Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

is dit een normale prijs in verhouding tot het gebodenen

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:22
Oke, ik zit even met een vraagje ….

Ik wil / ga een nieuwe pc bouwen maar wil de oude verkopen aan mijn vader.

Het betreft een i5 2500k Met een muggen 3 cooler er op gemonteerd, dit alles op een asus p8z68v moederbord met 16 GB Corsair DDR 3 geheugen.

Windows 10 en ik zet zijn nieuwe SSD er in met legale versie van office 2016.

bovendien een dvd brander / lezer er in .

Dit alles in een coolermaster cm II kast.

Is 160 a 170 euro een gekke vraagprijs , voeding moet hij zelf nog kopen (ong 40 euro ) want de mijne was onlangs kapot gegaan dus die neem ik mee naar mijn nieuwe build.

Graag op of aanmerkingen met onderbouwing.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:52
Voor alleen een oude I5, Mobo en 16GB ram is 160 a 170 veel te hoog op V&A of marktplaats raak je het daar ook niet voor kwijt.

Cloud ☁️

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat is mijn hardware/pc waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Zoals op het hele forum gaan we uit van eigen inzet. Taxatietopics vallen onder deze eigen inzet en zijn dus niet toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat je hardware/pc/laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Gandalf68 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 19:28:
Oke, ik zit even met een vraagje ….

Ik wil / ga een nieuwe pc bouwen maar wil de oude verkopen aan mijn vader.

Het betreft een i5 2500k Met een muggen 3 cooler er op gemonteerd, dit alles op een asus p8z68v moederbord met 16 GB Corsair DDR 3 geheugen.

Windows 10 en ik zet zijn nieuwe SSD er in met legale versie van office 2016.

bovendien een dvd brander / lezer er in .

Dit alles in een coolermaster cm II kast.

Is 160 a 170 euro een gekke vraagprijs , voeding moet hij zelf nog kopen (ong 40 euro ) want de mijne was onlangs kapot gegaan dus die neem ik mee naar mijn nieuwe build.

Graag op of aanmerkingen met onderbouwing.
Afgezien van het feit dat het je pa is en wat ga je doen als het over een maandje kapot gaat, is 160 a 170 euro wel errug hoog voor die paar onderdelen die je doorschuift.

Dat raak je normaal gezien voor dat geld niet kwijt.

Zet het op V&A en kijk wat je er voor krijgt, of geef het gewoon weg binnen de familie. Dat zou ik iig doen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee of het een goede vraagprijs is; voor alles is het "wat de gek ervoor geeft".

Juist omdat dit soort vragen soms 10 verschillende meningen opleverde, is het al een tijdje niet meer heel nodig dat deze vragen op het forum thuishoren (helaas).

Ik zou eens op Marktplaats kijken of V&A voor vergelijkbare onderdelen en daar je eigen prijs op baseren. Maar misschien doe je je vader ook gewoon een plezier doen en de PC cadeau geven?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan, dus slotje. In Microkid in "is dit een normale prijs in verhouding tot het gebodenen" staan wat aanwijzingen hoe je tot een goede gok kunt komen.

[ Voor 68% gewijzigd door br00ky op 13-09-2018 20:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.