Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuwsfeed facebook weigert te laden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Oldschool69
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 21-02-2020
Beste mensen,

Mijn vrouw gebruikt de facebook app op haar iphone, maar die nieuwsfeed wil niet doorladen kan niet verbinden, alle andere opties zijn wel beschikbaar. Als ik op dezelfde telefoon met de zelfde app op mijn account inlog werkt alles prima.

Het probleem doet zich ook voor op mijn android en via de de browser, mijn account werkt prima, maar van mijn vrouw exact zoals hierboven beschreven

Relevante software en hardware die ik gebruik

Laatste versie van de facebook app uit de appstore op een iphone6 met ios 12 (vandaag geïnstalleerd, maar probleem was al gaande voor de update).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

App verwijderd, en nieuw geïnstalleerd, phone gereset . Ander netwerk geprobeerd, 4G alle andere apps (insta, twitter etc. ) Werken prima.

Hoop hier wat wijzer te worden, alvast bedankt voor de genomen tijd en moeite

Hans
...

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:38

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Ons Internetmarketing Beleid staat niet voor niets bovenaan dit forum te prijken ;) En daarin lees je o.a.: Wat hoort hier niet
Wat hoort hier niet?
Wat hier niet hoort zijn de volgende zaken:
  • [...]
  • Help, ik heb een ander gebruikersprobleem met Facebook/Twitter/LinkedIn/Whatever
Supportvragen voor sociale media sites horen niet in Internetmarketing & Social media.
En dus verhuis ik je topic van
Internetmarketing & Social Media naar Client Software Algemeen. Gelieve hier voortaan zelf even op te letten. Bovenaan elk (sub)forum staat altijd wel een FAQ en beleid etc. waarin je kunt lezen wat-waar-wel-of-niet hoort ;)

[Voor 67% gewijzigd door RobIII op 19-09-2018 23:47]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Oldschool69
Excuus, en dank voor het verplaatsen.

• Jester-NL
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Probleem speelt op meerdere devices, en bij een account. Andere accounts op dezelfde devices werken wel...
Ik denk dat het een issue is binnen Facebook, en niet een software-probleem dat wij kunnen oplossen. Wat zei Facebook-support?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Oldschool69
Ja, zelfde probleem doet zich voor op meerdere devices (laptop/ windows 10 via chrome/firefox browser, en via app op android). en alleen op het account van mijn vrouw

Krijg in de android app de melding dat de nieuwsfeed geen verbinding kan maken, rest van de functies werken allemaal normaal. kan ook de berichten zien waar een melding op komt

reactie FB: "Je feedback wordt gebruikt om Facebook te verbeteren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een rapport in te dienen."

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True