Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slava1
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-07 22:11
Waarom zijn die telefoons overdreven duur en lopen ze op Android™ 6.0, Marshmallow van vroeger? Doen jullie niet aan updates? Is veiligheid van de gebruikers niet belangrijk voor fairphone?

Schijnbaar zijn ze daar incapabel.. zo niet vraag ik me af wat ze met het geld van beleggers doen...

Fairphone:
Our software team is hard at work to bring Android 7 to Fairphone 2 and hope to finalise the process soon. As soon as we have more news, we will always
share it via our newsletter (you can sign up for it on our website) and our other social media channels. Best, Lora

ME:
No, that`s not good. I suggest your team should work on Android 9.0 (Pie) or Android 8. Android 7 is already old, its like selling a laptop today whit Windows XP.

Fairphone Hi as different versions of Android are built on top of each other, skipping a version is difficult for us. After we are able to upgrade to Android 7 it will be easier to work on Android 8.
Best, Monica

Me: For a professional it would not be a problem,...but for you Guys it`s like the end of the world... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je hebt het ze gevraagd. Ze hebben antwoord gegeven. Elk antwoord dat je verder hier gaat krijgen is minder waard dan hun eigen antwoord en daarmee blijft er hiervan niets anders over dan een ranttopic.

Overigens moet je wel degelijk cumulatief upgraden. Een telefoon die nu op Marshmallow draait op Oreo krijgen vereist eerst een upgrade naar of in elk geval compatibiliteit met Nougat. Heeft niks met professionaliteit te maken.

Fairphone is verder duurder omdat ze (zeggen dat ze) geen grondstoffen gebruiken die mensen benadelen. Eerlijk werkloon overal in de cyclus van het maken van een telefoon drijft de prijs omhoog. Als je dat niet wil is de Fairphone niet voor jou en moet je gewoon een andere telefoon kopen.

Anyway, dit is zoals gezegd niet meer dan een ranttopic en daarmee voegt het hier niets toe. Als je je verhaal iets constructiever weet te doen kun je terecht in [Fairphone 2] Ervaringen en Discussie.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.