Aliexpress bezorgmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 14.832 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381756

Topicstarter
Bij aliexpress heb je maar 1 mogeljjkheid om een adres te selecteren. Mijn vraag is of ik het adres van een supermarkt kan invullen zodat de post daar heen gaat. Misschien dat iemand anders nog een ander idee heeft?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-06 18:58
Wat is er mis met gewoon laten thuisbezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 00:07
Je bedoelt dat er geen mogelijkheid is om een factuuradres en bezorgadres te kiezen: er wordt maar 1 adres bijgehouden. Kan dat niet het adres van de supermarkt zijn?

Daarnaast worden duurdere zaken soms ook via DHL oid bezorgd. Zodra ik het gele kaartje in de bus had -u was niet thuis-, belde ik ze op en wijzigde (bij DHL) het adres in mijn werkadres (nee, geen supermarkt). Dan moet je je wel legitimeren, overigens bij ontvangst.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:00

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 381756 schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:29:
Bij aliexpress heb je maar 1 mogeljjkheid om een adres te selecteren. Mijn vraag is of ik het adres van een supermarkt kan invullen zodat de post daar heen gaat. Misschien dat iemand anders nog een ander idee heeft?
Nee. Zo werkt een pakketpunt niet. De winkel moet hiervoor samenwerken met het postbedrijf. Je kan niet willekeurig het adres invullen van een pakketpunt.

Waarom niet gewoon thuis laten bezorgen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Anoniem: 381756 Geen idee waarom je deze vraag stelt in Consumentenelektronica. Volgens mij ben je in Shopping Forum beter op je plek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Je kunt niet zomaar een adres van een afhaalpunt opgeven bij PostNL.
Wel kan je daarvoor gebruik maken van een dienst zoals "deBuren".

*sommige aliexpress shops bieden ook ups of dhl, als je daar een account hebt kan je het ook direct naar een afhaalpunt laten gaan. Maar deze verzendopties zijn duur.

[ Voor 53% gewijzigd door jeroen3 op 17-09-2018 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:51
Anoniem: 381756 schreef op zondag 16 september 2018 @ 22:29:
Bij aliexpress heb je maar 1 mogeljjkheid om een adres te selecteren. Mijn vraag is of ik het adres van een supermarkt kan invullen zodat de post daar heen gaat.
De post zal dan inderdaad wel bij de supermarkt afgeleverd worden. Maar daar zijn ze dan de ontvanger van het pakketje. Ze zijn dit nergens verplicht om aan jou weer mee te geven. Pakjegemak is een aparte dienst en niet een kwestie van een adres van een servicepunt opgeven.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:44
Zo maar het adres van de super opgeven is vragen om problemen. Zie ook Pakket Afuture kwijtgeraakt en de bijbehorende shopreview / uitleg van Afuture toen

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Uiteindelijk komt het pakketje toch bij een afhaalpunt terecht als je niet thuis bent.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Nat-Water schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:52:
Zo maar het adres van de super opgeven is vragen om problemen. Zie ook Pakket Afuture kwijtgeraakt en de bijbehorende shopreview / uitleg van Afuture toen
Zo dan, wat een arrogante houding van TS in dat topic en de shopreview.

Zelf nieuwe regels verzinnen en dan op Afuture afschuiven.

Inderdaad, dat moet je dus nooit doen. Ophaalpunten zijn een SERVICE en niet een afleveradres!

Nooit dat adres invullen, alleen op het kaartje kiezen bij shops die de service bieden. Aliexpress doet dat zeer zeker niet. Je chinese pakketje daar laten afleveren betekend geld weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-06 21:53

-tom-562

Oliesjeik

Dwarlorf schreef op maandag 17 september 2018 @ 08:55:
Uiteindelijk komt het pakketje toch bij een afhaalpunt terecht als je niet thuis bent.
Ja, uiteindelijk. Maar dat is iets anders dan zomaar een pakketje laten bezorgen op het adres van de supermarkt 8)7

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

-tom-562 schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:44:
[...]

Ja, uiteindelijk. Maar dat is iets anders dan zomaar een pakketje laten bezorgen op het adres van de supermarkt 8)7
Dat snap ik. Ik snap alleen het probleem van TS niet, vandaar mijn opmerking.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er kunnen allerlei redenen zijn om een pakketje niet thuis te willen laten bezorgen. Maar daar gaat dit topic toch niet over? De vraag is of een ander afleveradres zomaar opgegeven kan worden.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-06 07:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Dat werkt inderdaad niet, ik werk zelf bij een bezorgservice, en maak dit ook wel eens mee. De betreffende medewerker mag het pakket ook niet aannemen, en in mijn geval moet er altijd getekend worden, dus dat gaat ook niet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-06 16:40
Ik heb gezien dat dit een heel oud topic is, maar mijn vraag sluit wel aan bij de topic titel, vandaar dat ik hem hier wil stellen.

Bij een aantal producten zie ik een button 10-day delivery.
Ik zou hier graag op willen filteren, alleen de optie is verdwenen van mijn mobiel en ook op de website zie ik nergens dat ik hier op kan filteren.

Is er een andere mogelijkheid? Ik heb al gezocht op een chrome plugin maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een topic kicken met een vrij ongerelateerde vraag is niet de bedoeling. Deze kan je beter in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 stellen.

Hier gaat in ieder geval een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Een topic kicken met een vrij ongerelateerde vraag is niet de bedoeling. Deze kan je beter in [Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 3 stellen.

Hier gaat in ieder geval een slotje aan.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.