Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Balance
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 29-09 12:28

Inleiding
JBL Xtreme 2 is de ultieme draagbare Bluetooth-luidspreker met dynamisch en krachtig stereogeluid. De luidspreker is voorzien van vier drivers (voor de hoge tonen), twee JBL-basradiatoren en een oplaadbare 10.000 mAh Li-ionbatterij voor tot wel 15 uur afspeeltijd. Daarnaast is de luidspreker voorzien van een handige USB-poort om andere apparaten op te laden. De luidspreker is IPX7 gecertificeerd en dus waterdicht. De robuuste textielen behuizing in stoere kleuren maakt de Xtreme 2 helemaal af. Via JBL Connect+ kun je hem draadloos verbinden met meer dan 100 luidsprekers die ook zijn uitgerust met JBL Connect+ waardoor je een nog krachtiger geluid krijgt en je je feestje een extra boost geeft. De luidspreker heeft een stevig metalen frame en aan de draagband, die je aan de geïntegreerde ogen bevestigt, zit zelfs een flessenopener. Alles om het je onderweg zo makkelijk mogelijk te maken. Maar uiteraard kun je de luidspreker ook perfect thuis gebruiken. In de woonkamer of in de tuin bij een barbecue met vrienden: de JBL Xtreme 2 zorgt voor stevig geluid; overal en altijd!

Pricewatch: product: JBL Xtreme 2

Rentepuntenwinkel
Via de Rentepuntenwinkel van de ING kan je flinke korting op JBL-speakers krijgen. De Xtreme 2 kost €166 + 8300 rentepunten, in plaats van €298. Ook kan je voor €100 + 10000 rentepunten een waardebon van €200 krijgen die geldt voor alle JBL-apparatuur.

Reviews

Zie ook
Het topic over z'n kleine broertje: [Ervaringen] JBL Charge 4

• JolleNL
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 06-02 10:44
Net die van mij binnengekregen, heb hem nog niet uitvoerig kunnen testen, maar op het eerste gezicht valt het geluid mij iets tegen. Ik heb gelijk de firmware upgegrade naar 1.9 en vervolgens zag ik op YouTube een vid voorbijkomen waarin aangeraden werd dit niet te doen, vanwege een vermindering van geluidskwaliteit t.o.v. 1.6. (speaker kwam binnen op 1.2)

Ik weet niet of dit waar is, maar mocht het zo zijn, dan hoop ik dat JBL dit asap fikst.

[Voor 4% gewijzigd door JolleNL op 17-09-2018 15:08]

• MatthiasDS
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 11-09 13:14
Gisteen deze meegebracht uit de kermis.
Nu zat er geen power adapter bij. Ik zie dat de "DC 5V" aansluiting daarop micro-USB is. Kan deze dus gewoon opgeladen worden met eender welke micro-USB lader?

Heeft verder iemand een handleiding of een link daar naartoe? Deze zat er ook niet bij. Op de site van JBL vind ik enkel een spec sheet.

Alvast bedankt...

• rg-mohwa
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 16:51

rg-mohwa

Phoe Hé

iemand toevallig ervaring met de xtreme 1 en 2 ? ik lees op internet veel verschillende mening welke nu beter zou zijn. (luisteren is niet echt een optie bij bijvoorbeeld mediamarkt omdat er teveel omgevingslawaai is)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• webber87
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 17-09 22:55
Weet iemand of dit apparaat ook een aux in heeft?
Ik kan het niet zo vinden op internet. De Extreme 1 heeft wel een aux in, deze niet meer?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True