Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wil mijn oude PC verkopen maar weet de prijzen niet

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views

• Kevin777
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-09-2019
ik wil mijn oude computer in onderdelen gaan verkopen
maar ik weet niet wat ik voor de losse onderdelen zou kunnen krijgen

USED
i7 3770K < Goeie staat
Corsair Vengeance Ram 2x8 16GB C10 2133Mhz DDR3
MSI GTX 1080 Founders Edition
CX750M Corsair PSU
MSI Z77 Big Bang Moederbord

zou het super erg waarderen als iemand mij zou kunnen helpen
ik heb namelijk niet super veel verstand van hardware pricing _/-\o_

[Voor 24% gewijzigd door Kevin777 op 18-09-2018 15:30]

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Howto: prijsbepaling (oude) hardware eens door. Dat geeft je een paar goede handvatten om te bepalen wat die hardware nog op zou kunnen leveren. In veel gevallen is en blijft het toch 'wat de gek ervoor geeft', maar dan heb je in elk geval een idee wat het ongeveer moet zijn.

• Kevin777
@TERW_DAN Bedankt voor je snelle reactie! ik ga het door lezen,
ik heb al een paar biedingen gehad maar weet niet of ik het moet accepteren,
en met me GPU en CPU kan ik ook niet vergelijken omdat niemand ze tekoop heb staan :(
super irritant

Bedankt!

• spijk860
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 08-06 13:58
Kevin777 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:33:
@TERW_DAN Bedankt voor je snelle reactie! ik ga het door lezen,
ik heb al een paar biedingen gehad maar weet niet of ik het moet accepteren,
en met me GPU en CPU kan ik ook niet vergelijken omdat niemand ze tekoop heb staan :(
super irritant

Bedankt!
Als iemand iets niet precies te koop heeft staan probeer dan de prijzen aan te houden van vergelijkbare producten.

Bijvoorbeeld, menig 1080 gaat voor rond de 450-500 euro weg.

MBP 13 2017, Iphone 12 Pro 128

• Kevin777
@spijk860 Dankje voor je reactie!
ik had een bod van 120 op mijn i7 3770K ik vond dat telaag ik keek op ebay maar daar verschillen de prijzen ook super erg dus ik weet niet voor hoeveel ik hem kan verkopen ik ben nog steeds zoekende haha ^^,
ik denk dat ik hem voor 150 misschien nog wel kwijt kan? ik heb zelf echt geen idee ik blijf zoeken :D

Nogmaals bedankt!

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:27
CPU is toch wel te vergelijken? Hij is nu niet beschikbaar op V&A, maar een 4770k gaat voor 175 en een 3770 voor 120-150.

[Voor 43% gewijzigd door Nat-Water op 18-09-2018 15:41]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Kevin777
@Nat-Water Dankje voor je reactie!
Ja ik ben echt super slecht met hardware sorry ik weet niet eens met wat ik wat kan vergelijken :(

• Nat-Water
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 14:27
De 4770k is de nieuwere versie van de 3770k. De 3770 (geen k) is de niet-overklokbare variant, daardoor is hij over het algemeen minder waard. Een gangbare prijs zal daarom ergens in het midden van die bedragen liggen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon hem op aanbod knikkeren en kijken wat je ervoor krijgt. Tip van flip:zet die i7 er los ook nog op. Momenteel staat hij alleen maar in combinatie met het moederbord.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• Kevin777
@Nat-Water Oke dat zal ik gaan doen!
ik dacht dat het zo makkelijker verkopen was met het moederbord erbij maar ik weet ook niet wat dat ding kost haha die is al zo super oud volgensmij kan ik die zo weg gooien harstikke bedankt ik ga hem nu los er op zetten voor 150 dank je wel!

• Kevin777
ik heb hem er zojuist opgezet
Nat-Water schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:46:
De 4770k is de nieuwere versie van de 3770k. De 3770 (geen k) is de niet-overklokbare variant, daardoor is hij over het algemeen minder waard. Een gangbare prijs zal daarom ergens in het midden van die bedragen liggen. Maar je kan natuurlijk ook gewoon hem op aanbod knikkeren en kijken wat je ervoor krijgt. Tip van flip:zet die i7 er los ook nog op. Momenteel staat hij alleen maar in combinatie met het moederbord.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:23

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is verder niet toegestaan dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True