pjot1
  • Nu online
Uszka schreef op maandag 24 september 2018 @ 17:46:
Als @bonux1987 pricewatch: Corsair CX650 heeft dan is er weinig aan de hand. Het is een voeding met modern DC-DC design. Oké, er zijn betere, efficientere en stillere voedingen en met een 1080 Ti zie ik liever een voeding met 2 aparte PEG kabels maar een slechte voeding is het zeker niet. Hetzelfde als de pricewatch: Corsair CX650M maar dan met fixed kabels en minder PEG connectoren. Volgens mij heeft de CXx50 twee OEMs, CWT en Great Wall maar beiden zijn even goed. De CXx50M komt alleen van CWT.
De oude product: Corsair Builder CX Bronze en product: Corsair CX Modular zijn twee populaire series. Maar deze voedingen hebben eigenlijk niks bijzonders. Ze hebben geen DC-DC of andere vorm van individuele spanningsregulatie (tenminste t/m 600W), maar groep regulatie dus geen goede spanningsstabiliteit en ook geen hoog rendement. De kwaliteit van deze serie komt ook niet veel verder dan matig. Bij zo'n voeding hoort dus een lage prijs. De prijs van deze series is echter vrij relatief hoog waardoor er betere opties zijn. De 750W versie heeft overigens wel DC-DC, maar is ook geen hoogvlieger zoals te lezen is in , prijs hiervan is dan ook te hoog. De prijs is namelijk vergelijkbaar met een aantal high-end 750W voedingen. De opvolgers van deze voedingen zijn een stuk interessanter, die worden dan ook genoemd.
In Voeding advies en informatie topic - Deel 34 wordt deze voeding niet zo positief beoordeeld. Mis ik iets? Zijn er verschillende series, en zo ja, hoe kom je daar achter?

• Uszka
Omdat je verschillende CX series door elkaar haalt. Die met het groene label zijn idd niet zo best. De serie met het grijze/witte label zijn beter en hebben allemaal DC-DC. Dat zijn heel redelijke voedingen al zijn er voor de modellen vanaf 550w betere alternatieven want als je zoveel vermogen nodig hebt dan heb je én een flinke overklokte cpu én een zware videokaart. Als je dat kan betalen dan zou een paar tientjes extra voor een high-end voeding geen probleem hoeven zijn.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Uszka schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:22:
Omdat je verschillende CX series door elkaar haalt. Die met het groene label zijn idd niet zo best. De serie met het grijze/witte label zijn beter en hebben allemaal DC-DC. Dat zijn heel redelijke voedingen al zijn er voor de modellen vanaf 550w betere alternatieven want als je zoveel vermogen nodig hebt dan heb je én een flinke overklokte cpu én een zware videokaart. Als je dat kan betalen dan zou een paar tientjes extra voor een high-end voeding geen probleem hoeven zijn.
oke, ik wist niet dat daar het verschil in zat. neemt niet weg dat ik voor dezelfde prijs de RM zou kiezen.
(zeker in deze set-up)

• Uszka
Hackus schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:33:
[...]

oke, ik wist niet dat daar het verschil in zat. neemt niet weg dat ik voor dezelfde prijs de RM zou kiezen.
(zeker in deze set-up)
Nu is de RM550x laag geprijsd maar dat was ongetwijfeld niet zo toen TS zijn systeempje kocht.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Uszka schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:36:
[...]

Nu is de RM550x laag geprijsd maar dat was ongetwijfeld niet zo toen TS zijn systeempje kocht.
laat ik het anders zeggen; voor een systeem als deze had ik een betere voeding gekozen.(ook al is die iets duurder)

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True