Ik heb een xbox one x. Echter als ik in mijn xbox instelling bij audio alleen atmos via hdmi instelt, dan blijft atmos gewoon aan staan op de xbox one x, ook in het menu. Op mijn tv zie ik echter gewoon pcm staan. Vind dit raar, normaal ligt atmos gewoon pas op als je receiver het atmos geluid detecteert. Hoe zit dit precies?
Ze sturen waarschijnlijk gewoon alle UI sounds ook uit via Atmos dan! Je TV kan sowieso geen Atmos in de meeste gevallen!
Ja mijn lg c8 kan wel atmos. Maar dan zou ik het via arc moeten aansluiten. Maar is de atmos van de xbox one x games dan net zo goed als bijvoorbeeld de 4k blurays? Want als ik met mijn himdia q10 pro mediaplayer lucy 4k in atmos kijkt, en klik dan op de bronweergave van mijn tv dan staat er gewoon wel dolby atmos! Op de xbox one x console staat er echter pcm.
[Voor 37% gewijzigd door dvgemerden80 op 19-09-2018 13:21]
Op Tweakers verwachten we dat je al het nodige huiswerk doet voor je een vraagtopic stelt. Zie: Het algemeen beleid #quickstart
Ik mis de nodige informatie wat je hier zelf al over hebt gevonden (met de zoekfunctie van het forum bijvoorbeeld), en wat je al hebt geprobeerd. Ook de meest basale info over je setup ontbreekt.
We helpen elkaar graag op Tweakers, maar helpdeskvragen zonder eigen inzet worden niet gewaardeerd. Ik zet hier dan ook een slotje op.
Je bent vrij een nieuw topic te starten aan de hand van de Quickstart checklist als je ergens alsnog niet uitkomt!
Ik mis de nodige informatie wat je hier zelf al over hebt gevonden (met de zoekfunctie van het forum bijvoorbeeld), en wat je al hebt geprobeerd. Ook de meest basale info over je setup ontbreekt.
We helpen elkaar graag op Tweakers, maar helpdeskvragen zonder eigen inzet worden niet gewaardeerd. Ik zet hier dan ook een slotje op.
Je bent vrij een nieuw topic te starten aan de hand van de Quickstart checklist als je ergens alsnog niet uitkomt!
Dit topic is gesloten.