Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Google Pixel 2] Hoe stuur ik mijn telefoon naar Google

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Whojoo
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 04-04 17:50
Sinds gisteren zit de power knop van mijn telefoon vast. Hierdoor blijft de telefoon zich opnieuw opstarten en kan ik er geen gebruik meer van maken.
Ook als ik de telefoon in veilige modus opstart blijft dit voor komen.

Nu ben ik aan het zoeken hoe ik zorgen kan dat Google mijn telefoon gaat repareren, maar ik loop vast. Op hun support pagina staan alleen antwoorden, geen manier van contact. Vervolgens Google ik naar het telefoonnummer van Google Nederland. Maar op dat nummer verwijzen ze mij door naar hun support pagina, maar daar liep ik al vast...

Lang verhaal kort, ik wil dat mijn telefoon gefixt wordt, maar ik weet niet hoe ik het proces gestart krijg.

Beste antwoord (via Whojoo op 21-09-2018 13:33)

• Gitano
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 22:25
Je hebt niet eens moeite gedaan om bij google de informatie te zoeken volgens mij.

https://support.google.co...0?hl=nl&ref_topic=3244667

Staat een link in naar een formulier, invullen en ze bellen je bijna gelijk op en dan kun je je verhaal doen :-)

[Voor 26% gewijzigd door Gitano op 21-09-2018 09:16]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Gitano
Je hebt niet eens moeite gedaan om bij google de informatie te zoeken volgens mij.

Staat een link in naar een formulier, invullen en ze bellen je bijna gelijk op en dan kun je je verhaal doen :-)

[Voor 26% gewijzigd door Gitano op 21-09-2018 09:16]

• SuperKneus
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 23:06
Normaal gesproken ga je terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Die van mij komt uit de Google.de store dus ik zal via de duitse pagina contact moeten opnemen en hem daar moeten laten maken.

Ik lees gelukkig andere manieren op het forum.
@Swurgin heeft hem direct opgestuurd naar Touchfix
[Google Pixel 2 XL] Waar het beste te laten repareren

@Sjoop1985 heeft het nummer van Google NL gebeld
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56100277

• Whojoo
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 04-04 17:50
Gitano schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 09:13:

Heb net nog een keer geprobeerd te zoeken, maar krijg het formulier niet gevonden. Moet denk werken aan mijn google foo.
Heel erg bedankt voor je hulp, zit nu in de telefoon wachtrij om verder geholpen te worden :)

• Gitano
Whojoo schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 13:37:
[...]

Heb net nog een keer geprobeerd te zoeken, maar krijg het formulier niet gevonden. Moet denk werken aan mijn google foo.
Heel erg bedankt voor je hulp, zit nu in de telefoon wachtrij om verder geholpen te worden :)
Denk het :-) met de juiste termen ( google, pixel, garantie, rma ) geloof ik dat ik ingetypt had kreeg ik een support pagina waarop een link voor support en garantie contact formulier stond..

Binnen 1 minuut gevonden :-).

Hoop dat het gelukt is.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True