Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

LAN: The Reality - LFM - GamersNet Rebels – CS:GO

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Riesjart87
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 03-11-2018
Gamers,

Mijn vriendengroep en ik kijken al enige tijd uit naar het LAN evenement 'The Reality' die dit weekend op de agenda staat.

Waarom? Voornamelijk vanwege de eer om onder de GNR tag te spelen en daarmee te schitteren in de CS:GO competitie (of niet).

Het is daarnaast ook de perfecte gelegenheid om een heel weekend te ontsnappen aan de vrouw, non-stop te gamen, socializen, een fastfood dieet te volgen en de persoonlijke hygiëne even te laten voor wat het is.

Denk jij nu: dat wil ik ook wel?

Mooi! Want vanwege omstandigheden komen we dit weekend helaas twee mannetjes te kort en zijn we hard op zoek naar geschikte vervangers om tot een team van vijf te komen.

Indien je geïnteresseerd bent en aan onderstaande eisen voldoet, stuur me dan een berichtje en wie weet schitter jij wel met de GNR tag dit weekend!

Game : CS:GO
Leeftijd : 8 - 65 jaar
Gewicht : 40 - 150 kg
Haarkleur : Bruin, zwart, blond, grijs, oranje of beige

En het allerbelangrijkste: beschikbaarheid van vrijdag 21 september t/m zondag 23 september.

Ik besef me dat dit best een flink eisenpakket is, maar we aimen nu eenmaal voor een podiumplaats, dus vandaar.

Glhf,

Riesjart

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

In [Multi] Counter-Strike: Global Offensive - Deel 2 zitten meer spelers maar als je graag "even" vervangend personeel wil, zou het leuk zijn om mede te delen of/wat er te winnen valt op het podium, wat een deelnemer zelf moet meebrengen en, minstens zo belangrijk, hoe je denkt dat iedereen op het LAN-evenement komt (en waar)?

Anyhow, veel plezier het weekend alvast!

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Riesjart87
Dank je voor de tips.

1) geen idee of er iets te winnen valt. Dat we voor een podiumplaats gaan was een grapje
2) BYOC, geld, luchtbed en een slaapzak. Schone kleren is niet nodig
3) zelf met de auto of laat je brengen door je mama

Voor meer informatie: https://thereality.nl/

• Riesjart87
+ het kaartje is gratis.

Hollanders, laat u horen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True