Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coevorden
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-04 12:07
Beste Tweakers,

Ik ben fan van het geluid van Sennheiser en heb nu onder andere de HD 579, Game One en Momentum Wireless in gebruik.

Als ik de beste audiokwaliteit wil thuis (voornamelijk voor muziek), gebruik ik met plezier de HD 579, maar zit er aan te denken deze te verkopen en te upgraden naar de HD 660 S of de HD 700 aangezien deze in dezelfde price range zitten. Als dac/amp gebruik ik trouwens de Dragonfly Red.

Suggesties of ervaringen om mijn keuze wat makkelijker te maken?

Als ik trouwens een ander interessant model over het hoofd zie hoor ik het ook graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Coevorden Aankoopadviezen doen we in CEA; topic die kant op geschoven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-06 19:49
De Beyerdynamic Amiron Home lijkt me ook erg goed, ik heb zn voorganger de t90.
Vind de t90 echt super je kan hem uren op hebben zonder dat je het merkt, en klinkt geweldig.
Hij werkt zelfs met mn mobiel al kan hij dan niet zo hard als met een receiver waar ik hem normaal mee gebruik.
De gebruikte magneten zijn erg gevoelig dus ook al heeft ie 250 ohm weerstand er komt veel geluid uit ook met een mindere amp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1114925

De HD660S is een fantastische hoofdtelefoon! Niet voor niets vorige maand weer beste hoofdtelefoon bij de EISA. Ik ben groot fan! Is ook uitstekend te combineren met de Dragonfly. Om de keuze misschien nog makkelijker te maken mag je altijd bij ons in Buren komen luisteren!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 1114925 op 17-09-2018 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-04 03:27
Ik verwijs je graag even door naar dit topic. Veel actieve mensen en kennis.
Het grote Headphones topic

Verder wat meer on topic. De HD660s en de hd700 zijn compleet verschillende koptelefoons. Niemand kan jou een van de twee aanraden boven de ander. Wat JIJ fijn vind klinken is dermate persoonlijk dat je een koptelefoon altijd wel moet beluisteren voor je er een koopt.
Ik raad je ook aan om langs wat hifi zaken te gaan (kan er in arnhem wel een aantal aanraden). Hier kan je kijken of je houd van een warm/bright of open/gesloten geluid, etc.