"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 02-05-2018 10:53)
@roeru117
Dank jullie beiden voor het meedenken en de reacties.
Hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten, ik heb de gok genomen en de telefoon naar TouchFix op gestuurd.
De mensen waren zeer aardig en informatief aan de telefoon en ik vind ook bijna alleen maar positieve ervaringen.
Ik weet,dit zegt misschien nog niks, maar ik heb toch de gok genomen.
De telefoon is inmiddels daar aangekomen.
Ik wacht af.
Fingers crossed
Nogmaals bedankt beiden !
Groeten,
Thomas
"... Reckon luck sees us the same Reckon love deals us the same ..." Mark Hollis (Talk Talk)
Alle reacties
Is dit mogelijk dan met de pixel 2 XL in Nederland ?rens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:34:
@Swurgin wil je echt betrouwbaarheid zal je het toestel gewoon moeten aanmelden RMA, je krijgt dan vanzelf te horen wat dat kost en je weet ook zeker dat het toestel terugkomt.
Je moet hem gewoon aanmelden voor RMA bij de winkel waar je hem gekocht hebt.Swurgin schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:41:
Is dit mogelijk dan met de pixel 2 XL in Nederland ?
Ahrens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:47:
[...]
Je moet hem gewoon aanmelden voor RMA bij de winkel waar je hem gekocht hebt.
Dat word moeilijk, want die bestaan volgens mij niet meer. (mCompany.be)
Dan wordt dat inderdaad een ingewikkeld verhaal. De 2e stap zal dan zijn contact opnemen met Google Nederland, Duitsland of Amerika en kijken of die nog iets voor je kunnen betekenen.Swurgin schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:49:
Ah
Dat word moeilijk, want die bestaan volgens mij niet meer. (mCompany.be)
Bedankt voor je reacties. moet maar eens even kijken wat ik ga doen.rens-br schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:52:
[...]
Dan wordt dat inderdaad een ingewikkeld verhaal. De 2e stap zal dan zijn contact opnemen met Google Nederland, Duitsland of Amerika en kijken of die nog iets voor je kunnen betekenen.
Als er nog meer mensen zijn met tips voor waar ik het kan laten repareren, hoor ik het graag
Maar ik zou het eerst via Google zelf proberen.
@roeru117
Hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten, ik heb de gok genomen en de telefoon naar TouchFix op gestuurd.
De mensen waren zeer aardig en informatief aan de telefoon en ik vind ook bijna alleen maar positieve ervaringen.
Ik wacht af.
Fingers crossed
Groeten,
Thomas
Gsm al terug? Tevreden over de service?Swurgin schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:41:
@rens-br
@roeru117
Ik wacht af.
Fingers crossed
Groeten,
Thomas
Sorry voor de late reactie.
Scherm was mooi gerepareerd.
Had de telefoon na twee dagen weer in de hand
[ Voor 94% gewijzigd door rens-br op 17-05-2021 17:05 ]
Dit topic is gesloten.