Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Messenger

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tömmy
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 21-09-2018
Mijn vraag
Ik had een account op Messenger op mijn GSM zonder Facebook gewoon met mijn telefoonnummer.
Een tijdje geleden wou ik dat account ook op een ander apparaat, maar dat lukte niet. Dus heb ik een tweede account van Messenger aangemaakt. Nu had ik Messenger via mijn gsm per ongelijk verwijderd en ik wou mij opnieuw aanmelden Maar ik krijg telkens de melding

'Het lijkt erop dat je misbruik gemaakt hebt van deze functie, daarom ben je geblokkeerd van het gebruik hiervan'

Er staat ook nog lees meer over blokkeringen in het helpcetrum.

Ik heel het internet al afgezocht maar ik vind nergens hoe ik kan oplossen zelfs niet in het helpcentrum van Messenger
Kan iemand mij helpen???

Relevante software en hardware die ik gebruik
Messenger

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nog niets gevonden al veel keren verwijderd

Alle reacties

• samo
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 22:32

samo

yo/wassup

Had je al wel deze pagina gevonden: Facebook: Ik kan me niet aanmelden.?

Zo ja, waarom voldoet die pagina niet aan een oplossing?

Vaak zijn dit soort blokkades ook tijdelijk, en kan het goed dat je over een dag of twee wel kan inloggen. Maar facebook is de enige partij die dit met zekerheid kan zeggen

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:11

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• biebs23
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 27-12-2018
Ik heb precies hetzelfde probleem....
Al opgelost?
Zo ja hoe?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True