mijn email gekoppeld aan iemand anders zijn instagram

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:52
Circa 1,5 jaar geleden kon ik plotseling niet meer inloggen op mijn instagram account.
Precies kan ik het me niet meer herinneren, maar via de wachtwoord herstelprocedure en e-mail kwam ik op iemand anders zijn instagram terecht in India :?
Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer precies, maar ik heb op gebruikersnaam niveau opnieuw wachtwoordherstel gedaan en toen kon ik gewoon weer bij mijn eigen instagram.

Toen wel melding van gemaakt.

Nu krijg ik sins enkele maanden weer enkele keren per week 'nieuwsbrieven' van instagram over mijn nieuwe volgers e.d., maar, die zijn dus weer van die Indiaase account... waar mijn gmail schijnbaar nog steeds aan gekoppeld is 8)7

Je kunt je op de instagram website een ongans klikken, maar je komt nu nergens tegen waar of hoe je dit moet melden.

Weet iemand hoe te handelen?

edit:
Het komt er dus op neer dat er een insta account in India Rusland is die mijn gmail als zijn/haar gebruikersnaam heeft.
Klik ik dus nu op wachtwoord vergeten, dan kan ik dus nu een wachtwoord wijzigen en dat account overnemen.

[ Voor 12% gewijzigd door paQ op 14-09-2018 08:53 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

momania

iPhone 30! Bam!

How To Contact Instagram Support As A Normal User
If you’re a normal Instagram user, it’s still possible to receive help, it’s just less likely. Your best bet is to submit a support request from Instagram.com. Follow the instructions below:

Click through to Instagram.com
Scroll down to bottom of Instagram.com and click Support
In the left-hand menu, click Privacy and Safety Center
Click Report Something
Click on the type of issue you’re experiencing
Look for a link that says report it
Each issue has a unique form to fill out
Dat geprobeerd?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
jazeker, maar het komt dan altijd neer op meldingen die in strijd zouden zijn met instagram zelf, of hen kwaad doen. Niet waar ik de dupe word.

Er zijn wel weer formulieren te vinden waar je kunt aangeven dat je account gehackt is, maar dat is dus niet het geval.
Ik heb te maken met iemand die als username mijn email gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

momania

iPhone 30! Bam!

paQ schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:00:
[...]

jazeker, maar het komt dan altijd neer op meldingen die in strijd zouden zijn met instagram zelf, of hen kwaad doen. Niet waar ik de dupe word.

Er zijn wel weer formulieren te vinden waar je kunt aangeven dat je account gehackt is, maar dat is dus niet het geval.
Ik heb te maken met iemand die als username mijn email gebruikt.
Ik zou dan toch gewoon dat formulier gebruiken voor gehackt account. Niet geschoten is altijd mis :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
momania schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 09:02:
[...]

Ik zou dan toch gewoon dat formulier gebruiken voor gehackt account. Niet geschoten is altijd mis :Y)
Daar is geen formulier voor, alleen dat je je wachtwoord moet wijzigen.
Maar als ik dat doe, dan hack ik in wezen weer het account van diegene :+

en rapporteer ik: iemand die zich voor dat als mij,
dan moet ik mijn ID e.d. uploaden. Maar, diegene doet zich helemaal niet voor als mij.

[ Voor 15% gewijzigd door paQ op 14-09-2018 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-06 11:14

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ook wel eens gehad. Kreeg toen deze melding via mail en onderaan kon ik mijn adres verwijderen. Dit was omdat het mailadres (mijn adres) niet geverifieerd was. Heb je wel ooit verificatiemails gehad voor dit 'nieuwe' account?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MCo6HxZ.png

[ Voor 30% gewijzigd door kaassouffle op 14-09-2018 22:35 ]

• paQ
Niet dat ik me kan herinneren.

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:45
Hier heb ik ook last van, niet met instagram maar gmail. krijg structureel emails van vreemden die mijn gmail hebben ingevuld. Geen onschuldige maillijsten maar soms zakelijk info, van ontslag aankondigingen tot passering van aktes bij notarissen en bevestigingen van ziggo abonnementen.. best bizar want mensen hun complete prive gegevens krijg ik daardoor te zien.

Ik heb in het verleden wel eens terug gemaild en hier en daar gereageerd dat het emailadres niet klopt, laatste keer desbetreffende een sms gestuurd. Vervelend is het wel. Vwb instagram... ik gebruik het zelf niet maar kan je daar zien vanwaar er is ingelogd? Zoals bij gmail, netflix enzo . Zou in ieder geval 2 way authentication instellen op je email en instagram als dat mogelijk is.

• paQ
jgsr schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 10:31:
Hier heb ik ook last van, niet met instagram maar gmail. krijg structureel emails van vreemden die mijn gmail hebben ingevuld. Geen onschuldige maillijsten maar soms zakelijk info, van ontslag aankondigingen tot passering van aktes bij notarissen en bevestigingen van ziggo abonnementen.. best bizar want mensen hun complete prive gegevens krijg ik daardoor te zien.

Ik heb in het verleden wel eens terug gemaild en hier en daar gereageerd dat het emailadres niet klopt, laatste keer desbetreffende een sms gestuurd. Vervelend is het wel. Vwb instagram... ik gebruik het zelf niet maar kan je daar zien vanwaar er is ingelogd? Zoals bij gmail, netflix enzo . Zou in ieder geval 2 way authentication instellen op je email en instagram als dat mogelijk is.
Ik heb mijn gmail niet gekoppeld aan mijn eigen instagram.
Het zijn dus uitsluitend de meldingen die ik krijg omdat mijn mailadres is opgegeven.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 13:56

basdej

OutSystems Consultant

@paQ Kan je niet gewoon inloggen op dat gekke account, en dat account gewoon verwijderen?

Hoi.

• paQ
basdej schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:06:
@paQ Kan je niet gewoon inloggen op dat gekke account, en dat account gewoon verwijderen?
oh dat zal vast gaan lukken als ik het paswoord reset :+ maar dat is niet bepaald netjes toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:53

3DDude

I void warranty's

Mwjah, dan moeten ze maar niet jouw gmail gebruiken toch?

Tenzij ze van plan zijn deze later te hacken :P

Be nice, You Assholes :)

• paQ
Idealiter vind ik een manier om het te melden aan Instagram, maar het lijkt erop dat geen enkel van de formulieren hierin voorziet. De actie en/of gevolg zijn steeds waar ik niet op uit ben.

Zo'n link als in @kaassouffle zijn e-mail zou perfect zijn

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 15:39
Ik kreeg laatst op mijn secundaire gmail adres ook allemaal mailtjes vanuit Instagram.
Onderaan de mail stond de volgende tekst:
This message was sent to mijnmailadres@gmail.com and intended for _insta.account_. Not your account? Remove your email from this account.
Zo kon ik mijn mailadres verwijderen uit dat account.

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• paQ
HA! heb gezocht in de verwijderde mails, en daar staat de link ook onder 8)7 :D

edit:
Gawd :')

[ Voor 11% gewijzigd door paQ op 15-09-2018 12:49 ]

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-06 13:56

basdej

OutSystems Consultant

3DDude schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 12:18:
Mwjah, dan moeten ze maar niet jouw gmail gebruiken toch?

Tenzij ze van plan zijn deze later te hacken :P
Precies,

Heb ook wel eens zoiets gehad en in dat soort gevallen verwijder ik gewoon alles. Moeten ze maar hun eigen accounts gebruiken.

Hoi.

Pagina: 1